ماشین ظرفشویی چه برندی بگیریم؟

منبع: تاپ ناز

3

1402/11/25

12:50


تنوع تولید و عرضه ماشین ظرفشویی در بازار بسیار زیاد است. هر برندی که در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت می‌کند، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را برای محصول خود در …

تنوع تولید و عرضه ماشین ظرفشویی در بازار بسیار زیاد است. هر برندی که در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت می‌کند، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را برای محصول خود در نظر گرفته است. بنابراین، باید بهترین مارک ماشین ظرفشویی را به یاد داشته باشید. ماشین ظرفشویی بوش یکی از با کیفیت‌ترین و بی‌نظیرترین محصولات در زمینه لوازم خانگی است و نقاط قوت بسیار زیادی دارد که در ادامه به دلایل برتری این محصول می‌پردازیم.

ماشین ظرفشویی برند بوش

برند بوش، جزء برندهای معروف و محبوب خارجی در میان ایرانیان است. به هر خانه‌ای که سر بزنید دست کم یک وسیله با برند بوش را پیدا خواهید کرد. این ماشین ظرفشویی با گنجایش ظرفیت‌های متنوعی به بازار عرضه شده‌اند. هر کدام از مدل‌ها دارای آپشن‌های متفاوتی هستند؛ بنابراین، آپشن‌های مختلف روی قیمت هر کدام تاثیرگذار است. به علت صدای بسیار کم این دستگاه در حین کار، ماشین ظرفشویی بی صدا نیز می‌گویند، به همین خاطر در ساعات اولیه صبح یا اواخر شب بدون نگرانی از سر و صدا می‌توانید دستگاه را روشن کنید. مصرف انرژی کم +++A یا ++A این محصول باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. مصرف آب کم نیز یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ماشین ظرفشویی است. همانطور که می‌دانید، شستن ظروف با دست آب زیادی مصرف می‌کند که با استفاده از ماشین ظرفشویی برند بوش دیگر نگران مصرف بی رویه آب نباشید. از آپشن‌های این دستگاه می‌توان به سنسور آکوا یا سنسور تنظیم شده‌ای که میزان مصرف آب را کنترل می‌کند، اشاره کرد. یکی دیگر از آپشن‌ها سنسور لود است که با استفاده از این قابلیت میزان و تعداد ظروف تشخیص داده می‌شود تا میزان انرژی هدر رفت به حداقل خود برسد.

انواع سری ماشین ظرفشویی برند بوش

امروزه با زندگی پر سرعت و کمبود وقت مردم، نیاز به محصولاتی که باری از روی دوش برمی‌دارند، بیشتر از قبل احساس می‌شود. هنگامی که شرکت‌های کلان تولیدی ماشین‌های ظرفشویی را تولید کردند، با کمال تعجب استقبال بسیار زیادی پس از رونمایی از این محصول شد. اینگونه ماشین ظرفشویی در خانه‌های مدرن جای خود را باز کرد. اولین دستگاه‌هایی که تولید شدند، قابلیت‌های زیادی نداشتند، اما با گذشت زمان آپشن‌های بیشتری به ماشین‌های ظرفشویی اضافه شد. برند بوش نیز پس از تولید و عرضه سری اولیه ماشین ظرفشویی، سری‌های جدید را طبق استانداردهای جهانی تولید کرد که با برترین تکنولوژی‌ها مطابقت داشته باشد. برند بوش آلمان ماشین‌های ظرفشویی را در سری‌های 2، 4، 6 و 8 وارد بازار کرد و نیاز مشتریان و بودجه آنها را در نظر گرفت. ماشین ظرفشویی بوش سری 4 دارای قابلیت‌های بسیار زیادی مانند برنامه‌های شستشوی اقتصادی و با دمای بالا، سبدهای انعطاف پذیر، دارای قفل کودک، شمارش قرص‌های شوینده و غیره است.

قیمت ماشین ظرفشویی سری مختلف

قیمت ماشین‌های ظرفشویی به عوامل گوناگونی مانند میزان مصرف انرژی، قابلیت‌ها و امکانات متفاوت، جنس و غیره بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این محصول ذکر کرد. هنگامی که برای خرید ماشین ظرفشویی اقدام می‌کنید، بهتراست نیازهای خود را در نظر بگیرید که دقیقا چه آپشن‌هایی را در نظر دارید و مطابق با ههمن نیازها خرید خود را انجام دهید تا مشمول هزینه اضافی نشوید. کیفیت ساخت محصول نیز اثر ویژه‌ای در قیمت گذاری کالا دارد. برخی از ماشین‌های ظرفشویی خارجی دارای کیفیت ساخت بهتر هستند و امکانات بیشتری نسبت به سایر برندها دارند. مدل‌های پیشرفته و امروزی با توجه به برخورداری از سیستم هوش مصنوعی مانند اتصال به موبایل دارای قیمت‌های بالاتری هستند.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

یکی از سوالات رایج این است که آیا خرید ماشین ظرفشویی واجب است؟ با آگاهی از مزایای ماشین ظرفشویی جواب این سوال را دریافت می‌کنید. در ادامه مزایای استفاده از محصول بی نظیر ماشین ظرفشویی را بررسی می‌کنیم:

  • کاهش مصرف آب: شستن ظروف 144 پارچه حدود 85 لیتر آب مصرف می‌کند. شست‌وشوی ظروف با دست علاوه بر مصرف زیاد مایع شوینده و آب، با خستگی مفرط همراه است. شستن ظروف با ماشین ظرفشویی بین 8 الی 16 لیتر آب مصرف می‌کند و با حداقل مایع شوینده امکان پذیر است. این امر سبب صرفه‌جویی در هدر رفتن آب می‌شود. از طرفی بدون خستگی و کمر درد این پروسه به پایان می‌رسد.
  • دمای آب: برای از بین بردن میکروب‌ها و کثیفی‌های سرسخت ظروف باید دمای آب به بالاترین میزان خود برسد. دمای آب آبگرمکن برای درجه‌های بالا جوابگو نیست و از طرفی پوست دستان انسان‌ نمی‌تواند دمای بالای آب را تحمل کند. ماشین ظرفشویی با داشتن قابلیت Hygiene Plus دمای آب را تا 70 درجه افزایش می‌دهد تا بتواند هم لکه‌ها را ازبین ببرد و هم باکتری و میکروب‌ها را از پای درمی‌آورد. در نتیجه، ماشین ظرفشویی برای افرادی که آلرژی دارند و یا نوزاد کوچک در خانه دارند بسیار مناسب است.
  • سالم ماندن ظروف: هنگامی که با دست ظروف را می‌شویید، احتمال شکستن و لب پر شدن آنها وجود دارد که این موضوع ممکن است به بافت دستان شما آسیب وارد کند. استفاده از ماشین ظرفشویی این ریسک را به صفر می‌رساند و هیچ شکستگی و لب پریدگی در کار نخواهد بود.
  • شفافیت ظروف: شستن ظرف‌ها با اسکاچ زبر می‌تواند باعث خش انداختن یا کدر شدن ظرف‌های کریستالی شود که شفافیت اولیه خود را از دست خواهد داد. ماشین ظرفشویی می‌تواند به راحتی و بدون استفاده از هر گونه وسیله زبر، ظروف شفاف و پاکیزه‌ای را به شما تحویل دهد.
  • مایع شوینده: در ماشین ظرفشویی، مواد شوینده بسیار کمی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

ماشین ظرفشویی برندهای متفاوت

تولیدکنندگان بسیار زیادی اقدام به فروش این وسایل کاربردی کرده‌اند و با مقایسه برندها و ویژگی‌ها می‌توانید ماشین ظرفشویی مورد نیاز خود را خریداری کنید. برخی از برندهای معروف ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  1. دوو: برندی از کشور کره است و ویژگی‌های بسیار خوبی را در خود جای داده است. این ویژگی‌ها مانند شستشوی سریع، شستن ظروف با کثیفی بسیار زیاد و ظروفی که غذای خشک شده یا چسبیده دارند، توانسته است نسبت به محصولات دیگر متمایز شود. این محصول امکان برنامه‌ریزی تا 24 ساعت آینده دارد. گنجایش بهترین ماشین‌های ظرفشویی دوو حدود 13 یا 14 نفره است که شما می‌توانید با حدود نصف ظرفیت، دستگاه را استارت بزنید.
  2. ال جی: برند ال جی ساخت کشور ژاپن است. همانطور که می‌دانید این کشور محصولاتی با کیفیت و ماندگار را تولید می‌کند. این محصول دارای برنامه شستشوی متفاوتی است که در مدل‌های پایین با حداقل 9 برنامه شروع می‌شود. شما می‌توانید در صورت خرابی با استفاده از اپلیکیشن موبایلی Smart Diagnosis عیب یابی کنید و مشکل رخ داده را حل نمایید.

کلام آخر

تمامی برندهایی که ماشین‌های ظرفشویی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند اعم از خارجی و ایرانی، استانداردهای جهانی و بین المللی را در نظر گرفته و مطابق آن‌ها به تولید محصول می‌پردازند. به همین ترتیب می‌توانند کالایی با کیفیت را تولید کنند. مصرف کنندگان عزیز برای خرید ماشین ظرفشویی می‌توانند به نمایندگی ظرفشویی بوش مراجعه کنند زیرا یکی از معتبرترین مراکز فروش ماشین‌های ظرفشویی اصل و اورجینال هستند. شما می‌تواند این محصول را با توجه به کیفیت عالی در رنج قیمتی ثابت و مناسب خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو