بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش + خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش + خلاصه داستان و عکس


منبع: شبونه

2

1402/12/1

15:16


بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ اسامی بازیگران سریال چهار چرخ عبارتند از حمید لولایی، مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری، شهرام قائدی، رضا توکلی، فلامک جنیدی، محسن قاضی مرادی، مصطفی طاری، اصغر سمسارزاده، مجید یاسر و… در این سریال بازی کرده اند. مجموعه تلویزیونی «چهار چرخ» سریال طنز به کارگردانی جواد مزدآبادی در سال 1390 تولید گردیده …

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش + خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

اسامی بازیگران سریال چهار چرخ عبارتند از حمید لولایی، مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری، شهرام قائدی، رضا توکلی، فلامک جنیدی، محسن قاضی مرادی، مصطفی طاری، اصغر سمسارزاده، مجید یاسر و… در این سریال بازی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «چهار چرخ» سریال طنز به کارگردانی جواد مزدآبادی در سال 1390 تولید گردیده است

چهارچرخ داستان مردی بنام ذبیح است که سالهاست آرزوی خرید یک ماشین را دارد، اما درست هنگامی‌ که پول خرید ماشین مورد نظر مهیا می‌ شود اتفاقات دیگری رخ می‌ دهد که داستان سریال را به جلو می‌ برد.

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش + خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال چهار چرخ

  • حمید لولایی
  • مریم امیرجلالی
  • بهنوش بختیاری
  • محسن قاضی‌مرادی
  • اصغر سمسارزاده
  • مجید یاسر
  • خشایار راد
  • فلامک جنیدی
  • رضا توکلی
  • شهین تسلیمی
  • مصطفی طاری
  • شهرام قائدی

معرفی سریال چهار چرخ

سریال چهار چرخ یکی از سریالهای ماندگار تلویزیونی بوده که توسط آقای جواد مزدآبادی کارگردانی شده است و در سال ۱۳۹۰ تولید شد.

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

این سریال از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و دارای ۱۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای می باشد.

حضور بازیگران شناخته شده همچون حمید لولایی و مریم امیرجلالی و بهنوش بختیاری به عنوان بازیگران طنز شناخته شده باعث جذابیت آن شده است باز هم حضور حمید لولایی در کنار مریم امیر جلالی که سابقه درخشش در سریال خانه به دوش داشتند برای مردم طنز متفاوتی دارند.

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

خلاصه داستان

داستان این سریال درباره کاراکتری به نام ذبیح بوده که به شدت علاقه به خودرو دارد اما توان مالی او به اندازه ای نیست که بتواند خودرویی تهیه کند. او تمام تلاش خود را میکند که پولی جمع‌آوری کرده و یک خودرو خریداری کند او برای تحقق آرزویش سالها در کنار خیابان چای فروشی می کرده است در نهایت پولی به دست می آورد تا بتواند ماشینی بخرد اما در شب خواستگاری دخترش دزد همه پول های او را به سرقت می‌برد و این شروع مشکلات و چالش های خانواده ذبیح است.

بیوگرافی حمید لولایی

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

حمید لولایی متولد 3 دی 1334 در کیاشهر بازیگر مشهور طنز تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است. او کار حرفه ای را با تئاتر از 24 سالگی شروع کرد تا اینکه سال 1379 در 45 سالگی با سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی به اوج شهرت رسید. با استفاده از جعبه های پودر لباسشویی و چسباندن عکس و گویندگی بچه های محل را دور خود جمع می کرد. با پول های عیدی خود به سینما می رفت. بهترین تفریح زمان کودکی اش سینما رفتن بود. عشق به بازیگری در 15 سالگی او را به کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشاند. دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند.

  • بیوگرافی مریم امیرجلالی

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذرماه ۱۳۲۶ در تهران می باشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری اسـت. وی دارای چهار خواهر و چهار برادر بوده و خودش یکی مانده بـه آخری اسـت. پدرش بازنشسته ارتش اسـت. مریم امیرجلالی یک دختر بنام مهشید و دو نوه دارد. شهرت وی بیشتر بخاطر بازی در مجموعه‌هاي طنز سال‌هاي دهه ۸۰ خورشیدی می باشد.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و نخستین بار در سریال زیر گنبد کبود بـه کارگردانی آقای بهمن زرین‌پور ایفای نقش نمود. ترش و شیرین، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند کـه مریم امیر جلالی بـه خوبی در آن‌ها درخشید و بـه شهرت فراوانی رسید.

  • بیوگرافی بهنوش بختیاری

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایران است. دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار است، یک برادر بنام بهزاد و یک خواهر بنام تینوش دارد و اصالتا بختیاری هستند. او یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد همچین صاحب امتیاز مجله دیده بان است. وی علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد. خبر مهاجرت بهنوش بختیاری به علت مسافرت وی برای مسئله ای کاری است و صحت ندارد.

  • بیوگرافی فلامک جنیدی

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

در بیوگرافی فلامک جنیدی آمده است : او متولد 14 بهمن 1351 در مشهد، بازیگر است.فلامک به معنای نوعی الماس است.فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری تهران است، قبلا از بازیگری روزنامه نگار بود و حالا در خارج از کشور زندگی می کند

در بیوگرافی فلامک جنیدی درباره ی خانواده اش آمده است : پدرش مشهدی است، دوخوهر و یک برادر دارد در زمان دانشگاه سر کلاس های بازیگر می رفت و کم کم به بازی علاقمند شد.مدتی به آموختن نقاشی نزد آیدین آغداشلو پرداخت و مدتی هم در کانون سینماگران جوان به آموزش هنر عکاسی مشغول شد.سپس در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرد، نمایشنامه رادیویی نوشت و مدتی هم به عنوان منتقد تئاتر در روزنامه آفرینش فعالیت کرد .

بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

عوامل پشت صحنه

نویسنده فیلمنامه : رضا فاضلی ، مدیر تدارکات : امیرهوشنگ فراهانیان و رضا ریاحی ، مدیر مالی : محبوبه بختیاری ، دستیار تهیه کننده : سعید پروینی ، عکاس : مهدی حیدری ، تیتراژ : رضا شهبازی ، منشی صحنه : هادی شریعتی ، دستیار دوم کارگردان : محمدحسین رمضانلو ، دستیار اول کارگردان : مهدی برگ نیل ، طراح چهره پردازی : حسین صالحیان و اعظم رحمانی ، طراح لباس : ونوس ابوذری ، طراح صحنه : مجید علی اسلام ،صدابردار : احمد پولی بابایی ، آهنگساز : پیروز ارجمند ، خواننده : مجید اخشابی ، تدوین و صداگذاری : مهدی مختاری و رضا شهبازی ، مدیر تصویربرداری : هومن سلماسی ، تهیه کننده : محمدرضا شجاعی ، کارگردان : جواد مزدآبادی

بازخوردها

کارشناسی میگوید به عقيده من موضوع طنز «چهارچرخ» فوق‌العاده تكراري است و هيچ جذابيتي براي من بيننده ندارد؛ چرا كه مدام مسائل و اتفاقات تكراري در اين سريال مي‌افتد؛ به عنوان مثال مانند همه سريال‌هاي طنز ديگر، يا دختر دم بختي دارند كه مي‌خواهد ازدواج كند، يا پول يكي از افراد را دزد مي‌زند و اتفاقاتي را به دنبال آن به وجود مي‌آورد و …؛ در واقع مردم ديگر از موضوعات تكراري و كليشه‌يي خسته شده‌اند.

در ادامه اين گزارش خانم خانه‌داري كه 57 سال سن دارد، درباره‌ي سريال «چهارچرخ» مي‌گويد: سريال «چهارچرخ به عنوان يك طنزي كه مردم را بخنداند و سرگرم كند نسبتا خوب است؛ من به عنوان يك بيننده سريال «چهارچرخ» را دوست دارم و هر شب تماشا مي‌كنم،‌ اما ايرادي كه در اين سريال قابل بيان است اين است كه موضوع و سوژه جديدي را به اطلاع مخاطب نمي‌رساند و تقريبا همه حركات و رفتار بازيگران تكراري است.

به گزارش ايسنا، آقايي 27 ساله ـ دانشجوي رشته ارتباطات ـ هم «چهارچرخ» را سريال تكراري مي‌داند و مي‌گويد: من يكي دو قسمت از سريال طنز «چهارچرخ» را تماشا كردم ولي در همين دو قسمت متوجه شدم موضوع داستان تكراري است و بار خنده روي داستان سريال نيست بلكه روي ايفاي نقش بازيگران است. البته هنوز پنج قسمت از آن پخش شده است و نمي‌شود فعلا راجع به آن نظر داد اما در كل موضوع تكراري است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو