طرز تهیه کیک چیپس یک پیش غذای خوشمزه و متفاوت

منبع: آرگا

1

1402/11/15

18:11


اگر می خواهید یک غذای ویژه را تجربه کنید در این بخش با طرز تهیه کیک چیپس ویژه آشنا می شوید. این چیپس پنیری با انواع سس ها سرو می شود.

طرز تهیه کیک چیپس که یک میان وعده بی نظیر و خوشمزه است در این بخش قرار داده شده که می توانید با نحوه تهیه این نوع پیش غذای عالی آشنا شوید. در ادامه با رسپی این نوع پیش غذا آشنا می شوید.

برای داشتن یک غذای عالی با استفاده از چیپس می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه بشقاب داغ نیز با یک دستور ساده در لینک قرار داده شده که مطالعه می کنید.

روش تهیه کیک چیپس

مواد اولیه:

  • چیپس: ۱ بسته
  • تخم مرغ: ۲ عدد
  • سوسیس خرد شده: ۲ عدد
  • پنیر پیتزا رنده شده: ۴ قاشق غذاخوری
  • زردچوبه، فلف، نمک، پاپریکا، دارچین و پودر سیر: به میزان لازم
  • آویشن: به میزان لازم
  • پیازچه: ۲ عدد

طرز تهیه کیک چیپس:

چیپس ها را می توانید از طعم های مختلف انتخاب کنید اما پیشنهاد ما برای شما چیپس ساده است.  چیپس ها را باید خرد کرده و سوسیس ها را به صورت نگینی خرد کنید.

دستور پخت کیک چیپس

چیپس را درون یک ظرف بریزید و و کمی سوسیس خرد شده، پیازچه خرد شده، ادویه های ذکر شده‌، پنیر پیتزا و تخم مرغ ها را اضافه کرده و با یکدیگر ترکیب کنید. مواد را کمی ترکیب کرده و درون یک ظرف بریزید.

طرف باید در بسته باشد و بعد آن را درون آب جوش بیاندازید. می توانید از خود پاکت چیپس استفاده کرده و مواد را درون آب جوش بیاندازید. در این روش یاید پاکت چیپس را به خوبی بسته و آن را به صورت ایستاده با استفاده از یک وسیله درون آب جوش بگذارید تا بپزد.

این کیک فوق العاده است و طعم عالی هم دارد‌. میزان پنیر در این نوع غذا باید به اندازه ای باشد که مواد آن به یکدیگر بچسبد. این چیپس خوشمزه خانگی طعم عالی دارد و شما می توایند برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز این غذای عالی و خوشمزه را داشته باشید.

استفاده از ادویه های مختلف و متنوع در این نوع غذا یک پیشنهاد عالی برای شما است. در صورت دلخواه می توانید از مقداری فلفل دلمه ای نگینی شده نیز در این چیپس استفاده کنید. در این مرحله از طرز تهیه کیک چیپس باید آن را درون فر بگذارید تا بپزد.

طرز تهیه کیک چیپس

برای داشتن این نوع کیک عالی و برای پذیرایی در مهمانی های خود باید از تخم مرغ استفاده کنید. این‌ کیک را درون یک ظرف قرار داده و دور آن را با استفاده از چیپس خرد شده تزیین کنید. شما می توانید از فلفل دلمه ای و ادویه های پاپریکا نیز برای تزیین روی این غذا استفاده نمایید.

رسپی کیک چیپس و ژامبون:

حالا با یک دستور ویژه از این نوع کیک آشنا می شوید. شما می توانید ژامبون و سویس را در این نوع غذا حذف کنید. شما می توانید از ژامبون های خرد شده نیز در این نوع کیک استفاده کنید. برای تهیه این نوع چیپس باید ابتدا مواد را ترکیب کرده و درون یک ظرف پیرکس ریخته و آن را درون فر بگذارید تا بپزد.

این چیپس خوشمزه خانگی طعم و مزه فوق العاده ای دارد. برای این نوع چیپس می توانید از چیپس فلفل هم استفاده کنید. استفاده از چیپس پنیری نیز یک ایده جذاب بوده که باید تجربه کنید. شما می توانید از سس های ویژه و متنوع هم استفاده نمایید. استفاده از سس کچاپ، فرانسوی، مایونز و دیگر سس های دلخواه می تواند برای شما یک ترکیب ویژه و خوشمزه باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو