بهترین دستکش های گیمینگ کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین دستکش های گیمینگ کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟


منبع: پلازا

2

1402/11/9

15:36


بهترین دستکش های گیمینگ کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟

امروزه دستکش گیمینگ در حوزه بازی به محبوبیت بیشتری نسبت به‌قبل دست یافته است. در این مقاله فهرستی از بهترین دستکش‌های گیمینگ را برای شما عزیزان آماده سازی نموده‌ایم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

برای آشنایی با اینکه دستکش گیمینگ (Gaming Gloves) چیست و چه کارایی داشته است با پلازا همراه باشید. اما اگر مزایا و مفاد دستکش گیمینگ را می‌دانید با ما همراه باشید که قصد داریم تعدادی از دستکش‌های برتر دنیا که در فروشگاه‌های جهانی نظیر آمازون به‌فروش بالایی دست یافته‌اند را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

فهرست مطالب

دستکش گیمینگ

برای آشنایی با لیست بهترین دستکش گیمینگ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

۱. دستکش گیمینگ Ironclad Console Gaming Gloves

دستکش گیمینگ

مزایا:

  • طراحی گریپ با عملکردی عالی
  • وجود پارچه‌های رطوبت‌گیر
  • طراحی ظریف برای نوک انگشتان
  • سازگار با صفحه نمایش لمسی
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

معایب:

  • کمی گران قیمت است

این دستکش عالی که با طراحی منحنی همراه بوده گزینه خوبی برای استفاده از آن درهنگام اجرای بازی بوده است که بدنیست بدانید طراحی قابل تنفس آن از عرق نمودن دست و جمع شدن رطوبت جلوگیری می‌کند که این مزیت سبب شده تا امروزه گیمرهای بسیاری به سراغ استفاده از این دستکش بروند.

لازم است بدانید که این محصول با صفحه نمایش‌های لمسی سازگار بوده و می‌تواند بهترین گزینه برای بازی درطول زمان‌های بسیار باشد. طراحی شیک و استفاده از نوآوری‌های امروزی در ساختار آن سبب خواهد شد تا درهنگام استفاده و کار با این دستکش مشکل خاصی نداشته باشید. در فهرست بهترین دستکش‌های گیمینگ Ironclad Console Gaming Gloves در رتبه نخست قرار داشته که پیشنهاد می‌شود در ادامه فهرست با ما همراه باشید.

۲. دستکش گیمینگ Ironclad MIBR PC Gaming Gloves

دستکش گیمینگ

مزایا:

  • وجود رطوبت‌گیر در نقاط مختلف دستکش
  • وجود پد مربوط به ساپورت مچ
  • طراحی ایده‌ال برای حرکت دست در جهات مختلف

معایب:

  • کمی گران قیمت
  • برای پد موس‌های پارچه‌ای چندان مناسب نیست

Ironclad MIBR PC Gaming Gloses با برخورداری از پدهای مچ اضافی گزینه بسیار خوبی برای حوزه گیم بوده است که باید بدانید در ساخت آن از یک نوار لغزنده با اصطحکاک کم برای عدم جابه‌جایی ماوس استفاده شده است که این مزیت برای بازی‌های رایانه‌ای که درسبک رقابتی قرار دارند گزینه بسیار خوبی بوده است.

از دیگر نکات مثبت مربوط به دستکش Ironclad MIBR PC Gaming Gloses می‌توان به رطوبت‌گیرهای جدید اشاره داشت که این موارد با تکیه بر فناوری‌های روز توسعه یافته‌اند و از ایجاد رطوبت به‌طور کامل جلوگیری خواهند نمود. با استفاده از این محصول قادر خواهید بود تا موس و مچ دست خود را در جهت‌های مختلف بدون محدودیت به حرکت درآورید که این حسن برای گیمرهایی که دربازی‌های رقابتی و لحظه‌ای فعالیت دارند گزینه مناسبی بوده است. قیمت بالا و کارآمد نبودن دستکش Ironclad MIBR PC Gaming Gloses برای پدموس‌های پارچه‌ای از ضعف‌هایی بوده که درخصوص آن به نظر رسیده است. برای آشنایی با دیگر دستکش‌های گیمینگ با ما در ادامه همراه باشید.

۳. دستکش گیمینگ Foamy Lizard Gaming Grip Gloves

دستکش گیمینگ

مزایا:

  • طراحی ضد رطوبت که شامل دو جفت دستکش بوده است
  • وجود دستگیره های شش ضلعی
  • طراحی مناسب آن برای  کف دست و انگشت با پوشش کششی مناسب بوده است

معایب:

  • استفاده از دستکش برای بازی‌های صفحه‌ای و تخت مناسب نیست.

دستکش Foamy Lizard Gaming Grip Gloves با اینکه در رتبه سوم قرار گرفته ولی میزبان ویژگی‌های خوب بسیاری بوده است که همین امر سبب شده تا این محصول به گزینه ایده‌آل برای گیمرها تبدیل شود که به نسبت هزینه‌ای که برای خرید آن می‌پردازید به مزایای خوبی دسترسی خواهید داشت.

از اصلی‌ترین مزایای دستکش Foamy Lizard Gaming Grip Gloves می‌توان به طراحی نوین آن اشاره داشت که برای کف دست و انگشتان بسیار عالی بوده زیرا محدودیتی سد راه شما برای کشش عضلات دست وجود نداشته و به آسانی می‌توانید از تمام اجزای دست خود درهنگام بازی استفاده کنید. لازم است بدانید که این محصول شامل یک ضعف بوده که آنهم مربوط به عدم پشتیبانی درست برای بازی‌های تخته‌ای بوده است. Foamy Lizard Gaming Grip Gloves با دراختیار داشتن طراحی خوب توانسته میزبان رطوبت‌گیرهای مناسبی باشد.

۴. FREETOO Copper Arthritis Gloves

دستکش گیمینگ

مزایا:

  • برای مفاصل مشکل‌دار فشرده سازی خوبی را به همراه دارد
  • می تواند به افزایش گردش خون کمک کند
  • طراحی ضد تعریق
  • راحتی

معایب:

  • به اندازه برخی دیگر از دستکش های بازی بادوام نیست

دستکش‌های برند FREETOO با برخورداری از روند ساخت فشرده قادر است تا کاهش درد و تورم مفاصل را برای شما به همراه داشته باشد که درطول استفاده از آن با راه حل ایده‌‌آل مواجه خواهید بود که به شما این قابلیت را می‌دهد تا بدون مشکلی قادر به بازی کردن باشید. این دستکش برای اشخاصی که از مشکلات مفاصلی دست رنج می‌برند گزینه بسیار خوبی بوده است.

از دیگر نکات برجسته این محصول می‌توان به طراحی مناسب و راحتی دست در آن اشاره داشت که این راحتی برای مفاصل دست نیز بسیار خوب بوده و سبب خون‌رسانی بهتر حتی در مدت زمان طولانی خواهد شد. لازم است بدانید که در برخی مدل‌های عرضه شده کمبود کیفیت درساخت دیده شده که این مورد دوام اندک محصول را شامل می‌شود و برای تمام مدل‌های موجود در بازار صدق نمی‌کند. به هرحال FREETOO Copper Arthritis Gloves به نسبت هزینه‌ای که برای خرید داشته گزینه خوبی برای بازی بوده است.

سخن پایانی

از دید شما بهترین دستکش گیمینگ کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را درخصوص محصولات معرفی شده بیان کنید و با ما همراه باشید. لازم است بدانید هر ۴ مورد فوق در لیست بهترین دستکش‌های گیمینگ جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون بوده‌اند که این موضوع بیانگر آن است که می‌توانید با موارد خوبی سروکار داشته باشید که ارزش خرید بالایی را در اختیار داشته‌اند. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو