بیوگرافی مژده خنجری مجری تلویزیون + عکس های خانم مژده خنجری 

بیوگرافی مژده خنجری مجری تلویزیون + عکس های خانم مژده خنجری 


منبع: تالاب

1

1402/12/5

14:47


 در صدا وسیما اینروزها بسیار مجری هاي‌ جدید و توانمند استخدام شده اند. ولی یکی […]

بیوگرافی مژده خنجری مجری تلویزیون + عکس های خانم مژده خنجری 

 در صدا وسیما اینروزها بسیار مجری هاي‌ جدید و توانمند استخدام شده اند. ولی یکی از این مجریانی کـه بسیار با استعداد و با سواد اسـت خانم مژده خنجری اسـت. ایشان یکی از مجریان دهه هفتادی هستند کـه بسیار در برنامه هایي کـه مجری گری میکنند حرفه اي هستند و  توانسته اند طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند اینروزها خانم مژده خنجری در دوارن مرخصی پس از زایمان هستند و مشغول مادری کردن و فعلا از قاب تلویزیون کمی فاصله گرفته اند. در ادامه ي مطلب با این مجری با استعداد بیشتر آشناشوید.  

 

مژده خنجری کیست؟

یکی از مجریان موفق تلویزیون اسـت کـه با اجراهای خوبش طرفدارهای زیادی پیدا کرده اسـت .مژده خنجری متولد 23 مرداد 1372 تهران ؛ وی تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خودرا در فرانسه پشت سر گذرانده و مسلط بـه دو زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد. مجری محجبه سیما در کنکور سراسری رتبه 14 را بـه دست آورد و الان دانشجوی ترم آخر روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

 

وی کار خود با اجرای برنامه سیمای فرانسه از شبکه سحر آغاز کرد و پس از ان برنامه هاي‌ هم چون برنامه مطبوعات و برنامه از تهران شبکه سحر ؛ برنامه بروز «درحال پخش» و برنامه ویتامین 3 «درحال پخش» شبکه سه سیما اجرا کرده اسـت.

 

پدرش تحصیلکرده مقطع دکترای رشته کامپیوتر و از اساتید دانشگاه علم و صنعت اسـت کـه بـه دلیل وضعیت ۷۰ درصد جانبازی ؛ روی ویلچر مینشیند.از دوران کودکی بـه همراه خانواده عازم فرانسه شد و مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان را دراین کشور گذراند و بـه گفته ي خودش، درکنار ان دروس ایرانی نیز یاد می‌گرفت.مژده خنجری گفته از ۱۳ سالگی شبکه برون مرزی «جام جم» از صدا و سیمای ایران را پیگیر بودو همیشه با خود میگفت کـه یک روزی باید هم مجری و هم روان‌شناس شود.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مژده خنجری + عروسی مجری معروف مژده خنجری


 

خانم مژده خنجری مجری حرفه ای و مسلط به دو زبان

پدر مژده خنجری کیست؟

مژده خنجری دریک خانواده تحصیل کرده به دنیا آمده اسـت و همچنین مذهبی، او دریک خانواده ي 4 نفری بزرگ شده تنها یک بردار دارد و پدر او جانباز دفاع مقدس اسـت.مسلط بـه زبان فرانسه اسـت. بخاطر اقامت در فرانسه مترجم این زبان اسـت. مژده یکی از برگزیده هاي‌ کنکور در رشته روانشانسی دانشگاه شهیدبهشتی اسـت کـه با رتبه 14 کنکور رتبه برتر شناخته شد.

 

ازدواج مژده خنجری

مژده خنجری از ازدواجش می گوید:

انتخاب خانم خنجری بسیار هوشمندانه  و عاقلانه بوده اسـت و ایشان یک فرد متدین و باسواد و اصیل را انتخاب کرده اند. مژده خنجری در ۵ آبان ۱۳۹۰ وقتی ۱۸ ساله بود با همسرش آقای «محمد زمان منفردی» عقد کرد تا این‌که ۵ آبان ۱۳۹۲ مراسم عروسی خودرا گرفتندآشنایی این دو از طریق آشنایی خانم خنجری با خواهر آقا داماد شروع شد

و حاصل این ازدواج یک پسر بـه نام مهدیار اسـت. 

 

خانم خنجری رتبه ۱۴ کنکور را بدست آوردند

خودتون می دونید کـه چه قدر رتبه ي یک رقمی و دور قمی بدست آوردنش سخت اسـت این یعنی تلاش خانم خنجری برای بدست آوردن این رتبه ي عالی ،خانم خنجری بعد از رتبه ۱۴ کنکور سراسری در رشته مورد علاقه اش «روانشناسی» وارد دانشگاه شهید بهشتی شد ودر همین دانشگاه هم فوق لیسانس گرفت.ولی دراین زمینه ي رشته شان  بـه فعالیت ادامه ندادند. 

 

مژده خنجری گفت: انگیزه درس و کارم خانواده ام هستند

خانواده شامل پدر و مادر و همسر و برادرم همیشه مشوق من بودن و بـه خصوص پدر و همسرم همیشه توصیه ها و رهنمود هاي‌ خیلی خوبی برای من دارند. و همین باعث شد من پیشرفت زیادی در کار و درسم بکنم و حتماً هم اگر خداوند بخواهد برای پزشکی ادامه میدهم.

 

مجری با اطلاعات عمومی بالا

مجری باید به روز باشد

مژده خنجری میگوید کـه خیلی سعی می‌کنم کـه مدام بـه روز باشم . و برای هر قسمتی کـه روی آنتن زنده می‌روم تحقیق میکنم و اطلاعات خودرا بالا میبرم  و این‌که در دنیایی کـه مدام همه ی ي چیز در حال تغییر و دگرگونی می باشد بد نیست کـه در رابطه با بعضی مسائل بـه روز بود . این بـه روز بود هم در حوزه اجرا می توان کمک کننده باشد و هم در زمینه تحصیلم می‌تواند فایده داشته باشد.

 

مژده خنجری در مورد مخاطبان برنامه اش میگوید:

از طریق کانال برنامه بـه روز با مخاطبان برنامه در ارتباط هستیم و خدارو شکر کـه این برنامه توانسته در بین مخاطبان جایگاه ویژه اي داشته باشد و پیام هاي‌ مخاطبان دراین باره مثبت بوده اسـت.

 

شهرتم با برنامه عطسه بود

برنامه ي عطسه یکی از برنامه هاي‌ پر طرفداری بود کـه خانم خنجری هم مسئول مجری ان بودند.این مجری کـه خودرا کاندیدای پزشکی تخصصی روانشناسی سلامت و مترجم زبان فرانسه معرفی می‌کند از سال ۱۳۹۹ بیشتر با برنامه «عطسه» مورد توجه گرفت .اجرا این برنامه بر عهده ایشان و آقای حمید ترابیان و پرویز نشاط می باشد.

 

مژده خنجری؛ قبل اجرا هم چادری بودم

انتخاب من در کل زندگی ام چادر است

خانم مجری کـه سال‌ها ساکن کشور فرانسه بود میگوید برای من حجاب ؛ یک امر کاملا درونی اسـت و قبل این‌که مجری باشم ؛ چادر بـه سر داشتم نوع پوشش من همیشه همین بودو وابسطه بـه نظر مدیر شبکه یا برنامه ساز نیست. و من عاشق این حجاب هستم و همچنین عادت کرده ام و حتی در کشور فرانسه هم این حجاب را داشتم

 

همکاری با پرس تی وی

من همان‌ گونه همکاری خودم رابا معاونت برون مرزی ادامه میدهم و بـه عنوان مترجم و دبیر خبر در وبسایت پرس تی وی فعالیت میکنم.

 

صفحه اینستاگرام مژده خنجری

mozhdeh_khanjari_tv@

صفحه اینستاگرامی خانم مژده خنجری بیش از 60 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

 

خانم خنجری و تکنیکی از رابطه ی خوب از ازدواجشان بیان کردند

خانم خنجری و تکنیکی از رابطه ی خوب از ازدواجشان بیان کردند

یکی از تکنیکهای خیلی آسان و مهم برای ایجاد ارتباط قوی با همسرتون و ایجاد حس اعتماد بـه نفس در اون، مشورت گرفتن توی امور جزئی و شخصیه‌. ؟این‌که مثلاً از همسر خودتون بپرسید بنظرت کدوم لباس بیشتر‌ بـه مـن میاد و یا بنظرت با فلانی مشکلمو چجور حل کنم؟؟ شاید این جملات و مشورت ها خیلی ساده بـه نظر بیان اما بسیار زیاد موثرن و حس اعتماد قوی را بـه همسرتون منتقل می‌کن.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مژده خنجری | عکس و زندگی مژده خنجری


 

عکس های خانم مژده خنجری 

عکس های خانم مژده خنجری 

زندگی خصوصی خانم مژده خنجری 

 خانم مژده خنجری و عاشقانه هایش با همسرش

 مژده خنجری و همسرش محمد منفرد

خانم مژده خنجری و همسرش در حرم امام رضا

مژده خنجری  و تجربه کاری بالا و حرفه ای در زمینه ی مجری گری

 مژده خنجری  و همسرش در جزیره ی کیش

خانم مژده خنجری و دعوت از همسرش در برنامه

خانم مژده خنجری و همسرش در سفر به اصفهان

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی خاله شادونه «ملیکا زارعی»


 

و در پایان 

هرکسی از هر شغلی کـه هست وقتی با عشق باشد و برایش تلاش کند موفق می‌شود خانم مژده خنجری هم از ان گروه هایي هستند کـه همیشه در حال درس خواندن و زحمت کشیدن بودند و جایگاهی کـه دارند واقعا حق این بزرگوار اسـت خانم خنجری اخلاق بسیار مهربانی دارند و همچنین بسیار صبور هستند و با عشق برای کارشان تلاش می‌کنند تیم تالاب برای این مجری عزیز و توانمند آرزوی سلامتی و اجراهای موفق را دارد. در ادامه صحبتی کوتاه از خانم خنجری برای شکرگزاری از ازدواجشان اسـت را برای پایان این مطلب فراهم کرده ایم.  

 

خانم خنجری:همیشه وقتی ازم پرسیدن بهترین روز زندگیت چه روزی بوده؟ بدون فکر و تامل گفتم:روز عروسیمون! پنج آبان بهترین روز زندگی من بودو هست و خواهد بود. روزی کـه من و تو “یکی ” شدیم و بـه هم قول دادیم تا همیشه کنار هم باشی،خداروشکر کـه تا امروز سر قولمون بودیم؛ خدایا کمکمون کـه تا دنیا دنیاست سر قولمون باشی،من قصه تو را تا ابد آن گونه آغاز می‌کنم: یکی بود، هنوز هم هست؛ خدایا همیشه باشد،و خدا را شاکرم برای ازدواجم و ثمره ي عشقمان مهدیار جان، الهی همه ی ي دختران و پسران خوشبخت بشند. بله این هم صحبت هاي‌ پایانی خانم مژده خنجری در مورد یار خوبشان و پسر کوچولو عزیزشان،تیم تالاب برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو