محمد رئیس زاده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/9

21:27


رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به جلسات برگزار شده درباره وضعیت بیمارستان گاندی و تصمیم گیری و شروط بازگشایی آن گفت : امیدواریم طی کمتر از یک هفته اقدمات لازم انجام و مجوزهای لازم برای بازگشایی بیمارستان گاندی اخذ شود.

محمد رئیس زاده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

احتمال بازگشایی بیمارستان گاندی در کمتر از یک هفته / تعریف استانداردهای لازم برای بازگشایی

دکتر محمد رئیس زاده ، درباره تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان گاندی گفت : ظهر امروز ، جلسه ای با دستور دادستان عمومی و انقلاب تهران برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان گاندی ، در این مرکز درمانی برگزار شد.

محمد رئیس زاده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمد رئیس زاده کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز جلسه ای با مسئولان بیمارستان گاندی داشتم ، اظهار کرد : در این جلسه متوجه شدم که مشکلاتی در خصوص این بیمارستان وجود دارد. این مشکلات شامل بیماران ، پرسنل بیمارستان گاندی و کادر درمان این مرکز درمانی می شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور ادامه داد : بیمارانی در بیمارستان گاندی حضور داشتند اما با توجه به اینکه این بیمارستان از چرخه خدمت خارج شده است ، باید با اقداماتی بتوان پیگیر درمان بیماران شد. پرسنل این بیمارستان حدود 530 نفر است؛ آنها با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم نسبت به وضعیت معیشت خود احساس نگرانی می کنند. 

وی درباره سومین مشکل پیش روی بیمارستان گاندی گفت : این مشکل مربوط به پزشکان و کادر درمان است که در بیمارستان گاندی خدمات رسانی می کردند. شرایط باید یه نحوی باشد که کار درمانی آنها ادامه دار باشد.  

رئیس زاده با بیان اینکه ارائه خدمات در بیمارستان گاندی متوقف شده ، اظهار کرد : مسئولان بیمارستان گاندی در جلسه ای که به دستور دادستان عمومی و انقلاب تهران در این مرکز درمانی برگزار شد ، حضور داشتند. تاییدیه ها و نکات ایمنی مورد نیاز برای ادامه کار بیمارستان گاندی در این جلسه  مطرح شد.

 رئیس زاده با بیان اینکه بیمارستان گاندی به شرط رعایت تمام استانداردها در سریع ترین زمان ممکن به چرخه ارائه خدمات بازمی گردد ، گفت : بازگشت بیمارستان گاندی به چرخه خدمت سبب می شود که به بیماران خدمات رسانی شود. همچنین پرسنل این بیمارستان نگران معیشت خود نباشند و کادر پزشکان بیمارستان نیز به چرخه درمان بازگردند.

 وی ادامه داد : هماهنگی های خوبی میان ارگان های مختلف صورت گرفته است؛ تصمیم بر این است که روند بازگشایی بیمارستان گاندی تسریع شود. اگر مسئولان بتوانند مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه به ویژه وزارت بهداشت ، شهرداری و سازمان آتش نشانی اخذ کنند ، به طور قطع مسئولان قضایی برای بازگشایی هرچه سریع تر بیمارستان اقدام می کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور ادامه داد : بانک هایی در این بیمارستان وجود دارد؛ اگر این بانک ها بلااستفاده باشند با مشکلاتی مواجه می شوند. فکر می کنم که این بیمارستان هرچه سریع تر  به چرخه درمان بازگردد. امیدواریم که طی کمتر از یک هفته اقدامات لازم انجام و مجوزهای لازم توسط مسئولان بیمارستان اخذ شود که مسئولان قضایی بتوانند با اطمینان خاطر مجوز بازگشایی بیمارستان را صادر کنند. 

وی با بیان اینکه بیمارستان گاندی دو یال دارد ، افزود : نمای یال غربی دچار آتش سوزی شده بود که عمدتا محل هتل بیمارستان است. کار اصلی بیمارستان ، اتاق های عمل ، بخش ها در یال شرقی انجام می شود. آتش سوزی در یال شرقی صورت نگرفته و ارتباطی با یال غربی که دچار آتش سوزی شده ، ندارد.

رئیس زاده ادامه داد : ضلع غربی تعطیل است و در آینده نزدیک به چرخه بازنمی گردد. تمهیدات و مجوزهایی که باید توسط مسئولان بیمارستان گاندی اخذ شود برای یال شرقی بیمارستان است. مسئولان به منظور اطمینان بیشتر استانداردهایی را برای یال شرقی که دچار آتش سوزی نشده ، درنظر گرفته اند. این استانداردها برای محکم کاری است. ساختمانی که نمای آن دچار آتش سوزی شده در حال حاضر قابل استفاده نیست.  


بیوگرافی محمد رئیس زاده

محمد رئیس زاده متولد 20 اسفند 1354 در ایذه پزشک ایرانی و دانش آموخته دوره تخصصی جراحی عمومی و فوق تخصصی جراحی عروق از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو