آشنایی با شماری از جاذبه های دیدنی دورتموند

آشنایی با شماری از جاذبه های دیدنی دورتموند


منبع: همگردی

1

1402/11/29

21:01


ایسکانیوز/ این خبر به جهت آشنایی با شماری از جاذبه های دیدنی دورتموند برای شما نگارش شده است.

وستفالن پارک

وستفالن پارک

این پارک یکی از جاذبه های توریستی در این شهر است. این پارک دارای دیدنی های بسیار زیادی است و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری دنیا است. هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند و از جاذبه های این پارک دیدن می کنند. این پارک دارای فضای سبزی بسیار وسیع و زیباست و جذابیت های طبیعی بسیار زیادی دارد. این پارک در شمار جاذبه های پر طرفدار و دیدنی های دورتموند قرار دارد. مساحت این پارک 175 هکتار است. لوکس ترین امکانات تفریحی در این پارک قرار دارند که آن را به یکی از مقاصد توریستی دنیا تبدیل کرده اند. رستوران چرخان آبی و برج تلویزیونی عظیم یکی از مهمترین جاذبه های این پارک هستند.

هاوس دلویگ

هاوس دلویگ

دیدن بناهای تاریخی با معماری جذاب و زیبا یکی دیگر از جذابیت هایی است که در شهر دورتموند باید به سراغ آن بروید. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی و بناهای مهم در این شهر نیز قلعه هاوس می باشد. این قلعه در قرن 13 ساخته شده است و دارای معماری بسیار خاصی است. این بنای معروف دارای گنبد و برج است همچنین در ساخت این ساختمان از قطعات چوبی نیز استفاده شده است. این بنا معماری بسیار ویژه ای را در خودی جای داده است.

آشنایی با شماری از جاذبه های دیدنی دورتموند

اگر می خواهید از جاذبه های معروف در شهر دورتموند دیدن کنید، باید سری به فلوریات تورم بزنید. این بنا یکی از معروف ترین جاذبه های شهر است و در میان بومیان این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از مهمترین جذابیت های این برج وجود برج تلویزونی 10 متری است که به عنوان اولین برج مرتفع در این شهر شناخته می شود. این برج در سال 1959 ساخته شده و بهره برداری لوکس و مدرنی در آن صورت گرفته است.

تجهیزات و فناوری هایی که در این برج بکار رفته، بسیار با اهمیت می باشد و جذابیت های زیادی دارد. یکی از مهمترین بخش های این برج رستوران های مدرنی است که از آن باید دیدن کنید. این رستوران ها بسیار جذابیت دارند و مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. این رستوران در ارتفاعات برج واقع شده و از بالای آن می توانید چشم انداز زیادی را مشاهده کنید. ایده ساخت این برج و بخش های مختلف آن بسیار جدید است و در ساخت آن از ایده های مختلفی استفاده شد.

کلیسای رینولد

کلیسای رینولد

از دیگر دیدنی های دورتموند میتوان به این کلیسای تاریخی اشاره نمود این کلیسا دارای معماری زیبایی است و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد. این کلیسا قدمت بالایی دارد و دارای بخش موزه نیز می باشد. تاریخچه این کلیسا بسیار ارزشمند است و اهمیت بیشتری به این بنا بخشیده است. این کلیسا یکی از بلندترین سازه هایی است که در شهر وجود دارد و باید از آن دیدن کنید. سال احداث این بنا به 1454 باز می گردد. موقعیت جغرافیایی این بنا نیز بسیار با اهمیت است. در اطراف این کلیسا نیز امکانات و بخشهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو