رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/7

08:34


ساعد نیوز: نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان مردم و هم کمک کار دولت در انجام وظایف باشد.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی امروز در جشن مردمی نیمه شعبان که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد اظهار کرد: زمینه رشد و تعالی انسان در حکومت مهدوی فراهم می‌شود و ما معتقدیم سرنوشت همه عالم و مقدرات و پرونده ما تقدیم محضر امام زمان(عج) می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز هرچه با ظلم مبارزه و در جهت عدالت‌محوری حرکت شود امام زمان(عج) را خوشحال می‌کند، افزود: ظلم و ستم‌هایی که امرروز در عالم و غزه صورت می‌گیرد قلب امام زمان(عج) را ناراحت می‌کند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز روز میثاق با حضرت صاحب الزمان(عج) است و حضرت آنچه خیر، عدل و رعایت حقوق دیگران باشد، می‌پسندند و ظلم به خدا، عالم هستی و انسان‌ها را نمی‌پسندد.

آیت الله رئیسی با اشاره به امام خمینی(ره) در عصر کنونی پرچم اسلام و اهل بیت(ع) و عمل به باید و نبایدهای الهی را بلند کرد، بیان داشت: امام راحل مردم را باور داشت و امروز هم رهبر معظم انقلاب می‌کنند هر پیشرفت و گامی به اراده و خواست مردم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دنیا از مردم استفاده ابزار می‌کنند، گفت: اما در نظام اسلامی بدون نگاه مردم نهادها شکل نمی‌گیرد و این نظام بر عرصه مردم‌سالاری دینی بنا شده است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی عنوان کرد: در یکی از سفرها یک حقوقدان برجسته افریقایی به من گفت قانون اساسی شما برجسته است چون بین دموکراسی و آرمان جمع کرده است

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد نظام مردم‌سالار در دنیا وجود داشته باشد، ادامه داد: نظام سلطه مانع است که رأی مردم به کرسی بنشیند اما نظام اسلامی این امر را نفی کرده و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران استقلال دارد و به شرق و غرب وابسته نیست و از هیچ کسی دستور نمی‌گیرد، افزود: ایران اسلامی امروز مورد اتکای کشورهای دیگر است.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف و پشتیبانی از نظام اسلامی گفت: آنچه امروز در پیش است و بسیار اهمیت دارد انتخابات مجلس شورای و مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، تصریح کرد: تکلیف‌مداری تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیا است.

آیت‌الله رئیسی با قدردانی از همه کسانی که برای پیشرفت، امنیت و سلامت کشور تلاش و ایثار می‌کنند، افزود: شأن ما خدمتگزاری به مردم است و شرط این وظیفه رأی به ما نیست بلکه این تکلیف را همواره انجام خواهم داد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور، گفت: من معتقدم مشکلات در عرصه‌های مختلف با خدمتگزاری دولت و حمایت مردمی حل خواهد شد و ما مصمم هستیم دشمن را مأیوس کنیم.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی افزود: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان مردم و کمک کار دولت در انجام وظایف باشد.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، گفت: تکلیف‌مداری تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو