بررسی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology

بررسی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology


منبع: پلازا

1

1402/11/23

12:24


بررسی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology

بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology یک محصول پلتفرمر ۳ بعدی و ماجراجویی بوده که براساس مزایای جدیدی توسعه یافته و قرار است به‌زودی عرضه شود. جهت نقد و بررسی این بازی با ما همراه باشید.

ایفای نقش درقالب موجودی که تقریبا همگی از آنها بدشان می‌آید به نوبه خودش جالب است؛ موش‌ها. کاراکترهای اصلی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology را موش‌ها تشکیل داده‌اند که اینبار نباید خود را در نقش قهرمانی که جهان را نجات می‌دهد قرار دهید، بلکه باید به‌دنبال راه فرار برای نجات موجودی باشید که همیشه از آن بدتان می‌آمد. این بازی جدید با برخورداری از گیم‌پلی نوآورانه گزینه خوبی برای سرگرمی خواهد بود.

فهرست مطالب

بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology

بدنیست بدانید جدیدترین اثر استودیو بازی‌سازی Soma Games، بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology بوده است که این محصول پلتفرمر با دراختیار داشتن ویژگی‌های پایه‌ای مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. لازم است بدانید ناشر بازی Forthright Entertainment بوده که محصول خود را برای پلتفرم‌های مختلفی درنظر گرفته است که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. پلازا پیشنهاد می‌کند این بازی جدید را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

بررسی بازی

بررسی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology

داستان رسمی بازی درمورد Redwall بوده که از سال ۲۰۱۱ قصد دارد شما را به دنیای حماسی و پرداستان Mossflower سوق دهد. نسخه جدید بازی که با نام The Scout شناخته می‌شود یک اثر اکشن و ماجراجویی خطی بوده که داستان آن در ۳ فصل روایت خواهد شد. درطول گیم‌پلی بازی درنقش لیام یا سوفیا که جدیدترین عضو گروه پیشاهنگی لیلیگرو بوده باید ایفای نقش کنید. موش‌های جوان داستان بازی The Scout سفر جدیدی را درمقابل می‌بینند که باید خود را از دست دزدان دریایی بی‌رجم نجات دهند. آنها درطول رسیدن به Redwall باید از سد مشکلات بسیاری عبور کنند و دوستان بسیاری را در طول مراحل از دست دهند. داستان بازی به تصمیمات شما نیز وابسته بوده که درشرایط مختلف می‌توانید تصمیم‌گیری‌های مهمی را اتخاذ کنید.

بازی از جایی آغاز خواهد شد که ازپس ماه‌ها آموزش لازم، موش‌هایی انتخاب می‌شوند که لیام و سوفیا نام دارند. این دو موش فارغ‌التحصیل بخش ماجراجویی هستند که باید در پیشاهنگی تمام عیار مهارت‌های خود را به چلاش بکشند. بازی از جایی آغاز خواهد شد که گروهی از محیط‌بانان جنگل که وظیفه حفاظت از زمین را برعهده دارند و درروش‌های باستانی صنایع چوبی را آموزش دیده‌اند، باید از زمین محافظت کنند. مراسم آنها با حمله موش‌های دریایی مواجه خواهد شد که به خانه محبوب آنها حمله‌ور خواهد شد. نبرد شدیدی میان آنها رخ خواهد داد که شما دراین زمینه نقش مهمی خواهید داشت زیرا باید رهبری موش‌های دیگری و یا تصمیم‌گیری‌های مهمی را به سرانجام برسانید.

درطول خط داستانی بازی زمانی که فانوس دریایی روشن می‌شود، نیروهای بیشتری برای دفع کرسی‌های مهاجم گردهم می‌آیند. در این زمان نیروهای بیشتری برای متحد شدن با لیام و سوفیا وارد میدان خواهند شد اما همه چیز آنگونه که فکر می‌کنید خوب پیش نخواهد رفت. درطول این اتحاد یکی از نیروهای اصلی داستان، بر اثر زهرآگین وات، مسموم شده است که این زوج دوست داشتنی بدون از دست دادن وقت به سوی Winsome Wraith حرکت می‌کنند تا به یک قایق مرموز و خطرناک برسند. این مکان عجیب میزبان پادزهری بوده که شخصیت داستان به آن دچار شده است. مشکلات و چالش‌های بسیاری در بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology سد راه شما خواهد شد که برای عبور از آنها باید حواس و تمرکز خود را حسابی جمع کنید.

بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology باتوجه به اطلاعات بدست آمده از طراحی مناسبی برخوردار بوده است که بکارگیری جزئیات مهم به دلیل طراحی ریزبینانه بازی سبب شده تا منتقدین نسبت به این موضوع واکنش خوبی نشان دهند. البته این موارد پیش از انتشار رسمی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology ذکر شده و ممکن است بعد از انتشار نظر آنها به طور کلی بازگردد. همچنین باید بدانید که دربخش صداگذاری بازی شاهد افکت‌های صوتی بسیار زیبایی خواهید بود که این مورد می‌تواند روند اجرای بازی را برای بهتر نماید و در نتیجه سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی شود.

بررسی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology

بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology میزبان سیستم‌های ارزشمند خوبی بوده است که سازنده بازی دراین زمینه با بکارگیری سیستم دشواری مراحل توانسته گیم‌پلی نسبتا سختی را به ارمغان بیاورد. این سختی مراحل سبب خواهد شد تا شما برای مدت زمان بیشتری در بازی حضور داشته باشید. طولانی‌تر شدن روند پایان دادن به مراحل، قطعا شما را با جذابیت‌های بیشتری از بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology مواجه خواهد نمود و این موضوع اصلی‌ترین دلیلی بوده که شرکت سازنده به دنبال آن بوده است. نظر شما نسبت به توضیحات اولیه بازی چیست؟ برای آشنایی با دیگر اطلاعات مهم بازی با ما همراه باشید.

سیستم اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i5-7500 or AMD FX-9370 (~6000 PassMark Score)
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 1050 Max Q or Radeon R7 360 (~4000 PassMark Score)
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 11 GB available space
  • Additional Notes: Specs to Run at 720 30FPS – Quality Setting Fast

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i5 10500H or AMD Ryzen 5 1600 (~12000 PassMark Score)
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 1060 Max Q or Radeon R9 290 (~8000 PassMark Score)
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 11 GB available space
  • Additional Notes: Specs to Run at 1080 60FPS – Quality Setting Good

پلتفرم‌های بازی

بررسی بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology

این بازی جذاب برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، سیستم‌عامل‌های مکینتاش درنظر گرفته شده است که طیف وسیعی از گیمرها قادر به تجربه آن خواهند بود.

تاریخ انتشار بازی

شرکت ناشر بازی تصمیم دارد محصول جدید خود را در ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ منتشر نماید که به تاریخ شمسی، ۱ اسفند ۱۴۰۲ باید منتشر این بازی پلتفرمر باشیم.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید نقد بازی The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology به پایان رسید و در طول این بررسی به زوایای مختلفی از بازی اشاره شد. بی‌تردید محصول جدید شرکت Forthright Entertainment قادر است جنبه جدیدی از بازی‌های پلتفرمر و ماجراجویی را دراختیار شما قرار دهد. همانطور که گفته شد این بازی در فوریه ۲۰۲۴ منتشر می‌شود و این مطلب یک پیش بررسی بوده است. نظر گیمرها نسبت به این بازی چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر و دیدگاه خود نسبت به این بازی جدید را بیان کنید. بی‌تردید با ثبت نظرات خود به تکمیل شدن این نقد و بررسی کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو