سینا حجازی الان کجاست؟

منبع: نم نمک

1

1402/11/10

20:16


سینا حجازی از بی مهری ها نسبت به پدرش صدرالدین حجازی بازیگر باسابقه گله کرد و گفت که این هنرمند این روزها در بستر بیماری است.

سینا حجازی الان کجاست؟

انتقاد سینا حجازی از بی مهری ها نسبت به پدرش/بازیگر نمی شوم!

به گزارش نم نمک ، سینا حجازی هنرمند موسیقی که شب گذشته مهمان برنامه «جام آرزوها» بود ، از کنار گذاشته شدن پدرش صدرالدین حجازی توسط مسئولان و اهالی هنر گله و اعلام کرد پدرش این روزها در بستر بیماری است و بخش زیادی از بیماری او به همین کنار گذاشته شدنش برمی گردد.

سینا حجازی الان کجاست؟

سینا حجازی الان کجاست؟

وی افزود : بخشی از علت بیماری پدرم به این برمی گردد که 10 15 سال است ، بخشی از افراد را ما مدام در سریال ها ، فیلم ها ، مسابقات و شبکه نمایش خانگی می بینیم که تکرار می شوند. با هنر به شکل بیزنس برخورد می کنند؛ اما هر کجا حرف از هنر می شود ، پرچم ها را بالا می برند و احساساتی می شوند. این در حالی است که بقیه را کنار گذاشته اند و یکی یکی مثل درخت خشک می شوند و می افتند.

حجازی در پایخ به اینکه چرا بازیگر نشده است؟ گفت : احترام نیست ، کسی نیست اصلا سراغی بگیرد که این بازیگر (صدرالدین حجازی) کجاست اصلا؟ آخرِ این مسیر ، همین است؛ من به همین دلیل است که دوست ندارم آن را ادامه بدهم و بازیگر نمی شوم.

حجازی درباره وضعیت بیماری پدرش توضیح داد که با وجود پیچیدگی بیماری اش در حال گذران مراحل درمان است.

به گزارش نم نمک ، صدرالدین حجازی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که در طول این سال ها در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

حجازی در سریال های مطرحی چون کوچک جنگلی ، مختارنامه ، روزی روزگاری ، تنهاترین سردار ، تفنگ سرپر ، مرد دوهزارچهره و ... ایفای نقش کرده است. سریال آتش و باد از کارهای اخیر او در تلویزیون محسوب می شود.

پخش «جام آرزوها» با موضوع فوتبال که به تازگی از شبکه نسیم آغاز شده امشب به حضور محمدرضا رهبری فرد و همچنین گفت و گوی تصویری با مایکل اوون و همچنین عروسک جناب خان اختصاص دارد.


بیوگرافی سینا حجازی

سینا حجازی متولد 2 بهمن 1361 در شهرضا خواننده ، ترانه سرا ، آهنگساز ، تنظیم کننده ، نوازنده و بازیگر ایرانی ژانر پاپ و رگی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو