مردم انتخابات را حق و مطالبه خود بدانند/ نمایندگان مجلس دوازدهم دست فسادگران را از کشور کوتاه کنند

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/6

10:58


ساعد نیوز: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم باید به انتخابات به عنوان یک حق و مطالبه اجتماعی بنگرند.

مردم انتخابات را حق و مطالبه خود بدانند/ نمایندگان مجلس دوازدهم دست فسادگران را از کشور کوتاه کنند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرنگاران جوان، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره لزوم شرکت مردم در انتخابات مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور، رقابت واقعی و سلامت انتخابات تاکید کرده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به تحولاتی که در جهان و منطقه شکل گرفته و همچنین نیاز به لزوم تحول در بخشهای مختلف کشور و در اولویت قرار گرفتن مسائل اقتصادی و معیشتی نیاز است تا یک مجلس قوی اداره امور و نظارت همه جانبه را در دست بگیرد، بنابراین مردم باید به انتخابات به عنوان یک حق و مطالبه اجتماعی بنگرند و به صورت پرشور در همه پرسی شرکت کنند.

سجادی تاکید کرد: مردم باید به داوطلبانی رای دهند که صلاحیت علمی و دینی لازم را داشته باشند و بتوانند برای تغییر در حوزه های مختلف کشور کار و درد مردم را دوا کنند و همچنین با نظارت قوی مانع شکل گیری فساد شوند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قانون‌های زیادی در کشور داریم و نمایندگان نباید تمام وقت خود را برای تصویب قوانین بگذارند، بلکه باید با تحقیق و تلاش شبانه‌روزی به عنوان وکلای ملت سعی کنند تا مشکلاتی که سالهای سال گریبانگیر پیشرفت کشور شده را حل و با نظارتی قوی دست فسادگران را از کشور کوتاه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو