دنی رامیرز: برای بازی در فیلم Top Gun 3 باز خواهم گشت

منبع: فیگار

2

1402/11/22

21:03


فیلم Top Gun 3 یکی از آثار مورد انتظار دنیای سینما است و اخیراً دنی رامیرز (Danny Ramirez)، ستاره فیلم Top Gun: Maverick، برای حضور در قسمت سوم اعلام آمادگی…

دنی رامیرز: برای بازی در فیلم Top Gun 3 باز خواهم گشت

فیلم Top Gun 3 یکی از آثار مورد انتظار دنیای سینما است و اخیراً دنی رامیرز (Danny Ramirez)، ستاره فیلم Top Gun: Maverick، برای حضور در قسمت سوم اعلام آمادگی کرد.

«دنی رامیرز» ستاره Top Gun: Maverick می‌گوید که حتما برای بازی در Top Gun 3 بازمی‌گردد. نشریه‌هایی مانند «Deadline» گزارش داده‌اند که قسمت سوم این مجموعه در دست ساخت است، اما مشخص نیست که داستان چیست و بازیگران آن چه کسانی خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنی رامیرز در فیلم Top Gun 3

«رامیرز» گفت:

این یک افتخار مطلق خواهد بود که دوباره دعوت شوم. من فکر می‌کنم که ما حتی اگر بتوانیم به هوا برگردیم هیجان انگیزترین چیز است. من می‌دانم که بازگشت من محتمل خواهد بود، اما در ابتدا باید داستان درستی برای فیلم بعدی داشته باشیم.

او افزود:

بنابراین من فکر می‌کنم افراد مسئول برای اینکار مناسب هستند. مثلاً، منظورم این است که Top Gun Maverick باورنکردنی بود. واقعاً از این که احتمالاً دوباره دعوت شوم، هیجان زده هستم.

فیلم Top Gun 3

همچنین این بازیگر در مورد بازگشت بزرگ خود در دنیای سینمایی مارول حرفی برای گفتن داشت. «رامیرز» Captain America: Brave New World بازمی گردد. او در مورد کار با «هریسون فورد» در این فیلم صحبت کرد.

رامیرز گفت:

او یک حرفه‌ای باورنکردنی است. او یک افسانه است، به همه اجازه می‌دهد در کنارش خودشان باشند. هر زمان که می‌شود شوخی می‌کند. او با تیم هماهنگ است، بنابراین می‌داند چه زمانی باید یک شوخی کند، چه زمانی نه، چه زمانی استرس را کاهش دهد. برخی از صحنه‌ها واقعاً هیجان‌انگیز است که با «هریسون» در آن حضور داشته باشید و بنابراین بله، او بازیگر مورد علاقه من و مادرم است. وقتی متوجه شدم که او قرار است بخشی از آن باشد، فکر کردم، خوب، من دومین بازیگر محبوب این فیلم برای مادرم خواهم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم سینمایی Top Gun 3 چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت قسمت دوم را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو