عیدانه دولت ویژه نیمه شعبان و رمضون چقدر خواهد شد | بازنشستگان امسال حسابی صابون به دل زده اند!

1

1402/12/5

18:23


عیدانه دولت ویژه نیمه شعبان و رمضون چقدر خواهد شد | بازنشستگان امسال حسابی صابون به دل زده اند!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عیدی کارمندان علاوه‌بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسزایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق با عیدی کارکنان نسبت به سازمان شود. از سوی دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی کارمندان تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت تشدید نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها، گفت: دولت باید در میزان عیدی تجدیدنظر کند و در صورتی که امکان افزایش وجود داشته باشد، میزان عیدی پرداختی را بیشتر کند.

عیدی بازنشستگان

عیدی ویژه 700 هزارتومانی دولت برای کارمندان و بازنشستگان

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ضرورت افزایش عیدی بازنشستگان ، گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز، هزینه خانوارها افزایش می‌یابد زیرا رفت و آمد و میهمانی‌ها براساس فرهنگ ایرانی خانواده‌ها بیشتر می‌شود، از سوی دیگر تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان هزینه‌های معیشتی را بیشتر می‌کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید برای رفع دغدغه اقتصادی مردم اقدامات اساسی انجام دهد تا مردم بتوانند از ظرفیت این دو مناسبت به درستی استفاده کنند، ادامه داد: تنظیم بازار برای تامین نیاز مردم به ویژه مواد غذایی و پوشاک یکی از اصلی‌ترین اقدامات است، در واقع باید با تشدید نظارت از گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: دولت باید برای تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم به ویژه کارمندانی که درآمدهای پایینی دارند و بازنشستگان که فقط حقوق دریافت می‌کنند و از اضافه کار و حق ماموریت محروم هستند، کارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی برنامه ویژه‌ای داشته باشد و یا در قالب ارائه بسته‌های معیشتی یا پرداخت عیدی بیشتر حمایت ویژه انجام دهد.

عیدی بازنشستگان

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید کالا با قیمت منطقی، به سهولت و وفور در بازار وجود داشته باشد تا از سوء استفاده برخی دلالان که تلاش می‌کنند از نابسامانی بازار منتفع شوند، جلوگیری شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: دولت باید در میزان عیدی تجدیدنظر کند و در صورتی که امکان افزایش وجود داشته باشد، میزان عیدی پرداختی را بیشتر کند.

اهدای بسته معیشتی 700 هزارتومانی به این خانوارها

ایلام به مناسبت میلاد امیر مؤمنان و روز پدر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام اقدام به برگزاری رزمایش اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی و اهدای البسه گرم و کفش به ایتام و خانواده های آنان در قالب  جشن مهر علوی کرد.

«وحیدنیا » مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام در گفت وگو با ایسنا، درباره این فعالیت اظهار کرد: باتوجه به اینکه ۱۴ شعبه در سراسر استان داریم همه شهرستانها همزمان با میلاد امام علی(ع) این برنامه را اجرا خواهند کرد و بالغ بر ۱۵۰۰بسته معیشتی و لباس گرم و کفش،که ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان است در کل استان توزیع می‌شود.

وی گفت: در شهرستان ایلام ۲۰۰ بسته و در کل استان ۱۵۰۰ بسته توزیع شد و علاوه بر  این ۵۰ کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با تعدادی لوازم التحریر و اسباب بازی به ایتام تحت حمایت اهدا شد./ منبع:فردانیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو