بفتا 2024: شبی پرستاره با استایل هایی جذاب

استایل سلبریتی ها در مراسم بفتا: هفتاد و هفتمین دوره جوایز بفتا در تاریخ 18 فوریه 2024 در لندن برگزار شد و شاهد درخشش فیلم‌های “اوپنهایمر” و “بیچارگان” بودیم.

“اوپنهایمر” به کارگردانی کریستوفر نولان با 13 نامزدی پیشتاز بفتا 2024 بود و در نهایت 7 جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کیلین مورفی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای رابرت داونی جونیور، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین و بهترین موسیقی متن را از آن خود کرد.

استایل سلبریتی ها در مراسم بفتا

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

در این مقاله از مجله مد و زیبایی ساتیشو برای شما استایل سلبریتی ها در مراسم بفتا را بررسی کرده ایم.

استایل امیلی بلانت در مراسم بفتا 2024

امیلی بلانت در مراسم بفتا 2024 لباسی از برند Elie saab به تن داشت. این لباس یک لباس مجلسی آستین دار با دامن بلند دنباله دار بود. بلانت برای استایل خود از جواهرات Tiffany & Co. استفاده کرد. او یک گردنبند الماس و یک جفت گوشواره الماس به تن داشت. استایل بلانت در بفتا 2024 مورد تحسین بسیاری از منتقدان مد قرار گرفت. آنها استایل او را شیک، زیبا و متناسب با سن و موقعیت او دانستند.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

استایل بردلی کوپر در مراسم بفتا 2024

انتخاب بردلی کوپر برای مراسم بفتا یک کت شلوار از کالکشن پاییز برند لاکچری Louis Vuitton بود. کت این استایل بلند بود و با یک شلوار بوت کات استایل شده بود.

استایل اما استون در مراسم بفتا 2024

اما استون در مراسم بفتا 2024 یک لباس مجلسی از برند Louis Vuitton به تن داشت. رنگ این لباس زیبایی نارنجی هلویی است که رنگ سال 2024 هم هست.

استایل کیت بلانشت در مراسم بفتا 2024

کیت بلانشت بازیگر معروف و دوست دشتنی در مراسم جوایز بفتا یک لباس از برند Louis Vuitton به تن داشت. قسمت گردنبند و اکسسوری این لباس برای کیت باز سازی شده بودند و جواهرات هم از برند لویی ویتان هستند.

استایل فلورنس پیو در مراسم بفتا 2024

فلورنس پیو بازیگری که فیلم زنان کوچک به شهرت رسید در مراسم بفتا با یک کاستوم اختصاصی از برند harris reed روی فرش قرمز حضور پیدا کرد. لباس هایی که تاپلکس دارند از بهترین گزینه ها برای استفاده در مجالس هستند. چون باعث ایست بهتر لباس در قسمت کمر و سینه ها می شوند.

استایل دوآ لیپا در مراسم بفتا 2024

دوآ لیپا خواننده مشهور هالیوود یک پیراهن قرمز از برند Valentino را برای بفتا 2024 انتخاب کرده بود. این لباس یک دنباله فوق العاده بلند دو قسمتی داشت. رنگ موی شرابی گیلاسی رنگ موی دوآ لیپا یکی از ترند های رنگ مو در سال 2024 هست که اتفقا این ترند از خود دوآ لیپا شروع شده.

استایل رامی ملک در مراسم بفتا 2024

انتخاب رامی ملک برای مراسم بفتا یک کت بلند ترکیب با پیراهن و شلوار سورمه ای از برند Zegna بود.

استایل دپیکا پادوکنه در مراسم بفتا 2024

دپیکا پادوکونه بازیگر هندی دانمارکی در مراسم بفتا با یک ساری هندی از برند Sabyasachi در یک استایل مونوکروم کرم حضور پیدا کرد.

استایل مارگو رابی در مراسم بفتا 2024

مارگو رابی بازیگر مشهور هالیوود که این روز ها با فیلم باربی بسیار محبوب تر شده برای مراسم بفتا یک لباس از برند GiorgioArmani را که شبیه به یکی از لباس های عروسک باربی نیز هست انتخاب کرد. لباس هایی که از ترکیب یک رنگ روشن برای قسمت میانی و یک رنگ تیره با برای دو طرف با برش های کمری دوخته می شن باعث می شن با ایجاد خطای دید اندام شما به شکل ساعت شنی دیده بشه.

استتایل رابرت داونی جونیور در مراسم بفتا

رابرت دونی جونیور در مراسم بفتا 2024 یک کت و شلوار کلاسیک طوسی از برند tom ford به تن داشت. این کت و شلوار با یک پیراهن مشکی تکمیل شده بود. همچنین رابرت یک ساعت مچی Cartier Santos هم به دست داشت.

استایل نائومی کمبل در مراسم بفتا 2024

نائومی کمبل سوپر مدل دنیای فشن در مراسم بفتا با یک لباس حریر مشکی از برند Chanel از کالکشن سال 2023 این برند حضور یافت. لباس های شنل دار از ترندهایی هستند که این روزها در بین سلبریتی ها بسیار محبوب شده است.

نقدی که به این استایل داریم دوخت نامناسب روی پارچه ساتن لباس هست. همونطور که در عکس هم مشاهده می کنید در قسمت زیر سینه لباس جمع شدگی داره که اصلا زیبا نیست و کلا استایل رو خیلی بهم ریخته نشون میده .

استایل لیلی کالینز در مراسم بفتا 2024

لیلی کالینز بازیگر جوان هالیوود برای حضور در مراسم بفتا یک پیراهن از کالکشن کوتور برند Tamara Ralph انتخاب کرد.

استایل اندرو استاک در مراسم بفتا 2024

انتخاب رنگ قرمز در بین آقایان جسارت بالایی می خواهد بخصوص که بخواهید رنگ قرمز را به صورت مونوکروم در استایل به کار ببرید!  استایلیست اندرو اسکات این کار را برای او به بهترین نحو ممکن انجام داده است. کت شلوار اندرو از برند Berluti است.

استایل رایان گاسلینگ در مراسم بفتا 2024

رایان گاسلینگ یکی از خوش استایل ترین آقایان هالیوود است که معمولا مونوکروم را نتخاب می کند. کت شلوار رایان از برند Gucci است. نقدی که به این استایل دارم در کنار اینکه فوق العاده استایل شیکی هست می شد در انتخاب کفش دقت بیشتر خرج بشه.

استایل سلبریتی ها در مراسم بفتا و مراسمات دیگر معمولا با بهترین استایلیست ها ست می شود. اما گاها حتی در این میان هم با حضور بهترین استایلیست ها و بهترین برندها شاهد ضعف هایی هستیم.

شما استایل های این مراسم رو چجوری دیدید؟ نظرتونو برامون کامنت کنید.