پخش زنده بازی ایران و ژاپن امروز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور

منبع: شبونه

1

1402/11/14

13:43


پخش زنده بازی تیم ملی ایران با ژاپن امروز ساعت ۱۵ در قطر برگزار می‌شود که یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم ملی ایران در ۴ سال گذشته به شمار می‌آید تیم ملی ایران باید برای رفتن به مرحله بعد ژاپن را شکست بدهد . پخش زنده بازی ایران و ژاپن امروز شنبه ۱۴ بهمن  …

پخش زنده بازی ایران و ژاپن امروز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور

پخش زنده بازی تیم ملی ایران با ژاپن امروز ساعت ۱۵ در قطر برگزار می‌شود که یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم ملی ایران در ۴ سال گذشته به شمار می‌آید تیم ملی ایران باید برای رفتن به مرحله بعد ژاپن را شکست بدهد .

پخش زنده بازی ایران و ژاپن امروز شنبه ۱۴ بهمن

ژاپنی که یکی از ‌ترین خط حمله‌های این مسابقات را داشته در حالی که ایران مهدی طارمی مهاجم نامبر وان خود را ندارد و کار برای تیم ملی ایران  به شدت سخت و دشوار می‌باشد.

جالب است بدانید که تیم ملی ژاپن و ایران تا به حال ۱۸ بار در مقابل یکدیگر بازی کردند که ۶ بار ایران و ۶ بار هم ژاپن برنده شده است و ۶ مسابقه نیز تساوی کشیده شده است و این مسابقه امروز می‌تواند در تاریخچه رقابت‌های این دو تیم نیز تیم برنده را نشان بدهد.

در مسابقات فوتبال ایران و ژاپن تا به حال ۴۰ گل زده شده است که ۱۹ گل برای ایران ۲۱ گل برای ژاپن می‌باشد سنگین‌ترین شکست ایران در مقابل ژاپن مربوط به بهمن ۹۷ و بهترین برد ایران در مقابل ژاپن به سال ۱۳۶۵ باز می‌گردد که ایران دو بر صفر ژاپن را شکست داد.

ترکیب ایران

تیم ملی ایران در مسابقات گذشته با هدایت امیر قلعه‌نویی با تک هافبک دفاعی بازی کرده بود که در چهار دیدار گذشته یکبار روزبه چشمی و سه مرتبه هم سعید عزت‌اللهی را در جام ملت‌های آسیا در همین پست قرار داد، اما به نظر می‌رسد با توجه به شکل بازی تیم ژاپن، این بار سرمربی تیم ملی از دو هافبک دفاعی بهره خواهد برد و در کنار عزت‌اللهی که جایگاه ثابتی دارد، از امید ابراهیمی نیز با توجه به تجربه‌ی بالا و توانمندی در اداره میانه میدان استفاده کند.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و سردار آزمون

علیرضا بیرانوند پس از حضور در چهار بازی قبلی تیم ملی دوباره درون دروازه قرار خواهد گرفت و امیدوار است برخلاف دوره قبلی جام ملت‌ها که سه گل مقابل ژاپن دریافت کرد، این بار نمایش خوبی داشته باشد و مانع از کسب برتری سامورایی‌ها شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو