چرا پسر الهام چرخنده گفت من مادری به نام الهام چرخنده ندارم

منبع: شبونه

1

1402/11/8

15:39


ارسطو پسر الهام چرخنده در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت که نوشته بود من مادری به نام الهام چرخنده ندارم برخی از کاربران به خصوص پیج‌های اینستاگرامی سعی کردند منظور او را اینگونه نشان بدهند که از مادرش متنفر شده است. اما این در حالیست که ارسطو در استوری دوم تاکید کرده که مادر او …

چرا پسر الهام چرخنده گفت من مادری به نام الهام چرخنده ندارم

ارسطو پسر الهام چرخنده در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت که نوشته بود من مادری به نام الهام چرخنده ندارم برخی از کاربران به خصوص پیج‌های اینستاگرامی سعی کردند منظور او را اینگونه نشان بدهند که از مادرش متنفر شده است.

اما این در حالیست که ارسطو در استوری دوم تاکید کرده که مادر او الهام زهرایی بوده و دیگر شخصیت قبلی را ندارد و مادر واقعی او الهام زهرایی است همانگونه که الهام چرخنده بارها به آن تاکید داشت که دیگر از نام خانوادگی چرخنده برای او استفاده نکنند و او را زهرایی بنامند.

چرا پسر الهام چرخنده گفت من مادری به نام الهام چرخنده ندارم

لازم به ذکر است که الهام چرخنده سه بار ازدواج کرده ازدواج اول او در سن ۱۸ سالگی بود با شخصی به نام آقای شعبانی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام شایان بود بعد از طلاق از ایشان با فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام ارسطو می‌باشد.

همچنین ببینید:

دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید +عکس و فیلم

الهام چرخنده به همراه فرشید نوابی مدتی در شبکه ماهواره‌ای مهاجر به عنوان هنری فعالیت می‌کردند در نهایت ازدواج آنها به طلاق منجر شد و در سال ۱۳۹۶ با یک روحانی اهل نجف ازدواج کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو