خوزستان به اولین انتخاب و مقصد گردشگران تبدیل شده است

منبع: همگردی

1

1402/11/24

10:35


خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، خوزستان به اولین انتخاب و مقصد گردشگران تبدیل شده است.

علی اکبر حسینی محراب عصر امروز دوشنبه در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در جمع خبرنگاران به تنوع فرهنگی و قومیتی استان خوزستان اشاره کرد و توضیح داد: زندگی اقوام مختلف با گویش ها و فرهنگ های متنوع در یک اقلیم، خوزستان را اولین انتخاب و مقصد گردشگران کرده است.

وی افزود: همه مناطق و روستاهای خوزستان به نوعی درگیر مسائل گردشگری هستند و از این نظر روستاهای نمونه ای در خوزستان وجود دارند که به عنوان یک مقصد جاذبه گردشگری برای مردم ایران محسوب می شوند.

خوزستان به اولین انتخاب و مقصد گردشگران تبدیل شده است

استاندار خوزستان ادامه داد: در مکان های گردشگری خوزستان ظرفیت های مناسبی برای صنعت گردشگری وجود دارد که شامل دریاچه های پشت سد تا روستاها و امامزاده های متعدد در شهرها، مقبره دانیال نبی در شوش، آرامگاه علی ابن مهزیار اهوازی و ظرفیت غنی اردوی راهیان نور و شهدای دفاع مقدس است که امسال میلیون ها زائر از سراسر کشور را گرد هم آورد.

وی بیان کرد: استان خوزستان آماده است تا در این فصل هموطنان خوب ایران را میزبانی کند تا از فضائل و مهربانی مردم خوزستان بهره مند شوند و به عنوان یک قطب گردشگری، منتظر ورود مسافران از سراسر ایران هستیم و آمادگی کامل را برای پذیرایی از آنها داریم.

غرفه خوزستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های هشت و 9 برگزار و از تاریخ 23 تا 26 بهمن 1402 و از ساعت 8 تا 15 برای بازدید عموم برپا شده است.

در این رویداد مهم بین المللی نیز کارگاه ها، دوره های آموزشی و میزگردهای تخصصی برگزار و در بخش های مختلف نمایشگاه به معرفی ظرفیت های گوناگون استانهای مرتبط با انواع گردشگری نظیر گردشگری مقاومت، گردشگری فرهنگی و تاریخی، گردشگری آبی، گردشگری سلامت، اکوتوریسم، گردشگری کودک و…پرداخته می شود.

خوزستان به اولین انتخاب و مقصد گردشگران تبدیل شده است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو