از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر چگونه است؟ [عوارض]

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر چگونه است؟ [عوارض]


منبع: نم نمک

1

1402/11/11

06:30


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر و رفع سیاهی دور چشم با لیزر و فیلم از بین بردن سیاهی دور چشم و از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر نی نی سایت و فیلم لیزر سیاهی دور چشم و از بین بردن سیاهی دور چشم نی نی سایت و قیمت درمان سیاهی دور چشم با لیزر و رفع سیاهی دور چشم با خمیر دندان و عوارض لیزر سیاهی دور چشم و معجزه ای برای تیرگی دور چشم در نم نمک.

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر چگونه است؟ [عوارض]

مراحل رفع سیاهی دور چشم با لیزر و عوارض آن

لیزر می تواند سیاهی زیر چشم و همچنین سایر بیماری های پوستی را از بین ببرد. سطح ناراحتی مرتبط با درمان و همچنین زمان بهبودی حداقل است. در واقع ، اکثر بیمارانی که تحت لیزر درمانی قرار می گیرند ، می توانند فوراً به روال عادی روزمره خود بازگردند ، شاید تنها با چند محدودیت.

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر چگونه است؟ [عوارض]

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر چگونه است؟ [عوارض]

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر آر اف فرکشنال با افزایش سن به طور طبیعی ، ساختارهای حمایتی زیر چشم ، مانند (عضلات ، چربی و کلاژن) از بین می رود. از بین رفتن ساختار الاستین در زیر پوست می تواند باعث ایجاد ظاهر پفی در چشم و همچنین تیرگی در زیر چشم شود. از چشم ها می توان متوجه سن ، سطح استرس و ژن های خانوادگی افراد شد. سیاهی دور چشم می تواند به دلایل مختلفی از جمله کمبود خواب ، استرس ، ژنتیک خانوادگی و شیوه زندگی ناسالم به وجود بیاید.

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر

آیا سیاهی دور چشم قابل درمان است؟

افراد می توانند با پیروی از یک سبک زندگی سالم ، استراحت کافی و آرامش ذهنی ، از بروز پیری و سیاهی دور چشم جلوگیری کنند. برای درمان سیاهی دور چشم از برخی داروهای خانگی و محصولات آرایشی نیز استفاده می شود ، اما درمان های فرکانس رادیویی ، بدون نیاز به جراحی باعث ایجاد جوانسازی پوست صورت می شود. همچنین دستگاه RF می تواند تأثیر بسزایی در کاهش سیاهی دور چشم داشته باشد و به بازسازی کلاژن ، تقویت (ماهیچه ها و پوست اطراف چشم) و پف زیر چشم نیز کمک می کند.

درمان RF چند جلسه طول می کشد؟

این روش درمانی برای رفع سیاهی دور چشم ، به حدود 8 تا10 جلسه درمانی نیاز دارد و بهتر است حداقل یک بار در هفته انجام شود. برای نتایج سریع تر ، دو بار در هفته نیز پیشنهاد می شود.

فرکانس رادیویی دقیقا چیست؟

فرکانس رادیویی نوعی انرژی است که واحد اندازه گیری آن طول موج بر ثانیه است. انواع انرژی ، از امواج صوتی و تابش نور خورشید گرفته تا گرمایی که از بدن شما خارج می شود و پرتوهای گاما بسیار رادیواکتیو ، با توجه به فرکانس آنها در «طیف امواج الکترومغناطیسی» طبقه بندی می شوند.

رادیوفرکانس ، یکی از این دسته ها در طیف ذکر شده است و انواع مختلفی از انرژی رایج که هرروز از آنها استفاده می کنیم را شامل می شود از جمله سیگنال های WiFi ، امواج رادیویی و تلویزیونی و اجاق های مایکروویو.

انرژی RF که برای جوانسازی پوست توسط متخصص پوست استفاده می شود ، حدود 450 کیلو هرتز است و در محدوده دامنه فرکانس رادیویی قرار دارد. طول موج مورد استفادهRF برای جوانسازی پوست ، تقریبا 100 میلیون بار کندتر از نور مرئی است و بیش از 1 میلیارد برابر کندتر از اشعه X است. وقتی انرژی کل طیف الکترومغناطیسی را در نظر بگیرد ، انرژی RF کاملا آرام و قابل تحمل است.

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر

چگونه رادیوفرکانس ، باعث جوانسازی پوست می شود؟

مانند هر شکل از انرژی ، RF توانایی تولید گرما را دارد و با گرم کردن لایه های عمیق تر ، پوست را به تولید کلاژن و الاستین جدید ترغیب می کند و این گردش سلولی ، به پوست کمک می کند تا شاداب تر و جوان تر به نظر برسد. مزیتی که RF نسبت به لیزر دارد ، این است که بر خلاف لیزر (که از امواجی با فرکانس بالا استفاده می کند) RF می تواند با فرکانس پایین به سطح عمیق تری از پوست نفوذ کرده و به بهبود پوست کمک کند. علاوه بر این ، RF می تواند بیماران بیشتری را با رنگ پوست های مختلف درمان کند. البته ، به این نکته توجه داشته باشید که ، ایمنی و کارآیی RF غیرجراحی یا هر نوع درمانی بستگی به تجربه و مهارت شخص ارائه دهنده این درمان دارد.

آیا درمان های رادیوفرکانس واقعا بی خطر هستند؟

این روش درمانی بسیار سریع ، راحت ، بدون ایجاد زخم و بدون نیاز به جراحی ، باعث جوانسازی پوست صورت ، ظاهری زیبا و اعتماد به نفس می شود. رادیو فرکانس ، از سال 2001 به عنوان روش غیر جراحی جوانسازی پوست شناخته شده است. شاید این سوال برای هرکسی پیش بیاید ، که این روش درمانی واقعا خطری برای سلامتی ندارد؟ در جواب این سوال می توانیم بگوییم بله ، واقعا خطری ندارد!

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر

اما در صورتی که برای انجام این کار به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید! تحقیقاتی که درباره فرکانس رادیویی انجام شده ، نشان می دهد که تأثیر منفی بر سلامت انسان ندارد. همه ما هر روز از طرق مختلفی در معرض سطوح پایین رادیوفرکانس هستیم ، مانند تلفن های همراه ، تلویزیون ، Wifi و…فرکانس رادیویی مورد استفاده در درمان های غیرجراحی با آنچه در مایکروویو یا تلفن همراه شما یا تجهیزات رادار ساطع می شود ، متفاوت است. میزان فرکانس رادیویی در درمان های پوستی بسیار کنترل شده است. سازمان غذا و دارو (FDA) تجهیزاتی را تأیید می کند که پزشک بتواند در طول درمان ، دستگاه را کنترل کند و زمانی که به بافت های مورد نظر می رسد ، دمای مطلوبی برای القاء تولید کلاژن جدید و بازسازی سلول ها داشته باشد.

مزایای درمان فرکانس رادیویی چیست؟

علاوه بر جوانسازی پوست و از بین بردن سیاهی دور چشم ، یکی از بزرگ ترین مزایای درمان های RF ، در صورت انجام صحیح ، این است که بهبودی بعد از عمل بسیار سریع و آسان است. عوارض جانبی بسته به نوع درمان ، معمولا کوتاه مدت است و محدود به تورم خفیف و موقتی ، قرمزی و احساس سوزش است. درمان های RF همچنین می توانند با اطمینان از طریق تزریق ، میکرونیدلینگ یا سایر روش ها ، به طور ایمن انجام شوند.

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر

سایر روش ها

رفع سیاهی دور چشم با بوتاکس

بوتاکس برای از بین بردن گودی ، سیاهی در اطراف چشم استفاده می شود. این روش توسط موسسه FDA تایید شده می باشدو برای درمان سیاهی زیر چشم یک فرآیند بسیار امن به شمار می رود و هیچ لطمه ای به پوست شما نمی زند.

رفع سیاهی دور چشم با هایفوتراپی

هایفوتراپی دستگاهی شبیه دستگاه سونو گرافی است و روی پوست کشیده می شود که مدت انجام آن از 20 دقیقه تا 45 دقیقه برای پوست دور چشم متغیر است. بعد از انجام هایفوتراپی برای رفع سیاهی زیر چشم تغییرات بلافاصله مشخص می شوند اما حتما باید دو الی 3 جلسه این فرایند طی شود تا مشکل کبودی و سیاهی دور و زیر چشم بطور قطعی از بین برود.

رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی چشم

زمانی که چربی زیر چشم وجود داشته باشد یا تیرگی و چروک نسبتا خفیف و کم باشد ، مزوتراپی چشم برای شما بهترین گزینه می باشد.

در روش مزوتراپی زیر چشم کوکتل مزو با افزایش گردش خون ، و کوچک کردن سلول چربی و کمک به کاهش رنگدانه های پوستی اثر می کند.

رفع سیاهی و گودی دور چشم با فیلر

تزریق ژل زیر چشم برای درمان سیاهی دور چشم یکی از برترین درمان ها می باشد زیرا تزریق ژل به عنوان یک محرک در ناحیه زیر چشم عمل می کند. رایج ترین و محبوب ترین ماده پرکننده مورد استفاده در زیر چشم ، اسید هیالورونیک است.

از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر

از بین بردن تیرگی زیر چشم با پلاسما ژل

در روش درمان تیرگی زیر چشم به کمک پلاسما ، به احیای بافت های عمیق پوست می پردازد و با آبرسانی ، سبب می شوند تا پوست زیر چشم سفت تر و شاداب تر به نظر برسد و سیاهی زیر چشم از بین می رود.

درمان های خانگی تیرگی دور چشم

  • صورت خود را با آب داغ نشویید
  • از ماسک سیب زمینی استفاده کنید
  • استفاده از روغن بادام در رفع سیاهی زیر چشم
  • آب گوجه فرنگی زیر چشم خود را ماساژ دهید
  • خیار و درمان کننده مشکلات پوستی
  • ماسک موز برای درمان تیرگی زیر چشم موثر است
  • اسفناج سفید کننده واقعی و طبیعی
  • استفاده از آب لیمو ترش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو