موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

منبع: روزانه

2

1402/12/5

13:54


مهاجرت به خودی خود، تصمیمی بسیار سخت است که برای موفقیت در آن، باید جوانب زیادی را سنجید و در نظر گرفت. افرادی که با فرآیند و سازوکار مهاجرت آشنایی …

مهاجرت به خودی خود، تصمیمی بسیار سخت است که برای موفقیت در آن، باید جوانب زیادی را سنجید و در نظر گرفت. افرادی که با فرآیند و سازوکار مهاجرت آشنایی ندارند، نمی توانند به راحتی در این مسیر سخت قدم بردارند و به کشوری که می خواهند، مهاجرت کنند. بهترین راه برای مهاجرت به شکل قانونی، مراجعه به موسسه هایی است که از آن ها به عنوان موسسه مهاجرت قانونی یاد می شود. منظور از این موسسه های مهاجرتی، شرکت هایی می باشد که در زمینه مهاجرت به خارج از کشور، به صورت قانونی فعالیت می کنند.

در حال حاضر موسسات مهاجرتی زیادی در زمینه اعزام دانشجوها به خارج از کشور یا انواع دیگری از مهاجرت ها، در ایران فعالیت می کنند. شاید برای شما یا یکی از اطرافیانتان پیش آمده باشد که بعد از مراجعه به این موسسات، هزینه قابل توجهی را بدون به دست آوردن نتیجه دلخواه از دست داده باشید. تشخیص یک موسسه قانونی از موسسات غیرقانونی کار چندان سختی نیست و می توانید به راحتی از طریق راهکار های مختلف، آن را تشخیص و ریسک به دام افتادن در چنگ کلاهبرداران را کاهش دهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با موسسه مهاجرتی بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه شوید. 

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

خدمات موسسه مهاجرتی 

روش های مهاجرتی مختلفی چون مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت خانوادگی، مهاجرت سرمایه گذاری و مهاجرت استارت آپ وجود دارد که موسسه های مختلف می توانند برای متقاضیان خود از طریق آن ها اقدام کنند. ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان، نخستین وظیفه یک موسسه مهاجرتی می باشد.

شرایط فرد باید به صورت کامل، توسط کارشناسان مجرب بررسی شود تا بهترین مسیر ممکن متناسب با شرایط او، برایش انتخاب گردد. بعد از انتخاب بهترین روش برای مهاجرت، کارشناسان اجرایی موسسه با رضایت و آگاهی متقاضی، به آماده سازی مراحل پرونده می پردازند و در نهایت به اخذ پذیرش و گرفتن ویزای کشور موردنظر اقدام می کنند. موسسه های مهاجرتی از نظر قانونی موظف می باشند که: 

  • در تمامی خدمات ارائه شده، با متقاضیان خود صادق باشند. 
  • تمامی مراحل را به صورت قانونی به انجام برسانند. 
  • درباره تمامی روش های مهاجرتی و همچنین سایر خدمات خود، به متقاضیان مشاوره ای تخصصی ارائه دهند. 
  • متقاضی را در تمامی مراحل نسبت به رویداد های جاری، مطلع سازند. 
  • با توجه به شرایط متقاضی، بهترین گزینه را پیشنهاد دهند. 

روش های تشخیص موسسه های مهاجرتی قانونی

تشخیص موسسه مهاجرتی مجاز و قانونی از موسسه های غیرقانونی، اهمیت بسیار زیادی دارد و به فرد کمک می کند تا از دام افراد کلاهبردار و سودجو در امان مانده و از هدر رفتن سرمایه و وقت خود جلوگیری نماید. از طریق روش ها و فاکتور هایی که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم، می توانید به راحتی موسسات قانونی مهاجرت را از موسسه های غیرقانونی تشخیص دهید.

دارا بودن مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

در ایران، وزارت تحقیقات و فناوری، مجوز فعالیت به موسسات مجاز اعزام دانشجو ها به خارج از کشور را اعطا می کند. موسسه هایی که بدون داشتن مجوز گفته شده، اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی می نمایند، قابل اعتماد و معتبر نیستند؛ بنابراین می توانید در زمان مراجعه به موسسه های مهاجرتی، در مورد مجوز فعالیت آن ها سوال پرسیده یا اینکه شماره مجوز آن ها را جویا شوید. همچنین برخی از موسسه های مهاجرتی که به عنوان موسسه حقوقی فعالیت می نمایند، حتما باید شماره وکالت ثبت شده داشته باشند و آن را در اختیار متقاضیان قرار دهند. 

رضایت کلاینت ها و سوابق کاری

از دیگر روش هایی که می توانید از طریق آن به اعتبار یک موسسه پی برید، رضایت کلاینت های پیشین و سوابق کار آن است. در موسسه های معتبر، درصد زیادی از کلاینت های قبلی از روند پرونده خود رضایت کامل داشته و نتیجه ای موفقیت آمیز به دست آورده اند. ابن در حالی است که موسسات نامعتبر به سادگی این سوابق را در اختیار افراد قرار نمی دهند و از نشان دادن پرونده های موفقیت آمیز طفره می روند؛ به همین دلیل حتما قبل از عقد قرارداد با موسسه مهاجرتی، از آن بخواهید که برخی از پرونده های موفقیت آمیز خود را به شما نشان دهد. 

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

امکان بازپرداخت مبلغ و نحوه پرداخت هزینه ها

هر قراردادی، ضمن عقد شرایطی دارد که در صورت عمل نکردن طرفین به آن، مورد فسخ قرار می گیرد. موسسه های مهاجرتی، در قبال هزینه ای که از فرد می گیرند، موظف می باشند که تمامی خدمات ذکر شده را به صورت کامل انجام دهند. یکی از روش های جلوگیری از کلاهبرداری در قرارداد، ذکر این نکته است که بخشی از هزینه ها بعد از انجام مرحله موردنظر گرفته می شود.

به عبارت دیگر اگر موسسه مهاجرتی که در حال همکاری با آن هستید، تمام مبلغ را قبل از پایان کار درخواست کند، بهتر است به او اعتماد نکنید. همچنین یک قرارداد معتبر باید بازپرداخت هزینه ها را نیز شامل گردد؛ چرا که در نظر نگرفتن امکان بازپرداخت در قرارداد، تخلفی غیر قانونی محسوب می شود. بهتر است که پرونده های مهاجرتی خود را به موسساتی بسپارید که تضمینی مالی در اختیارتان قرار می دهند.

ارائه اطلاعات تخصصی به همراه جزئیات

افراد کلاهبردار معمولا به کلی گویی در زمینه های گوناگون بسنده می کنند، آن ها از نکات و جزئیات مراحل مختلف اخذ پذیرش آگاه نیستند و به دروغ به فرد تضمینی 100 درصد برای به نتیجه رسیدن کار، خواهند داد. در صورتی که افراد متخصص، نسبت به دشواری ها و سختی های مسیر کاملا آگاه بوده و فرد را در این زمینه راهنمایی می کنند و مشاوره های لازم را به او می دهند. این افراد نقاط ضعف پرونده شما را بازگو کرده و درباره چگونگی برجسته ساختن نقاط قوتتان، مشاوره می دهند.

موسسه های معتبر می دانند که برای هیچ پرونده ای امکان ارائه تضمین صد درصدی وجود ندارد و همواره باید احتمال شکست را نیز در نظر گرفت؛ بنابراین در هنگام مراجعه به موسسات مهاجرتی در همان جلسات اول مشاوره، سوالات خود را در مورد جزئیات فرآیند ها بپرسید و اطلاعات کارشناسان موسسه را در زمینه های مربوطه بسنجید. برای هر بخش در موسسه مهاجرتی، معمولاً یک نیروی متخصص حضور دارد که شما می ‌توانید از طریق مشاوره با ایشان، از تخصص و صلاحیت موسسه اطمینان حاصل کنید.

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

مهاجرت، نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر دنیا همواره یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز بوده است. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی چون پذیرش در دانشگاه، پیدا کردن جایگاه شغلی بهتر، سرمایه گذاری، آب و هوای بهتر، ازدواج و… تصمیم به مهاجرت می گیرند. موسسه‌ های مهاجرتی در فرایند مهاجرت متقاضیان، نقشی کلیدی دارند.

از وظایف اصلی موسسات مهاجرتی می ‌توان به پیروی از دستورالعمل ‌های حقوقی و قانونی ، مطمئن کردن متقاضیان نسبت به فرایند مهاجرت قانونی و شفاف سازی تمامی مراحل پرونده برای ایشان اشاره کرد. موسسات مهاجرتی در قبال مشتریان خود، چند وظیفه مهم دارند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

صفر تا صد درخواست متقاضیان مهاجرت

وظیفه اصلی موسسه های مهاجرت، رسیدگی به درخواست های متقاضیان و همچنین اطمینان از رعایت نمودن تمامی معیار های لازم برای مهاجرت است. کلاینت ها از مشاوره گرفتن از مشاوران ارشد موسسه های مهاجرتی، وارد فرآیند مهاجرت می گردند. موسسات مهاجرتی باید تمام درخواست ها را به دقت بررسی کرده و صحت مدارک را تایید نمایند و مطمئن شوند که متقاضی تمامی شرایط را دارا می باشد.

مطلب مشابه: اقامت دانمارک و شرایط آن؛ مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیلی و کار

اطمینان از رعایت نمودن قوانین مهاجرت

تمامی موسسات مهاجرتی، موظف هستند که قوانین کشور مبدا و مقصد را در برابر متقاضیان مهاجرت، به صورت تمام و کمال رعایت کنند. پروسه مهاجرت، قطعا با فرآیند های قانونی روبرو خواهد شد. یکی از مهمترین مواردی که باید آن را در نظر گرفت، وکلای مهاجرتی می باشند. وکلای مهاجرتی که در موسسه های مهاجرتی مشغول به کار هستند، باید مجوز قانونی داشته و به مسائل حقوقی در زمینه مهاجرت، اشراف کامل داشته باشند.

اگر موسسه مهاجرتی نسبت به رعایت قانون اهمال کاری کند، ممکن است که پرونده شخص متقاضی، ریجکت شده یا حتی در موارد بدتر تا چند سال از حق درخواست برای مهاجرت، محروم گردد.

برگزاری جلسه های توجیهی

موسسات مهاجرتی، موظف هستند که برای تمامی مشتریان خود به منظور ارائه کامل اطلاعات، جلسه های توجیهی مختلف برگزار کند و از این طریق تمام نگرانی ها و مشکلات کلاینت ها را برطرف سازند و متناسب با شرایط هر کدام از آن ها، راه حلی اختصاصی و مناسب ارائه دهند.

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

بررسی شرایط کلاینت ها و ارائه مشاوره و پیشنهاد

یکی دیگر از وظایف موسسات مهاجرتی، آنالیز و بررسی دقیق شرایط مشتریان و متقاضیان خود می باشد؛ از این رو کارشناسان متخصص مهاجرت، وظیفه دارند که از زمان عقد رسمی قرارداد، شرایط مشتری ها را با دقت بیشتری تحلیل و بررسی کنند و با توجه به شرایطی که دارند، بهترین و مناسب ترین لاین مهاجرتی را انتخاب نمایند.

کمک به تهیه مدارک

از آن جایی که کارشناسان متخصص مهاجرت در زمینه پرونده های مهاجرتی تبحر و تجربه زیادی دارند، از تسلط کافی برای ارائه مدارک برخوردار هستند. این موسسات، به دلیل تجارب گوناگونی که در زمینه پرونده های مهاجرتی مختلف دارند، با پیچیدگی های مسیر مهاجرت به صورت کامل آشنا بوده و طی سال ها تجربه، به تسلط زیادی در این زمینه دست یافته اند؛ از این رو دیگر نیاز نیست که متقاضیان مهاجرت، زمان و هزینه زیادی صرف کنند؛ زیرا کارشناسان مهاجرتی می توانند به راحتی مهمترین و ضروری ترین مدارکی که کلاینت ها به آن نیاز دارند را معرفی نمایند.

ارائه پشتیبانی مداوم

موسسات مهاجرت حتی بعد از مهاجرت موفقیت آمیز کلاینت ها به کشور موردنظر، پشتیبانی خود را متوقف نمی کنند. این کمک می تواند شامل مسائل و نگرانی هایی باشد که کلاینت ها ممکن است داشته باشند یا ارائه به روز رسانی درباره تغییرات مقررات و قوانین مهاجرت و همچنین کمک به آن ها در تمدید نمودن ویزا یا اخذ شهروندی باشد؛ به همین دلیل آژانس های مسافرتی در تسهیل فرآیند مهاجرت برای مشتریان، نقش مهمی ایفا می کنند.

مسئولیت این آژانس ها شامل تهیه و ارسال درخواست های ویزا، ارائه مشاوره و راهنمایی، کمک به رفع موانع زبانی، ارتباط با مقامات مهاجرت، اطمینان از رعایت قوانین مهاجرت، کمک به حل مشکلات حقوقی و ارائه پشتیبانی مداوم است. در واقع آژانس های مهاجرت با انجام این کار ها کمک می کنند تا روند مهاجرت برای متقاضیان به صورت شفاف تر، ساده تر و با کمترین ریسک ممکن انجام شود. 

مطلب مشابه: صفر تا صد مهاجرت به چین! انواع روش های مهاجرت شغلی و تحصیلی به کشور چین

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

انواع موسسه های مهاجرتی در ایران

در سال های اخیر به دلیل مهاجرت روز افزون تعداد بسیار زیادی از هموطنان به خارج از کشور، موسسه های مهاجرتی زیادی در این زمینه مشغول به کار شده اند به طوری که علاوه بر تهران، در برخی از شهرستان ها نیز موسسات مهاجرتی فراوانی تاسیس و مشغول به ارائه خدمات می باشند. به طور کلی موسسه های مهاجرتی در ایران در چهار زمینه مهاجرت تحصیلی، اخذ اقامت موقت یا ویزای توریستی، مهاجرتی کاری و مهاجرت برای زندگی که شامل اخذ اقامت دائم از طریق روش های مختلف است، فعالیت می کنند.

با افزایش تقاضا برای مهاجرت، متاسفانه برخی افراد سودجو و کلاهبردار با پیشنهادات وسوسه برانگیز و وعده های دروغین سعی به فریب افراد دارند که این موضوع می تواند برای متقاضیان، عواقب سنگینی چون از دست دادن وقت و سرمایه در پیش داشته باشد؛ به همین دلیل انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر که سابقه درخشانی داشته باشد، در هنگام اقدام برای مهاجرت، نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

وظیفه موسسات مهاجرتی در ایران

برای مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی به هر کشور، روش ها و قوانین بسیار متنوع و گوناگونی وجود دارد. یکی از مهمترین وظایف موسسه های مهاجرتی به منظور آسان کردن شرایط در ارتباط با امور مهاجرتی و در نهایت موفقیت در پرونده، داشتن اطلاعات کافی در مورد کلیه قوانین مهاجرتی است. از آن جایی که هر ساله برخی از قوانین مهاجرتی دستخوش تغییرات می شوند، به روز رسانی اطلاعات برای موسسه های مهاجرتی امری ضروری و لازم است. به طور کلی اصلی ترین وظایف موسسات مهاجرتی در ایران شامل مواردی است که در ادامه به آن می پردازیم: 

  • صداقت در ارائه تمامی خدمات مهاجرتی 
  • ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با کلیه قوانین و روش های مهاجرتی 
  • انجام تمامی مراحل اجرایی امور مهاجرتی به صورت کاملا قانونی
  • اجرای جلسات توجیهی و همچنین ارائه اطلاعات کامل در خصوص شرایط پرونده متقاضیان
  • توضیح و تشریح کامل و دقیق درباره معایب و مزایای روش های مهاجرتی موردنظر متقاضیان
  • آنالیز شرایط افراد به صورت دقیق

برای اقدام از طریق موسسه های مهاجرتی باید به چه فاکتور هایی توجه داشت؟ 

بدون شک مهمترین و اولین قدم برای مهاجرت، انتخاب نمودن یک موسسه مهاجرتی مورد اعتماد و معتبر است. موسسه های مهاجرتی معتبر با بهره گیری از وکلا و مشاورین با تجربه و خبره در زمینه مهاجرت، می توانند به واسطه اطلاعات کامل و درستی که در اختیار دارند، ذهن متقاضی را نسبت به شرایط مهاجرتی و ابهامات موجود، روشن سازند. قطعا هزینه ها و روش های مهاجرت برای تمام افراد یکسان نیست و به شرایط فرد بستگی دارد؛ به همین دلیل وکلای دلسوز و مجرب موسسات مهاجرتی، می توانند با توجه به شرایط افراد، بهترین گزینه را پیشنهاد دهند که همین موضوع از اصلی ترین دلیل تمایز در کیفیت موسسه های مهاجرتی می باشد. به طور کلی فاکتور های مهمی که برای انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر، باید به آن ها توجه کرد به شرح زیر می باشند: 

  • موسسه هایی که از سازمان های مربوطه مجوز قانونی دارند. 
  • سابقه و قدمت فعالیت موسسات
  • درصد موفقیت آمیز بودن پرونده های مهاجرتی
  • داشتن اطلاعات و دانش کافی درباره امور مهاجرتی
  • جدیت و صداقت در انجام امور مهاجرتی
  • در صورت عدم موفقیت پرونده مهاجرتی، ارائه تضمین مالی

مطلب مشابه: تحصیل در مجارستان و درباره دانشگاه ها و شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

تفاوت اقدام برای مهاجرت به صورت شخصی با اقدام برای مهاجرت از طریق موسسات مهاجرتی 

متقاضیان مهاجرت، می توانند تمامی مراحل مهاجرت و اخذ ویزا را به صورت کاملا شخصی و بدون نیاز به وکلای مهاجرتی انجام دهند، اما باید این موضوع را در نظر داشته باشند که انجام مراحل اجرایی مهاجرت و دریافت ویزا از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کوچک ترین اشتباهی در پر کردن فرم های لازم، ارائه مدارک لازم و زمان بندی کار می تواند سبب پرداخت هزینه های اضافی و عدم موفقیت در پرونده و گرفتن ویزای موردنظر شود.

همچنین همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، قوانین مربوط به مهاجرت، سالانه دستخوش تغییرات فراوانی می گردد که عدم اطلاع و آگاهی از این قوانین، می تواند سبب شکست افراد در انجام روند پروسه مهاجرتی گردد؛ به همین دلیل استفاده از موسسه های معتبر و وکلای مهاجرتی با سابقه که به روزترین اطلاعات را درباره امور مهاجرتی دارند، می تواند شانس موفقیت پرونده افراد و دریافت ویزا را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، به طوری که افراد زیادی که به کشور های دیگر مهاجرت می کنند به افراد خانواده خود که آن ها نیز قصد مهاجرت دارند، پیشنهاد می دهند که از وکلای مهاجرتی و موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، استفاده نمایند.

در واقع دلیل اصلی این موضوع، تبحر و دانش موسسات مهاجرتی با سابقه و معتبری است که می توانند شانس موفقیت متقاضیان را برای مهاجرت، به شکل محسوسی افزایش دهند. 

مزایا و معایب اقدام از طریق موسسه های مهاجرتی

به جرات می توان گفت که انجام امور اجرایی برای مهاجرت و اخذ ویزا، بدون کمک از موسسه های مهاجرتی امری دشوار و در برخی موارد غیر ممکن می باشد. استفاده از موسسات مهاجرتی با سابقه و معتبر مزایای زیادی به دنبال دارد و به افرادی که قصد مهاجرت دارند، کمک قابل توجهی می نماید. شاید بتوان گفت که تنها مشکل استفاده از موسسه های مهاجرتی، نبودن قیمت مشخص و واحد حق الوکاله برای انجام امور مهاجرتی در بین موسسه های مختلف است، البته در بعضی موارد نیز مشاوره های غیر تخصصی ارائه می گردد که باعث سردرگمی متقاضیان می شود. از مزایای اقدام برای مهاجرت از طریق موسسه های مهاجرتی، می توان به مهاجرت به صورت قانونی و اصولی، انجام کلیه مراحل اخذ ویزا، آنالیز شرایط افراد به صورت دقیق، ارائه پیشنهاد و مشاوره های مناسب، تسریع در انجام امور مهاجرتی، افزایش چشم گیر شانس موفقیت پرونده، عقد قرارداد رسمی به همراه ضمانت مالی و ارائه اطلاعات کامل درباره روند اجرایی پرونده اشاره کرد. 

لیست موسسه های مجاز برای اعزام دانشجو 

قطعا مهمترین موضوع برای دانشجویانی که متقاضی مهاجرت به خارج از کشور برای تحصیل می باشند، به دست آوردن اطلاعاتی کامل درباره اعتبار قانونی موسسات اعزام دانشجو و شرایط اخذ مجوز های لازم می باشد. متاسفانه در حال حاضر عدم نظارت دقیق روی فعالیت موسسه های اعزام دانشجو، سبب شده تا تعداد زیادی از این موسسات بدون گرفتن مجوز های قانونی بتوانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند که این امر در اغلب موارد، مشکلات زیادی برای دانشجویانی که از طریق این موسسه ها اقدام به گرفتن ویزای تحصیلی کرده اند، ایجاد می کند.

بر اساس آخرین بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته توسط کارگروه نظارت بر فعالیت های موسسات اعزام دانشجو، تعداد 107 موسسه بدون داشتن مجوز از ادامه فعالیت خود منع شده و حدود 129 موسسه قانونی، مجاز به انجام فعالیت در این زمینه می باشند. 

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی

لیست موسسه های مجاز برای اعزام نیروی کار

با توجه به تحولات اقتصادی منفی و اوضاع وخیم بازار کار همراه با افزایش تصاعدی تورم خصوصا در سال های اخیر، نرخ بیکاری در کشور به اوج خود رسیده است؛ به طوری که حدود 40 درصد از افراد تحصیل کرده در جامعه بیکار می باشند؛ به همین دلیل تعداد زیادی از افراد متقاضی مهاجرت به خارج از کشور، به دنبال مهاجرت برای اشتغال هستند که این امر سبب رونق بازار کار دفتر های کاریابی بین الملی شده است.

در این میان، برخی از دفاتر کاریابی و موسسات غیر قانونی که متاسفانه تعداد آن ها نیز کم نمی باشد با ارائه پیشنهادات اغوا کننده و غیر واقعی، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان کار که قصد مهاجرت دارند، می نمایند. بر اساس آمار انتشار یافته از سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر بیش از 120 موسسه مجاز و قانونی کاریابی بین الملی در کشور ثبت و مشغول به کار هستند. 

سخن پایانی

فرآیند مهاجرت، می تواند بسیار پیچیده و سخت باشد و حساسیت های زیادی به همراه داشته باشد. مراجعه به موسسات مهاجرتی سبب تسریع در انجام کارهای شما می شود و از انجام اشتباهات ناخواسته و اتلاف وقت جلوگیری می نماید. بهتر است قبل از اعتماد به یک موسسه مهاجرتی نسبت به معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. ما در این مقاله نکاتی را درباره موسسه های مهاجرتی و همچنین درباره راه های تشخیص موسسات قانونی از غیر قانونی مهاجرت، توضیحاتی ارائه دادیم و نکاتی را با شما به اشتراک گذاشتیم.

آشنایی با این روش ها به شما کمک می کند تا به صورت قانونی و با کمک گرفتن از موسسه های معتبر، به فکر مهاجرت به کشور های دیگر باشید. با توجه به اینکه در سال های گذشته، علاقه جوانان به مهاجرت افزایش پیدا کرده است، تعداد موسسه هایی که در این زمینه مشغول به کار هستند رو به افزایش بوده و فرصت کاری مناسبی برای موسسات مهاجرتی در این زمینه به وجود آمده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو