سید عباس جوهری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/25

09:51


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ، گفت 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده که 36 هزار شهید آن مربوط به استان تهران است.

سید عباس جوهری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رأی اولی ها وارد عرصه جدیدی برای نظام شده اند/ استان تهران 36 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش نم نمک ، سید عباس جوهری در همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رأی اولی شهر تهران که به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور 12 هزار دانش آموز دختر و پسر مدارس تهران در استادیوم آزادی برگزار شد ، گفت : بسیار خوشحالم که در جمع دختران و پسران رأی اولی شهر تهران هستم و بزرگترین اجتماع رأی اولی های کشور امروز با حضور پررنگ شما در حال شکل گیری است.

سید عباس جوهری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

سید عباس جوهری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با اشاره به اینکه خدارا شاکرم برای وجود شما جوانان ،  افزود : انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را 11 اسفند پیش رو داریم و شما امروز وارد عرصه جدیدی برای نظام جمهوری اسلامی شدید و آن هم ساختن آینده خود و کشور است.

معاون استاندار تهران با اشاره به این نکته که دشمن یک سخن دارد (اگر می خواهی مقاوت کشور را بشکنی حافظه ملت را از بین ببرید) ،  ادامه داد : شما باید بدانید جایگاه شکل گیری انقلاب چه بود و وظیفه ما در این انقلاب چیست؟ 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده که 36 هزار شهید آن مربوط به استان تهران بوده ، انقلابی که جوانانی مثل شما مردانه ایستادند تا خاک تصرف نشود.

جوهری گفت : انتخاب نماینده خوب نمایی از آینده خود و خانواده و نظام جمهوری اسلامی است و با حضور در پای صندوق های رأی این انتخاب خوب را نشان می دهیم.

وی در پایان یادآور شد : فرآیند انتخابات تا به امروز خوب پیش رفته و با وجود نسل جدید شاهد حضور پرشور آنها در انتخابات پیش رو خواهیم بود.


بیوگرافی عباس جوهری

سیدعباس جوهری متولد ایران معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران است.

از اهم سوابق سیدعباس جوهری در قوه مجریه می توان به مشاور استاندار تهران ، مشاور استاندار قم ، مشاور معاون برنامه ریزی استانداری تهران ، فرماندار شهرستان شهریار ، مدیرکل جوانان استان های تهران و قم ، مشاور شهردار قم و شهردار جمکران اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو