علی باقری کنی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/28

11:04


معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان این که «انتخابات نهادینه کردن مردم سالاری اسلامی است» ، گفت : مردم با حضور در انتخابات این پیام را به دنیا می دهند که ما پای استقلال مان ایستاده و بهای این استقلال را می دهیم و با همه وجود آماده ایم که در سایه استقلال ، پیشرفت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

علی باقری  کنی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

باقری : حضور مردم در انتخابات پیشرفت ایران در سایه استقلال را تضمین می کند

علی باقری ، اظهار کرد : انتخابات جلوه ای از مردم سالاری اسلامی است و به این موضوع تحقق و عینیت می بخشد که ما مردم ایران بعد از 45 سال پای استقلال خود ایستاده و بر این باوریم که پیشرفت در سایه استقلال ، با اراده ملی و عزم جمعی شدنی است و می توانیم آن را محقق کنیم.

علی باقری  کنی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

علی باقری  کنی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی اضافه کرد : انتخابات یکی از عرصه های تثبیت و تحکیم این گزاره راهبردی نظام و نهادینه کردن مردم سالاری اسلامی است. قاعدتا مردم هم در این چارچوب و با همه توان در انتخابات مشارکت خواهند کرد تا بتوانند پایه های تحکیم سازندگی و پیشرفت ایران اسلامی را بنیان گذارند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره پیام حضور مردم ایران در انتخابات به کشورهای دنیا گفت : با توجه به این که شعار اصلی انقلاب ما استقلال بود ، مردم با حضور در انتخابات این پیام را به دنیا می دهند که ما پای استقلال مان ایستاده و بهای این استقلال را می دهیم و با همه وجود آماده ایم که در سایه استقلال ، پیشرفت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان جمعه 11 اسفند 1402 برگزار خواهد شد.


بیوگرافی علی باقری  کنی

علی باقری کنی متولد مهر 1346 در کن دیپلمات ایرانی است.

باقری کنی فرزند محمدباقر باقری کنی ، از روحانیون عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ، و برادرزاده محمدرضا مهدوی کنی است. برادرش «مصباح الهدی باقری کنی» شوهر «هدی خامنه ای» دختر رهبر انقلاب است.

علی باقری کنی در سال 1376 وقتی 30 ساله بود ازدواج کرد که می گوید همسرم از بستگان ما هستند ، خانم من هم دختر پسرعمو و هم دختر دختر عمه ام هستند . ثمره این زندگی دو فرزند دختر می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو