کاهش قیمت سهام نینتندو؛ تاخییر سوییچ2 دردسرساز شد

منبع: پلازا

1

1402/11/30

20:58


کاهش قیمت سهام نینتندو؛ تاخییر سوییچ2 دردسرساز شد

پس از تأخیر در اعلامیه‌ای که با انتظار فراوان همراه بود، سهام نینتندو با کاهش مواجه شد، اگرچه تحلیلگران به معامله‌گران اطمینان می‌دهند که قیمت‌ها به‌زودی بازخواهند گشت.

در پی گزارشی درباره تأخیر در اعلام مربوط به نسل بعدی کنسول سوییچ، موسوم به Switch 2، قیمت سهام نینتندو در بازار سهام ژاپن 8.8٪ کاهش یافت، با این حال، انتظار می‌رود که ارزش بازار این غول بازی سریعاً بهبود یابد. شایعات در مورد تأخیر در انتشار Switch 2 از پایان 2024 به سه ماهه اول 2025، باعث شد تا سهامداران ناگهان سهام خود را به فروش برسانند. با این حال، تحلیلگران بازار انتظار دارند که انتشارهای آتی و تأییدیه‌های رسمی، سهامداران را مطمئن سازند و از دست رفتن ارزش معاملاتی را جبران کنند.

نینتندو، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی، با عرضه کنسول سوئیچ و همچنین با برنامه‌های تبلیغاتی بزرگی مانند فیلم Super Mario Bros. و Super Nintendo World در پارک‌های تم Universal Studios، شاهد افزایش چشمگیر سودآوری برند خود بوده است. با وجود این موفقیت‌های مداوم، شایعات اخیر در صنعت باعث کاهش ناگهانی قیمت سهام در بازار ژاپن شده‌اند.

با وجود از دست دادن اخیر ارزش سهام، تحلیلگران مالی اطمینان دارند که قیمت‌های نینتندو بازخواهد گشت. برخی حدس می‌زنند که تأخیر در عرضه Switch 2 منجر به یک سال ضعیف نرم‌افزاری شود، با این حال، دیگران به افزایش هیجان طرفداران برای انتشارهای چندگانه در سال 2024 اشاره می‌کنند. بازی جدید Princess Peach: Showtime هم اکنون باعث هیجان طرفداران نینتندو شده است، و بازی‌های محبوبی مانند Luigi’s Mansion 2 و Paper Mario: The Thousand-Year Door در حال دریافت بازسازی‌های بزرگی در این سال هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو