تریلر فیلم Immaculate منتشر شد

منبع: فیگار

1

1402/11/6

12:53


نخستین تریلر فیلم Immaculate با بازیگری «سیدنی سوینی» (Sydney Sweeney) منتشر شد. کارگردانی این اثر بر عهده «مایکل موهن» است.

تریلر فیلم Immaculate منتشر شد

نخستین تریلر فیلم Immaculate با بازیگری «سیدنی سوینی» (Sydney Sweeney) منتشر شد. کارگردانی این اثر بر عهده «مایکل موهن» است.

«سیدنی سوینی» در فصل دوم از سریال Euphoria با شخصیت «کیسی» به شهرت رسید. او شخصیت خودش را در این سریال دوست نداشت؛ اما این موضوع برای شخصیت جدید او که «سیسیلیا» نام دارد در فیلم ترسناک Immaculate که قرار است در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) در سینماها منتشر شود، صدق نخواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نخستین تریلر فیلم Immaculate

این فیلم که توسط «مایکل موهن» کارگردانی شده و «سیدنی سوینی» را در نقش یک زن متدین که به یک منطقه مسکونی وحشتناک روستایی در ایتالیا نقل مکان می‌دهد، به تصویر می‌کشد. این صومعه که به ظاهر دلنشین است، ماهیت‌های تاریک خود را پنهان می‌کند.

تریلر تازه منتشر شده از طرف Neon نشان می‌دهد که سیسیلیا بدون شک تحمل رنج و درد را در هنگام مواجهه با بارداری مرموزی تجربه خواهد کرد. در یک سونوگرافی ترسناک، به سیسیلیا  گفته می‌شود که “این یک معجزه است. شما باردار هستید.”

تریلر Immaculate که شب گذشته منتشر شد «سیلیسیا» را نشان می‌دهد که پس از بارداری، مکان صومعه برایش به یک مکان وحشتناک تبدیل می‌شود؛ زیرا نیروهای وحشتناکی به دنبال او هستند. تریلر فیلم جدید سیدنی سوئینی نشان می‌دهد که فیلم با حجم زیادی از خون، ترس و عناصر مذهبی سریعاً پیش می‌رود.

علاوه بر «سیدنی سوینی» که در نقش اصلی این فیلم حضور دارد، «الوارو مورته»، «دورا رومانو»، «جورجیو کولانگلی»، «سیمونا تاباسکو»، «بندتا پورکارولی» و «جیامپیرو جودیکا» هم جزء بازیگران فیلم هستند. فیلمنامه این فیلم توسط «اندرو لوبل» نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Immaculate چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو