خبر فوری: بنزین از سال جدید سه نرخی می شود؟ | افزایش قیمت بنزین از سال جدید کلیک خورد!

1

1402/11/14

08:42


خبر فوری: بنزین از سال جدید سه نرخی می شود؟ | افزایش قیمت بنزین از سال جدید کلیک خورد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت بنزین یکی از مسائل خبرساز و البته حاشیه‌ساز در ایران است. این حواشی طی مدت اخیر افزایش یافته که علت آن اظهارنظرهای متناقض مسئولان نهادهای مختلف است. اجرای طرح‌های آزمایشی همچون اختصاص سهمیه بنزین به نفرات یا انتقال آن به کارت بانکی نیز موجب شده که حساسیت مردم نسبت به مسئله نرخ بنزین افزایش یابد. درهمین‌حال خبرگزاری‌ها و اشخاص مختلف نیز سعی دارند با ارائه نظرات مختلف در مورد قیمت  بنزین، نام خود را به تیتر اخبار برسانند.

اعلام پایان بررسی لایحه بودجه کل کشور برای سال ۱۴۰۳ هرچند خبر خوبی است ولی اختلافاتی که در زمینه‌های مختلف بر سر مصوبه مجلس میان دولت و نمایندگان وجود دارد، نشان‌دهنده مشکلاتی است که در سال آینده برای کشور ایجاد خواهد شد.

قیمت بنزین

بنزین سه نرخی می شود؟

ناترازی‌هائی که گفته می‌شود در بودجه وجود دارد اگر با تدبیر و تفاهم طرفین برطرف شود و شورای نگهبان نیز بخش‌های مرتبط با حقوق کارمندان و بازنشستگان اعم از کشوری و لشکری و تامین اجتماعی را متناسب با نیازی که این اقشار با توجه به هزینه‌های بالای معیشت دارند مورد تایید قرار دهد می‌توان به لایحه بودجه سال آینده تا حدودی امیدوار بود.

کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، شایعه احتمال سه نرخی شدن بنزین را بعید دانست و در عین حال گفت: اگر دولت، چنین اقدامی کند مجلس با یک طرح سه فوریتی جلوی این کار را خواهد گرفت. وی افزود: اگر دولت ایده و برنامه‌ای برای مدیریت مصرف سوخت در کشور دارد یا هر برنامه اقتصادی دیگر مدنظر دارند هرکدام از این‌ها باید به زمان مناسب موکول شود و الان زمان مناسبی نیست./ منبع:اندیشه قرن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو