رهام احمدی پسر زیبای ایران در 2018 + آثار

رهام احمدی پسر زیبای ایران در 2018 + آثار


منبع: نم نمک

3

1402/11/23

10:59


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل رهام احمدی نویسنده به همراه عکس های خانوادگی و شخصی رهام احمدی با شما در نم نمک خواهیم بود.

رهام احمدی پسر زیبای ایران در 2018 + آثار

بیوگرافی رهام احمدی پسر زیبای ایرانی در سال های 2018 ، 2016 و 2015 به همراه آثار منتخب

رهام احمدی (Roham Ahmadi) اصالتا ایرانی و متولد شهر تبریز است . او در 26 دی ماه سال  1374 در خانواده ای اصیل متولد شد.

رهام احمدی پسر زیبای ایران در 2018 + آثار

رهام احمدی پسر زیبای ایران در 2018 + آثار

رهام احمدی

 در دوران کودکی اش بسیار کنجکاو ، به شدت بازیگوش ، پرتکاپو و پر جنب و جوش و با شیطنت های کودکی بسیار زیادی بوده است.

با این حال به تحقیق و پژوهش و خواندن کتاب در زمینه های گوناگون و حل مسائل پیچیده فکری علاقه بسیار داشت و تا قبل از ده سالگی بیشتر کتاب های بزرگ جهان را به زبان های مختلف مطالعه کرده بود.

رهام احمدی

همین امر موجب ایجاد ذهنیتی چند بعدی در او شد که بعد ها توانست همزمان در رشته های مختلف و گرایش های گوناگون علمی پژوهش و تحقیق کند.

نوع رفتار و اعمال و انتخاب های او در مقایسه با هم نوعانش از همان دوران کودکی بسیار متفاوت و خاص بود.

رهام احمدی

 او علی رغم داشتن دوستان صمیمی و اطرافیان بسیار زیاد ، تنها بودن را ترجیح میداد و بیشتر اوقات به تنهایی در تکاپو و در تلاش برای پاسخ برای سوالات بیشمار ذهنی خود بود.

در دوران دبیرستان ، به علوم تجربی تغییر رشته داد و در رشته دندانپزشکی به یکی از دانشگاه های ترکیه راه یافت اما کشور و زادگاه خود را ترک نکرد و ضمن تغییر رشته ، در ایران به ادامه تحصیل و کار پرداخت.

قد او 171 سانتیمتر و وزنش بین 65 تا 75 کیلو است و نیز طبق قوانین و چهارچوب های تعیین شده و به دلیل نداشتن جراحی های زیبایی ، در سال های 2015 و 2016 و 2018 میلادی به عنوان زیباترین پسر ایران انتخاب شد.

رهام احمدی

رهام احمدی مقالات ، تحقیقات و پژوهش های بسیاری را در رشته های روانشناسی وگرایش های آن ، جامعه شناسی ، فلسفه ، فرهنگ و هنر ، نجوم ، ژنتیک و سکسولوژی ، کامپیوتر و IT ، فیزیک کووانتوم ، هنر ، سینما و تئاتر ، عمران ، ساختمان وطراحی داخلی ، برق ، الکترونیک ، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، علوم هوانوردی و چند رشته دیگر انجام داده است که در نهایت چندین سال زودتر از موعد مقرر و با سن کم موفق به اخذ مدرک دکتری شد.

او قسمتی از نتایج تحقیقات در زمینه های روانشناسی جامعه شناسی ژنتیک و سکسولوژِی را در" کتاب مبانی جنسی (آمیزش شناسی) روانشناسی زوج ها " تالیف و به چاپ رسانده است.

رهام احمدی

رهام احمدی از سال 1390 به تحقیق در بازیگری و کارگردانی پرداخت و علاوه بر تحصیل در این رشته از سال 93، با تاثیر اساتیدی همچون عبدالحسین لاله ، اصغر همت ، محمود عزیزی ، ورنر هرزوگ ، پرویز پرتوی ، استیو مارتین ، محمد حسین ناصربخت ، آرون سورکین ، مریم ایرانمنش ، ران هاووارد ، نصرالله قادری ، ساموئل ال جکسون ، ناتالی پورتمن ، حمید صمندریان ، میرا نیر ، قطب الدین صادقی ، آتیلا پسیانی ، رضا حامدی خواه ، حامد شفیع خواه و... به مطالعه و یادگیری پرداخت.

در سال 95 شروع به مربیگری در شاخه بازیگری کرد و طی 6 سال " کتاب آموزش بازیگری مکمل بازیگر " را تالیف و در سال 1402 به چاپ رساند و آن را به اساتید خود تقدیم کرد.

رهام احمدی

رهام احمدی از دوران نوجوانی در رشته های دیگری همچون ماساژ درمانی و اسپا ، یوگا ، مدیتیشن ، سنگ درمانی ، انرژی درمانی ، نمک درمانی ، رایحه درمانی ، زالو درمانی و... تحقیقات و تدریس های بسیاری انجام داده و علاوه بر مربیگری در رشته های گفته شده ،  در شاخه ها و علوم دیگری مانند " ان_ال_پی (NLP) " ، به تایید کشورهایی همچون اتریش ، در درجه استاد مستری قرار دارد و جزو برترین های جهان و بهترین های حال حاضر جهان است.

همچنین در سال 1398  مربیگری ورزش عمومی و مدیریت اماکن ورزشی را نیز اخذ کرده است

و  قسمتی از تحقیقاتش را در "کتاب آناتومی اولیه فیزیوتراپی ماساژ پزشکی و ورزشی " تالیف و به چاپ رسانده است.

رهام احمدی

همچنین در سن 19 سالگی و ورود به مقطع دانشجویی در رشته های آرایش پیرایش و گریم تخصصی موفق به اخذ مدرک مربیگری شد و مدتی بعد " کتاب مبانی گریم و آرایش " را تالیف کرده و به چاپ رسانید .

رهام احمدی

رهام احمدی همچنین طی 11 سال در علوم اقتصاد و بازارهای مالی جهانی و ترید ، مقالات و آموزش های بسیاری را انجام داده اما هیچ گاه آن هارا به چاپ عمومی نرسانده. مضاف بر این که در طول 6 سال موفق به ساخت 3 اندیکاتور طبق الگوریتم های در بازار های مالی شده که تنها در دست معدودی از افراد است.

علایق

او علاقه بسیاری به اسب سواری و بازی شطرنج و خلبانی دارد و بیشتر اوقات فراقت خود را صرف فراگیری خلبانی ، اسب سواری و تیراندازی و پیاده روی میکند.

بنا به گفته دوستان و اطرافیانش ، او برخلاف اکثریت افراد ، نه تنها از مواردی مانند دخانیات و مشروب و... در زندگی اش استفاده نکرده ، بلکه هیچ علاقه ای به این موضوعات ندارد و به سلامتی ذهن و تندرستی بدن ، اهمیت بسیار زیادی میدهد و در بین دوستان و اطرافیان و نزدیکانش به تواضع ، خودمانی بودن ، نداشتن غرور و خاکی بودن معروف است. دل کسی را نمیشکند و همیشه در جامعه با تمام افراد با خوش خلقی ، مهربانی و احترام بسیار زیاد رفتار میکند.

همچنین به صورت دلسوزانه ای تاکید ویژه ای بر سلامت روح و روان دوستان ، افراد و جامعه دارد و چندین نفر از افراد شناخته شده توسط خودش را درمان کرده و به زندگی سالم برگردانده است.

رهام احمدی


منابع : نم نمک | رهام احمدی اینستاگرام/ رهام احمدی فیسبوک/ /صفحه شخصی رهام احمدی/رهام احمدی ویکی پدیا/ رهام احمدی تلگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو