چهارمین جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها منتشر شد

منبع: همگردی

2

1402/11/29

12:06


خبرگزاری مهر/ براساس خبر و گزارش های واصله، چهارمین جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها منتشر شد.

این کتاب با همکاری گروه نویسندگان و هنرمندان از جمله راهنمایان گردشگری در سوئیس اقدام به تولید محتوای باارزش و بروز برای مسافرین کشور سوئیس کرده است.

این مجموعه به منظور «آموختن بهتر» و «خلق خاطرات شیرین تر از سفر» تدوین شده و حاصل تولید محتوای ناب و دقیقی است که از سوی تیمی مسئول برای سلایق مختلف مسافران ایرانی شخصی سازی شده است.

گردشگران ایرانی با مطالعه 8 فصل نخستین این کتاب با کلیاتی اعم از مهمترین جاذبه های سوئیس، جغرافیا و مزایای رقابتی این مقصد، تاریخ این کشور و نقش آن در روابط سیاسی و اقتصادی جهان، هنر شامل معماری، نقاشی، موسیقی، سینما و ادبیات اهالی این کشور، مهمترین بخشهای اقتصادی و صنعتی آن، جاذبه های گردشگری ورزشی و طبیعت ‏گردی، خوراک محلی و مهمترین رویدادهای فصلی این سرزمین آشنا خواهند شد.

شرح روابط متقابل سیاسی فرهنگی ایران و سوئیس در فصل 9 از نظر خواهد گذشت.

چهارمین جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها منتشر شد

در فصول 10 تا 12 به شرح جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف سوئیس پرداخته شده است.

زوریخ، برن، بازل، لوسرن، سن-گال، تسرمات، اینترلاکن، فریبور و خور در سوئیس آلمان‬ی‬ ‏زبان مورد توجه قرار گرفته اند. ابنیه تاریخی نظیر کلیساها، بافت ها و خیابان های تاریخی، موزه ها، باغ وحش، قلعه ها، مراکز خرید، کافه و رستوران ها، آبشار و رود راین از مهمترین دیدنی های برشمرده هستند.

فصل 11 به معرفی جذابیت های شهرهای منتخب فرانسه‬ ‏زبان اختصاص دارد. ژنو با موزه ها، پارک ها و دیگر جاذبه های ملی و بین المللی و شهرهای نیون، لوزان، مونترو، ووه و نوشاتل در این بخش به گردشگران معرفی می شوند. ‬ لوگانو و لوکارنو نماینده شهرهای ایتالیایی زبان کشور سوئیس در این کتاب هستند.

توصیه های سفر در ادامه این فصول راهگشای سفر امن برای مسافران خواهد بود؛ اطلاعات کلیدی گردشگری سوئیس، نکات ایمنی و مهمترین اپلیکیشن های کاربردی در این بخش معرفی شده اند.

این جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها نیز حاوی کوتاه نوشت های تکمیلی در قالب «راز»، «پیشنهاد راهنما»، «مشاهیر»، «جالب است بدانید که» و «سفرنامه» است.

«رؤیای سفر، سوئیس» به کمک تکنولوژی QRcode با مسیریابی 93 مقصد در بخش آلمانی‬ ‏زبان، 51 مقصد در بخش فرانسه‬ ‏زبان و 16 مقصد در بخش ایتالیایی زبان این سفر را برای شما دلپذیرتر خواهد کرد.

سه نقشه کانتون های سوئیس، پراکنش زبان های رایج در این کشور و پنج مسیر پیشنهادی سفر نیز در این کتاب ارائه شده اند.

چهارمین جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها منتشر شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو