تعداد بازیکنان Suicide Squad: Kill the Justice League کاهش شدیدی داشته است

منبع: زومجی

4

1402/11/29

23:21


تعداد بازیکنان Suicide Squad: Kill the Justice League کاهش شدیدی داشته است

تعداد بازیکنان استیم بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در حال افت است و در اوایل هفته به ۹۱۵ بازیکن کاهش یافته است. این اطلاعات تنها دو هفته پس از خبر بیشترین تعداد بازیکن‌های همزمان جوخه انتحار که ۱۳ هزار ۴۵۹ نفر بودند منتشر شده است؛ اکنون این تعداد به ۲ هزار بازیکن رسیده است و به‌طور معمول به زیر هزار نفر نیز می‌رسد. با درنظر داشتن بیشترین تعداد بازیکن در ۲۴ ساعت که شامل ۲ هزار و ۷ نفر می‌شود، این عدد کاهش ۸۵ درصدی تعداد بازیکنان را نشان‌ می‌دهد.

البته این رقم شامل پلتفرم‌های دیگر نمی‌شود، اما می‌توان تصور کرد که بسیاری از بازیکن‌ها جوخه انتحار را رها کرده‌اند و این مورد می‌‌تواند برای چنین اثر لایو‌‌-سرویسی مشکل‌ساز باشد. این آمار که براساس اطلاعات سایت SteamDB است، آمار بازیکن‌ها و عملکرد بازی روی کامپیوتر را به‌خوبی نشان می‌دهد. باوجود برنامه‌های فراوان استودیو راک‌استدی به‌نظر می‌رسد که این اثر درنهایت یک شکست تلقی شود. 

آغاز ماجراجویی کاراکترهای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

این استودیو محتواهای فصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را در دست ساخت قرار داده است و براساس اطلاعات منتشر شده، اولین محتوای فصلی شخصیت جوکر را درکنار تیمارستان آرکهام به بازی اضافه خواهد کرد. جوکر شخصیتی قابل‌بازی خواهد بود و این مسئله می‌تواند موجب بازگشتن تعدادی از بازیکن‌ها به جوخه انتحار شود. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League آغاز سختی را حتی پیش از عرضه داشته است.

این اثر پس از هیجان‌زده کردن و جلب توجه بازیکن‌ها، همزمان با اعلام لایو-سرویس بودن، داشتن پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای و رویدادهای فصلی بسیاری را ناامید کرد.  راک‌استدی در هنگام عرضه بازی برای افرادی‌ که نسخه دیلاکس را با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کرده بودند باید ۳ روز دسترسی زودهنگام را در اختیار آن‌ها قرار می‌داد، اما همزمان با مشکل‌ساز شدن یکی از باگ‌های بازی که برای بازیکن‌‌ها اعلان تمام شدن بخش داستانی این اثر را نشان می‌داد یک روز از ۳ روز قید شده از دست رفت.

این استودیو برای جبران این مشکل ۲ هزار واحد پول داخل بازی LuthorCoin را که ارزشی معادل با ۲۰ دلار دارد به تمام افرادی که با مشکل یاد شده روبه‌رو شدند هدیه داد. راک‌استدی امیدوار است که همزمان با شرایط بد تعداد بازیکن‌های جوخه انتحار، پس از عرضه محتوای فصل اول بازی افراد بیشتری به تجربه آن بپردازند. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محتوا اعلام نشده است، اما به‌روزرسانی بزرگ بعدی در ماه مارس منتشر خواهد شد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو