بیوگرافی رها خدایاری | زندگی شخصی و ازدواج رها خدایاری و عکس های او و همسرش

بیوگرافی رها خدایاری | زندگی شخصی و ازدواج رها خدایاری و عکس های او و همسرش


منبع: تاپ ناز

1

1402/11/29

02:40


رها خدایاری از بازیگران خوب سینمای ایران است که با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت خوبی دست یافت. البته خانم خدایاری سابقه حضور پُر رنگ در …

رها خدایاری از بازیگران خوب سینمای ایران است که با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت خوبی دست یافت. البته خانم خدایاری سابقه حضور پُر رنگ در تائتر را نیز دارد که همین موضوع بر بازی بسیار خوب رها تاثیر مثبتی داشته است. در ادامه با تاپ ناز همراه شوید تا نگاهی بر زندگی خانم رها خدایاری داشته باشیم.

بیوگرافی رها خدایاری

رها خدایاری بایگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 163 در تهران است.  مدرک فوق لیسانس عکاسی دارد.

رها خدایاری ابتدا در تائتر فعالیت کرد. نخستین سریال او سریل یادآوری است که در نقش سهیلا ایفای نقش کرد. بازی در این نقش برای او شهرت و موفقیت زیادی آورد. او در سریال های ماه در مه و ایستگاه اتمسفر و اخیرا در سریال لحظه گرگ و میش هم ایفای نقش کرده است. بازی در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد هم به تجارب او افزود.

او در سال 95 در سریال چرخ فلک بازی کرد و در این سریال با بازیگران موفقی همچون امیر آقایی، میلاد کی مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی همبازی شد.

رها خدایاری

ازدواج و همسر

رها خدایاری به نظر می رسد مجرد است زیرا هیچ خبری از ازدواج او منتشر نشده است و هیچ عکسی به عنوان همسر او منتشر نشده است.

رها خدایاری

فیلم و سریال ها

رها خدایاری در آثار زیادی مانند سریال سر به راه، جاده چالوس، دیوار شیشه ای، فیلم کاکا، دوباره زندگی و … ایفای نقش کرده است.

سریال لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش از دیگر آثار فاخر خانم رها خدایاری است. لحظه گرگ و میش یک مجموعهٔ تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان است. نویسندهٔ این مجموعه مونا انوری‌زاده و همایون اسعدیان است و تهیه‌کننده اولیه حسین طاهری بوده‌است.
داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل و ایرانی در طول سه دهه است که با محوریت زندگی تنها دختر خانواده یاسمن که از دههٔ ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

رها خدایاری

تئاتر ها

او سابقه هنرنمایی در گلوله جادویی ، خر از دست رفته ، رهگذر کوچه های تنگ و … را در کارنامه خود دارد .

بازی در فیلم کاکا

خانم رها خدایاری از بازیگران بسیار خوب سینمای کشور است که عمده شهر خود را مدیون فیلم کاکا است. کاکا فیلمی به کارگردانی علی سراهنگ، نویسندگی علی سراهنگ و رضا اکبرپور و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی ساخته سال ۱۳۹۵ است. این فیلم در ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ به اکران در سینماها در آمد.
حسام مرد شصت ساله ایست که زن دوم و جوانی ، دور از چشم خانواده اش میگیرد . پسر حسام غافل از اینکه بداند او همسر پدرش است ، از پدر و مادرش میخواهد او را برایش خواستگاری کنند. فیلم ، درگیری دو نسل را در مقابل زیاده خواهی نسل گذشته و مهجور ماندن نسل جدید را نشان می دهد.

عکس های رها خدایاری Raha Khodayari

رها خدایاری

عکس های رها خدایاری بازیگر زن ایرانی

رها خدایاری

رها خدایاری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

رها خدایاری

عکس های رها خدایاری و همسرش

رها خدایاری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو