سمینار مهراد هیدن و شایع درباره چیه؟ پول های مفت برای هیچی

منبع: شبونه

2

1402/11/10

20:21


قیمت بلیط‌ های سمینار “مهراد هیدن” و “شایع” در تهران از ۴ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و در یک ساعت بلیت ها به فروش رسیده است! اتفاقی که نمیدانیم اسمش را فاجعه بگذاریم یا طنز! در حالی که بسیاری از اساتید کشور با برگزاری سمینار استقبال اندکی مواجه میشوند اما از …

سمینار مهراد هیدن و شایع درباره چیه؟ پول های مفت برای هیچی

قیمت بلیط‌ های سمینار “مهراد هیدن” و “شایع” در تهران از ۴ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و در یک ساعت بلیت ها به فروش رسیده است! اتفاقی که نمیدانیم اسمش را فاجعه بگذاریم یا طنز!

در حالی که بسیاری از اساتید کشور با برگزاری سمینار استقبال اندکی مواجه میشوند اما از دو رپر که به صورت زیرزمینی فعالیت میکنند چنین استقبالی شده است و آن هم با قیمت نجومی 4 تا 20 میلیون تومان که دهان هر کسی برای این اتفاق باز می ماند.

خریداران بلیط VIP با مبلغ ۲۰ میلیون تومان میتوانند عکس یادگاری با این دو رپر داشته باشند و یک هدیه با امضا هم دریافت خواهند کرد. این سمینار پنجشنبه در سالن همایش ضرغام به مدت ۳ ساعت برگزار خواهد شد.

سمینار مهراد هیدن و شایع درباره چیه؟ پول های مفت برای هیچی

سوال اینجاست این دو فرد چه چیزی برای یاد دادن به جوانان و نوجوانان دارند؟ دو خواننده رپ که آهنگ هایشان پر از الفاظ رکیک و مستهجن بوده و برای شنیدنش باید مواظب باشیم کسی اطرف مان نباشد.

نکته عجیب تر قیمت بلیت هاست! 4 تا 20 میلیون تومان که برای شنیدن صحبت های بزرگترین موسیقیدانان ایران هم منصفانه نیست چه برسد به رپر زیرزمینی که حرف مفیدی برای گفتن ندارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو