سوده نجفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/11/9

17:32


عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد اخطارهای آتش نشانی جنبه تشریفاتی و اداری پیدا کرده و لازم است که شهرداری نسبت به ثبت شکایت از ساختمان های ناایمن در قوه قضائیه اقدام کند.

سوده نجفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

اخطارهای آتش نشانی جنبه تشریفاتی پیدا کرده/شهرداری شکایت ازساختمان های ناایمن را ثبت قضایی کند

به گزارش نم نمک ، سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه هفته گذشته شاهد حریق در بیمارستان گاندی بودیم که شخصا در  محل حاضر شدم گفت : نکته ای که وجود دارد اینکه استفاده از نمای کامپوزیت که اشتعال زا است ، به آتش سوزی دامن زده بود و لازم است در مورد عدم استفاده از این نوع نما چاره اندیشی شود.

سوده نجفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

سوده نجفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با بیان اینکه در مورد وضعیت ایمنی برخی مراکز و ساختمان های شهر تهران باید گفت که در بررسی های سازمان آتش نشانی این ساختمانها دارای نواقص هستند؛ اما کاری برای رفع آنها نشده است ، گفت : البته 129 ساختمان پرخطر شناسایی شده که با پیگیری ها ، تعداد این ساختمانها به 75 مورد کاهش یافته است ، اما در این بین برخی از ساختمانها به دلیل ضریب ناایمنی کمتر ، در بین ساختمانهای ناایمن نبودند و آتش نشانی به آنها اخطاریه داده است که یکی از همان ساختمانها بیمارستان گاندی بود که 5 بار به آن اخطار داده بودند و الیته شهرداران نباید فقط به اخطار بسنده کنند؛ بلکه باید در قوه قضائیه شکایتی ثبت شود.

نجفی با تاکید بر اینکه پردیس تئاتر شهرزاد که برای بخش خصوصی است ، فاقد برخی از استاندارهای ایمنی بود و اخطار کتبی هم دریافت کرده است و یکی دیگر از ساختمان های دیگر نیز درمانگاه منطقه 6 است که وضعیت مشابه دارد و آتش نشانی اعلام کرده ساختمان ناایمن است ، اظهار کرد : توجهی درمورد جابجایی ساختمان صورت نگرفته و هنوز اقدامات ایمن سازی عملیاتی نشده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد : سوال این است که اگر خدایی ناکرده حادثه به گونه ای باشد که جان شهروندان گرفته شود چه جوابی دارید؟ البته من با جلوگیری از فعالیت و پلمب به دلیل مسائل اقتصادی مخالف هستم اما جان شهروندان مهم است و باید اقدامات جدی صورت گیرد ، چراکه اخطارها جنبه تشریفاتی و اداری دارد و اخطارها روی هم تلمبار می شود و چرا اقدام عملی صورت نمی گیرد؟.

وی با بیان اینکه از شهرداری می خواهم در هماهنگی با دولت اقدامات موثری در راستای رفع خطر اینگونه ساختمانها انجام دهند گفت : متأسفانه شهرداری نسبت به اقدام قضایی و ثبت شکایت اقدامی نمی کند.


بیوگرافی سوده نجفی

سوده نجفی متولد 13 شهریور 1357 در اسلام آباد غرب و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت دولتی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو