بیوگرافی حمید حامی + زندگی حمید حامی و حواشی

بیوگرافی حمید حامی + زندگی حمید حامی و حواشی


منبع: تالاب

1

1402/11/25

18:48


این مقاله شامل جزئیات زندگی حمید حامی و حواشی و چگونگی شروع حرفه خوانندگی حمید […]

بیوگرافی حمید حامی + زندگی حمید حامی و حواشی

این مقاله شامل جزئیات زندگی حمید حامی و حواشی و چگونگی شروع حرفه خوانندگی حمید حامی می‌باشد. مجله تالاب از شـما دعوت می کند تا نگاهی بـه بیوگرافی این خواننده مشهور داشته باشید. دراین مقاله با ما همرا باشید تا با بیوگرافی حمید حامی و تصاویری از او و زندگی شخصی اش آشنا شوید.

 

بیوگرافی خواننده معروف حمید حامی 

حمیدرضا حامی ملقب بـه حامی خواننده خوش صدا و آهنگساز مشهور موسیقی پاپ ایرانی اهل تهران اسـت.وی در ۱۴ خرداد ۱۳۵۵ در دهکدهٔ المپیک تهران بـه دنیا آمده اسـت. پدر و مخصوصاً مادر او صدای بـه شدت گوشنوازی داشتند؛ بـه‌طوری کـه خود حامی در گفت‌وگو‌هایش می گوید کـه «صدایش را از پدر و مادر خود بـه‌ارث برده‌اسـت».

 

او در کودکی فردی خجالتی بودو همین موضوع باعث میشد کـه در گروه‌هاي‌ سرود مدرسه شرکت نکند. تا سن ۱۱ سالگی کـه این خجالت با خواندن دریک محیط خانوادگی شلوغ از بین رفت. وی در زمینه، آهنگسازی، عکاسی و نقاشی هم فعالیت می کند.بابک بیات نام هنری «حامی شریف» را برایش انتخاب کرده اسـت.

 

او جدای از آلبوم‌هاي‌ مستقل خود، آثاری را در فیلم‌هاي‌ سینمایی نظیر سام و نرگس، گل یخ، هدف اصلی ودر مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی مردان کوچک، جوانی، سلام و با من حرف بزن خوانده‌اسـت.

 

بیوگرافی خواننده معروف حمید حامی 

 


مطلب مرتبط:نام اصلی خوانندگان مشهور ایرانی چیست ؟ «نام واقعی + نام هنری»


تحصیلات و آلبوم رسمی

حمید حامی تحصیلات متوسطهٔ خودرا در رشتهٔ علوم تجربی گذراند. او تحصیلاتش را در رشتهٔ دکوراسیون داخلی ادامه داد اما ۱ سال مانده بـه‌اتمام، تحصیل را رها کرد و بـه‌موسیقی روی آورد.

 

او خوانندگی را درسال ۱۳۷۷ با قطعه‌اي برای جشن عاطفه‌ها و سپس فیلم سینمایی فالگیر آغاز کرد. وی نخستین آلبوم رسمی خودرا با نام «حامی» بـه آهنگسازی محمدرضا چراغعلی درسال ۱۳۷۹ در بازار منتشر کرد.

 

او علاوه بر آلبوم‌هاي‌ مستقل، هنر خوانندگی را در فیلم‌هاي‌ سینمایی نظیر سام و نرگس، گل یخ، هدف اصلی ودر مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی مردان کوچک، جوانی، سلام و با من حرف بزن بـه اجرا گذاشته اسـت. وی با موسیقی‌دانانی هم چون: بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم‌آذر، محمدرضا چراغعلی، شاهین فرهت و … همکاری داشته‌اسـت.

 

تحصیلات و آلبوم رسمی

 

درخشش آلبوم “یک لحظه عاشق شو”

او علاوه بر آلبوم‌هاي‌ مستقلش در سمفونی ایثار مجید انتظامی و سمفونی پیامبر شاهین فرهت نیز حضور داشته‌اسـت. آلبوم «یک لحظه عاشق شو» حمید حامی را بهترین اثر منتشر شده درسال ۱۳۹۲ در حوزهٔ موسیقی پاپ دانسته‌اند و از ان بـه عنوان «آلبومی کـه جان تازه بـه موسیقی ایران بخشید» یاد کرده‌اند.

این آلبوم، عنوان بهترین آلبوم موسیقی پاپ دربخش کارشناسی دومین جشن سالانهٔ موسیقی ما را بـه خود اختصاص داد و حمید حامی، تندیس و لوح جشنواره را دریافت نمود. او همچنین از اعضای هیئت داوران بخش موسیقی جشنوارهٔ سیمرغ درسال ۱۳۹۷ بود.

حامی همچنین قطعه اي متفاوت در وصف شهید بـه نام رویای بی سر کـه شعری از یغما گلرویی می باشد را خوانده اسـت.

 

بیوگرافی حمید حامی + زندگی حمید حامی و حواشی

 

خداحافظی کوتاه مدت حامی

در دوران جوانی حامی کمی با مشکلات حنجره روبرو شد.یکی از مهمترین دلایل دور شدن حمید حامی از موسیقی بـه گفته ي خودش افت صدایش بود.ترس بزرگی سراغ او آمده بود کـه اگر صدایش را از دست بدهد چه می‌شود؟ او بعد از چند مدت کوتاهی متوجه شد کـه خواننده هاي‌ زیادی با این مشکل کنار آمدن و با جراحی و گفتار درمانی توانسته اند مسیر خوانندگی خودرا ادامه بدهند و حتی بهتر از قبل دراین زمینه فعالیت داشته باشند.

 

خداحافظی کوتاه مدت حامی

 

اولین کنسرت حمیدرضا حامی

درسال ۷۸ جذاب ترین و نخستین کنسرت زنده وی با ارکستر بـه عقیده خودش در مراسمی بـه همراه آقای حمید خندان و حمید طالب زاده برنامه اجرا شد.

 

اولین کنسرت حمیدرضا حامی


مطلب مرتبط:30 تا از ثروتمندترین خواننده های جهان


 

ازدواج حمید حامی

این خواننده خوش صدا مجرد  اسـت. نظر جالب وی در رابطه با ازدواج بدین شرح اسـت:

تقریباً ۱۰۰ سال دارم اما ازدواج نکرده ام ! اما امیدوارم بـه زودی این اتفاق بیفتد. من اعتقاد دارم هر وقت قسمت باشد آدم ازدواج می کند و آدم نباید زیاد برای ازدواج کردن دست و پا بزند.

 

ازدواج حمید حامی

 

خوانندگی تیتراژ فیلم

 از تیتراژ هاي‌ فیلم هاي‌ سینمایی وی می‌توان بـه گل یخ، هدف اصلی و سام و نرگس ودر سریال هاي‌ تلویزیونی بـه با من حرف بزن، سلام، مردان کوچک، جوانی اشاره کرد.

 

 

خوانندگی تیتراژ فیلم

 

اهمیت شدید او به استایل مناسب

این خواننده خوش استایل و بلند قامت در تلاش اسـت، پوشش شیک و مناسبی داشته باشد، وی دراین باره می گوید :

از همان سال‌ هاي‌ اول خیلی بـه لباس توجه می‌ کردم شاید برمی‌ گردد بـه تربیت خانوادگی‌ ام، پدر و مادرم خیلی بیشتر از حد نرمال بـه شیک‌ پوشی و خریدن لباس خوب برای ما توجه می‌ کردند، در ضمیر ناخود آگاه من و برادرهایم حک شده کـه لباس شیک پوشیدن یک حُسن اسـت.

 

اهمیت شدید او به استایل مناسب

 

حقی که ازش نمیگذرد

بـه عقیده حامی در رابطه با دانلود غیرقانونی آثارش اگر برخی از طبقات جامعه توان خرید آلبوم اورجینال را ندارند،او با کپی کردن آلبومش توسط انها مشکی ندارد و می گوید حلالشان می‌کنم، اما افرادی را کـه توانایی خرید داشته باشند اما از خرید آلبوم بـه صورت قانونی خودداری می‌کنند، حلال نمیکند.

 

حقی که ازش نمیگذرد

 

ممنوع الکاری حمید حامی

 درباره ممنوعیت کاری حمید حامی برای پخش تصاویر مستهجن در کنسرتش ماجرا بـه کنسرت چند وقت قبل حمید حامی در شهر شیراز برمی‌گردد؛ وقتی کـه در پرده نمایش سالن، تصویری نامناسب نشان داده شد و بعد، ویدیوی این کنسرت شبکه‌هاي‌ اجتماعی را پر کرد. این درحالی اسـت کـه حمید حامی توضیح درباره این ماجرا را بـه روز‌هاي‌ بعد موکول کرد.
محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده موسیقی و نماینده مجمع صنفی ناشران موسیقی هم بـه این نکته اشاره می کند کـه اگر تصویری نامناسب در کنسرت پخش شده باشد، تقصیر ان متوجه حمید حامی و بـه‌طورکلی خواننده نیست.

 

ممنوع الکاری حمید حامی

 

عکس هایی از حمید حامی به همراه هنرمندان

 

حمید حامی و مهران مهدیری

حمید حامی و مهران مهدیری

 

حامی و برادرانش

حمید حامی و برادرانش

جشن تولد

جشن تولد حمید حامی

 امیرعباس گلاب 

 امیرعباس گلاب و حمید حامی

حمید حامی و احسان کرمی

حمید حامی و احسان کرمی

 همراه سید جواد هاشمی

حمید حامی به همراه سید جواد هاشمی

حامی به همراه فرزادحسنی

حمید حامی به همراه فرزادحسنی

 


مطلب مرتبط:جدیدترین عکس های حجت اشرف زاده + بیوگرافی حجت اشرف زاده


 

در پایان

همان طور کـه در مجله اینترنتی و جذاب تالاب خواندید حمید حامی از خوانندگان مطرح کشورمان فعالیت هاي‌ زیادی در زمینه خوانندگی و هنر موسیقی دارد.این صدای دلنشین و زیبایش را بـه گفته خودش از خانواده هنرمندش بـه ارث برده اسـت.او علاوه بر فعالیت در خوانندگی در آهنگسازی نیز فعالیت درخشانی از خود نشان داده اسـت.ممنون کـه بار دیگر با مجله تالاب همراه بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو