Baldur’s Gate 3؛ اولین موج راه‌حل‌های استادیو لاریان برای مشکلات پچ 6

منبع: پلازا

1

1402/12/1

21:30


Baldur’s Gate 3؛ اولین موج راه‌حل‌های استادیو لاریان برای مشکلات پچ 6

استودیو لاریان به تازگی یک بروزرسانی جدید برای بازی محبوب Baldur’s Gate 3 منتشر کرده است که به رفع برخی از مشکلات مربوط به فروشندگان پرداخته است. این مشکلات پس از انتشار آخرین پچ بازی، پچ ۶، به وجود آمده بودند.

پچ ۶ که در تاریخ ۱۶ فوریه منتشر شد، اولین بروزرسانی اصلی بازی پس از پچ ۵ در اواخر نوامبر به شمار می‌رفت. اما این بروزرسانی به جای بهبود بازی، مشکلات بیشتری را به همراه آورد که برخی از آن‌ها بازیکنان را از ادامه مسیر بازی باز می‌داشت. طرفداران که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کردند، با اشتیاق منتظر راه حل‌های استودیو لاریان بودند و اکنون اولین موج از این راه‌حل‌ها با انتشار بروزرسانی Hotfix #18 فرا رسیده است.

این بروزرسانی جدید دو مشکل عمده پچ ۶ را حل می‌کند: اولاً، فروشندگان اکنون میزان طلاهای موجود خود را به درستی نمایش می‌دهند به جای اینکه ابتدا صفر نشان داده شود. ثانیاً، بازیکنان دیگر هنگام شروع به معامله با فروشنده با مشکل کرش مواجه نخواهند شد. استودیو لاریان تاکید کرده است که همچنان در حال کار بر روی رفع باگ‌های معرفی شده با پچ ۶ است و به بازیکنان توصیه کرده است در صورت بروز مشکلات، ابتدا مودهای نصب شده خود را حذف کنند. استودیو هنوز زمان دقیقی برای انتشار بروزرسانی بعدی اعلام نکرده است، اما احتمال می‌رود که بازیکنان مجبور به انتظار تا هفته آینده برای بروزرسانی جدید باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو