آموزش تصویری نقاشی روباه حرفه ای

آموزش تصویری نقاشی روباه حرفه ای


منبع: کاغذ رنگی

1

1402/11/14

00:29


نقاشی روباه حرفه ای یک نقاشی نسبتا حرفه‌ای و خیلی جذاب از روباه است. اگر کودک شما تسلط کافی برای کشیدن نقاشی‌های پیچیده دارد، این نقاشی برای او از یک روباه کودکانه مناسب‌تر است.

آموزش تصویری نقاشی روباه حرفه ای

اگر به نقاشی حیوانات علاقه‌مند هستید، احتمالا کشیدن نقاشی روباه حرفه ای یکی از آن نقاشی‌هایی است که دوست دارید آن را امتحان کنید. در این آموزش از کاغذ رنگی قرار است یاد بگیرید که چطور در چند مرحله نقاشی روباه را رسم کنید.

اگر هم به کشیدن تصویر روباه علاقه دارید اما مهارت چندانی در نقاشی ندارید یا می‌خواهید همراه با کودکتان نقاشی کنید، می‌توانید نقاشی کودکانه روباه را دنبال کنید.

مراحل کشیدن نقاشی روباه حرفه ای

شاید کشیدن این نقاشی در نگاه اول سخت به نظر برسد، اما با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید به سادگی یک نقاشی روباه حرفه ای رسم کنید.

مراحل کشیدن نقاشی روباه حرفه ای

1. کشیدن طرح کلی نقاشی روباه حرفه ای

کشیدن سر و نیم‌تنه نقاشی حرفه ای روباه، مهم‌ترین بخش این نقاشی است. اگر طرح کلی نقاشی را درست رسم کنید، با اضافه کردن جزییات می‌توانید نقاشی روباه حرفه ای را  به سادگی کامل کنید.

برای کشیدن سر روباه مثل تصویر، از دو خط منحنی ساده استفاده کنید و آن‌ها را طوری رسم کنید که گوشه‌های سر کمی زاویه‌دار و محدب باشد.

کشیدن طرح کلی نقاشی روباه حرفه ای

در مرحله بعد باید یک نیم‌تنه کشیده برای روباه بکشید. نیم‌تنه نقاشی روباه حرفه ای را از زیر سر، با کمک خطوط منحنی و شبیه یک بیضی رسم کنید.

2. اضافه کردن جزییات چهره به نقاشی

این مرحله ساده است. کافی است دو چشم کوچک و کشیده شبیه بادام و یک بینی مثلثی شکل را به طرح کلی سر روباه اضافه کنید.

اضافه کردن جزییات چهره به نقاشی

3. تکمیل چهره نقاشی روباه حرفه ای

در این مرحله از نقاشی کودکانه اول از دو خط منحنی کوجک برای نشان دادن دهان استفاده کنید و آن‌ها را زیر بینی روباه بکشید.

تکمیل چهره نقاشی روباه حرفه ای

بعد مثل تصویر با رسم یک خط زیگزاگ روی صورت چهره نقاشی روباه حرفه ای را کامل کنید. از این خط قسمت خزدار صورت را مشخص می‌کند.

4. کشیدن گوش‌های روباه

بالای سر روباه با خطوط منحنی شکل، گوش‌هایی شبیه عدد 8 بکشید. بعد با رسم یک خط ساده داخل گوش‌ها، طراحی آن‌ها را کامل کنید.

کشیدن گوش های نقاشی روباه حرفه ای

5. رسم پای عقب روباه

برای کشیدن پای عقب نقاشی روباه حرفه ای مثل نقاشی سنجاب، از خطوط منحنی شکل استفاده و مثل تصویر آن را رسم کنید. در مرحله بعد با رسم خطوط شکسته، قسمت خزدار روی بدنش را مشخص کنید.

رسم پای عقب روباه

6. کشیدن پاهای جلویی نقاشی روباه حرفه ای

حالا وقت کشیدن پاهای جلویی روباه است. برای این کار کافی است خطوط را مثل تصویر زیر کنار هم بگذارید تا پاهای روباه کامل شود.

کشیدن پاهای جلویی نقاشی روباه حرفه ای

7. کشیدن دم روباه

پایین نیم‌تنه نقاشی روباه حرفه ای یک دم بزرگ بکشید. بعد مثل تصویر، با رسم خطوط شکسته روی گردن و بدن نقاشی روباه قسمت‌های خزدار بدنش را مشخص کنید. اگر مراحل را تا این‌جا دنبال کرده باشید، باید طرحی شبیه تصویر زیر داشته باشید.

کشیدن دم روباه

8. حذف خطوط اضافی

در این مرحله از نقاشی روباه حرفه ای به تصویر نگاه و خطوط اضافی را پاک کنید. این کار کمک می‌کند تا نقاشی روباه حرفه ظاهری تمیز و مرتب داشته باشد.

حذف خطوط اضافی نقاشی روباه حرفه ای

9. رنگ آمیزی نقاشی روباه حرفه ای

حالا وقت رنگ‌آمیزی است. کودک شما می‌تواند نقاشی روباه حرفه ای را مثل تصویر با استفاده از مداد نارنجی، خاکستری، بژ و مشکی رنگ کند.

رنگ آمیزی نقاشی روباه حرفه ای

البته در صورتی که کودکتان بخواهد نقاشی را با رنگ‌های عجیب و غیرمعمول کامل کند، نباید مانع او شوید. اجازه دهید خلاقیتش را به نمایش بگذارد.

پرسش‌های متداول درباره نقاشی روباه حرفه ای

نقاشی روباه حرفه ای برای چه رده سنی مناسب است؟
این نقاشی برای کودکان سخت به نظر می‌رسد و بیشتر مناسب رده سنی نوجوانان است.
به جای مداد رنگی از چه وسایلی برای رنگ‌آمیزی این نقاشی می‌توان استفاده‌ کرد؟
شما می‌توانید به‌ جای مداد رنگی از آبرنگ، مداد شمعی یا پاستل هم استفاده کنید.
کشیدن نقاشی روباه حرفه ای چقدر زمان نیاز دارد؟
کشیدن این نقاشی تقریبا 30 دقیقه زمان نیاز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو