مانی رحمانی | بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی و نحوه بازیگر شدن

مانی رحمانی | بیوگرافی و عکس های مانی رحمانی و نحوه بازیگر شدن


منبع: تاپ ناز

2

1402/11/29

02:56


مانی رحمانی یکی دیگر از بازیگران کم سن و سال و معروف ایرانی است که با بازی در سریال بچه مهندس به محبوبیت فراوانی دست یافت. البته مانی رحمانی هم …

مانی رحمانی یکی دیگر از بازیگران کم سن و سال و معروف ایرانی است که با بازی در سریال بچه مهندس به محبوبیت فراوانی دست یافت. البته مانی رحمانی هم اکنون نیز به عنوان بازیگر مشغول به کار است و آرزو دارد روزی کارگردان شود. در ادامه همراه سایت بزرگ تاپ ناز باشید تا نگاهی بر زندگی مانی رحمانی داشته باشیم.

تولد و اوایل زندگی

مانی رحمانی در سال 1383 در شهر تهران به دنیا آمد و با حمایت پدر و مادر زمانی که تنها 4 سال سن داشت اولین بازی خود را در سریال روزگار غریب تجربه کرد. البته سال 94 سال پرکاری برای مانی بود. او در سال 1394 درد یک فیلم به نام خانه ای در خیابان چهل و یکم و سریال تلویزیونی نفس گرم ایفای نقش کرد که باعث شد به شهرت و محبوبیت برسد.

مانی رحمانی

بازی در سریال بچه مهندس 2

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس 2 (فصل دوم این سریال) در کنار عسل مردی نقش پسر نوجوانی به نام جواد جوادی را بازی می کند.

مانی رحمانی

مانی رحمانی در کنار سوگل طهماسبی

خاطره جالب با سریال زیر لب بشمار

یکی از خاطرات این بازیگر مربوط به سریال زیر لب بشمار است. او در این مورد گفت :

در قسمت فلش بک های وحید من باید با پای لنگ راه می رفتم و این نقش را نمی توانستم به خوبی اجرا کنم. برای همین آقای شهروان برای اینکه کار طبیعی تر شود کمی سنگ ریز کف پای من گذاشت تا من موقع راه رفتن نتوانم پایم را خوب زمین بگذاریم.

یادمه در آن زمان هوا خیلی سرد بود و من خیلی درد می کشیدم تا جایی که اشکم دراومده بود و آقای شهروان می گفت اشکالی ندارد این سختی ها را الان تحمل می کنی و وقتی فیلم پخش می شود خواهی دید که چقدر نقش را خوب اجرا کردی.

علاقه خاص به شهدا

مانی رحمانی علاقه زیادی به شهدا دارد و در جشنواره فیلم کودک، پیراهنی با نقش شهید حسین فهمیده را به تن کرد. او در این مورد می گوید :

شهید حسین فهمیده در زمان شهات هم سن ما نوجوانان بود و من هم به شهدای وطنم علاقه خاصی دارم و با شنیدن رشادت و دلاوری های آن ها احساساتی می شوم و خاطرات آن ها برای من غرورآفرین است.

اگر رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا نبود هم اکنون با خیال راحت مشغول تماشای فیلم نبودیم و همه ما امنیت خود را مدیون شهدای عزیز هستیم و باید همیشه یاد شهدا را زنده نگهداریم.

پدربزرگ من هم در زمان جنگ راننده آمبولانس مجروحان جنگی بود و همیشه برایم از خاطرات و اتفاقات جنگ می گویند و من خیلی مشتاق شنیدن این خاطرات هستم و شاید همین موضوع باعث شده که من این همه به شهدا علاقه پیدا کنم.

مانی رحمانی

اهداف و مشکلات

او تصمیم دارد بازیگری را با جدیت زیادی در آینده ادامه دهد  ولی یکی از مشکلاتی که پیش رو دارد رسیدن به سن بلوغ می باشد او در این مورد نیز می گوید :

یکی از مهم ترین مشکلات بازیگران کودک و نوجوان این است که آن ها با رسیدن به سن بلوغ به دلیل تغییراتی که در آنها رخ می دهد در سینما کار نمی کنند.

من هم اگر بتوانم این مساله و مشکل را پشت سر بگذاریم احتمالا در سینما فعالیت خودم را ادامه خواهم داد. البته دوست دارم تحصیلات خودم را در رشته کارگردانی ادامه بدهم و در کنارش کار بازیگری هم بکنم.

مانی رحمانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو