همکاری آنجالی منون با KRG Studios

منبع: پلازا

1

1402/11/30

16:39


همکاری آنجالی منون با KRG Studios

فیلم‌ساز واندر وومن، آنجالی منون، با استودیوی تخصصی محتوای جنوب هند، KRG Studios، شراکت تنظیم می‌کند

شرکت تولید و توزیع فیلم KRG Studios در حال همکاری با فیلم‌ساز معتبر آنجالی منون برای یک فیلم به زبان تامیل است.

فیلم کوتاه فارغ‌التحصیلی آنجالی منون از مدرسه فیلم لندن، بلک نور وایت (۲۰۰۲)، با بازی آرچی پنجابی (خانم خوب) و رز کمپتون (مومیایی)، جایزه BFI را در جشنواره فیلم پالم اسپرینگز برد. کارگردانی‌های او شامل مانجادیکورو (۲۰۰۸)، روزهای بنگلور (۲۰۱۴)، کوده (۲۰۱۸) و اخیراً واندر وومن (۲۰۲۲) است.

KRG که تاکنون به عنوان یک متخصص زبان کانادا شناخته می‌شد، اکنون در حال گسترش به چهار زبان جنوبی هند شامل مالایالام، تلوگو و تامیل است. این شرکت کسب‌وکار توزیع استودیویی خود را در سال ۲۰۱۷ بنیان‌گذاری کرده و بیش از ۱۰۰ فیلم را در ایالت جنوبی کارناتاکا توزیع کرده است. آنها در سال ۲۰۲۰ وارد عرصه تولید شدند و با راتنان پراپانچا به کارگردانی روهیت پاداکی و با بازی دانانجای، که مستقیماً روی پرایم ویدئو هند منتشر شد، به سرعت مورد تحسین قرار گرفتند. گورودو هویسالا در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

ویجی سوبرامانیام، رئیس سابق محتوای پرایم ویدئو هند، به عنوان مربی و هم‌تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد.

کارتیک گودا، تهیه‌کننده و هم‌بنیان‌گذار KRG، گفت: «همکاری ما با آنجالی منون فصل جدیدی برای KRG را رقم می‌زند، جایی که جوهره روایت داستان اولویت دارد. ما به جادوی سینما اعتقاد داریم و این شراکت نماد تعهد ما به خلق داستان‌هایی است که در میان مخاطبان و زبان‌های متنوع طنین‌انداز می‌شوند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو