مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

1

1402/12/7

12:28


کانادا، مسیرهای مهاجرتی زیادی دارد تا همه افراد مستعد و علاقمند به مهاجرت را به خود جذب کند. در این میان، برنامه‌های مبتنی بر سرمایه گذاری در کانادا، راهی بسیار آسان و سریع برای افرادی است که می‌توانند تمکن مالی خوبی ارائه دهند. برنامه سرمایه گذاری مهاجران (IIP)، برنامه‌ای که مسیر مستقیمی را از طریق سرمایه گذاری با مبالغ بالا ارائه می‌کرد، در سال ۲۰۱۴ متوقف شد. با این حال، رویای سرمایه گذاری برای اقامت کمرنگ نشده است و اکنون کانادا دارای روش‌های متنوع و جالب‌تری برای مهاجرت است.

برنامه ویزای استارت آپ

برای ذهن‌های کارآفرین، برنامه ویزای استارتاپ کاملا مناسب است. اگر ایده‌ای خلاقانه و سابقه مدیریتی دارید این مسیر مهاجرتی کاملا برای شما ساخته شده. چرا که کانادا برای کارآفرینان اهمیت زیادی قائل است و حتی در این زمینه تا رونق کسب و کار جدید، کمک مالی نیز به کسب و کار ارائه می‌دهد.

برنامه‌های نامزد استانی (PNPs)

چندین استان برنامه‌های مهاجرتی خود را تواَم با برنامه سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند، گرچه سرمایه‌ گذاری مستقیم در کانادا در سال ۲۰۱۴ منقضی شده ولی هر استان به صورت اختصاصی، سرمایه گذار و کسی که به دنبال راه اندازی و گسترش کسب و کار در استان باشد را جذب می‌کند.

برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک (QIIP)

QIIP، مستقل از سیستم فدرال عمل می‌کند و زمانی که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مستقیم توسط دولت فدرال برداشته شد، کبک همچنان به جذب سرمایه گذار ادامه داد. از این طریق می‌توانید انحصارا در اقتصاد کبک سرمایه گذاری کنید و با رعایت معیارهای خاصی برای دریافت گواهی انتخاب کبک (CSQ)، راه را برای اقامت دائم هموار کنید.

کدام برنامه مناسب شماست

هر برنامه دارای شرایط و حد و حدود خاصی برای سرمایه گذاری است. برخی کارآفرینی فعال و ایجاد شغل را در اولویت قرار می‌دهند، در حالی که برخی دیگر صرفا بر سرمایه گذاری تمرکز می‌کند. قبل از اقدام به ارسال پرونده خود، این نکات ظریف را در نظر داشته باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارای مزایای متعددی است:

  • مراقبت‌های بهداشتی و آموزش رایگان در سطح جهانی برای شما و خانوادتان
  • پتانسیل بالای رشد و گسترش کسب و کار در یک اقتصاد باثبات
  • مسیری برای دریافت شهروندی کانادا

ترسیم مسیر مهاجرتی شما

فرآیند درخواست شامل ارائه طرح‌های دقیق، اثبات تمکن مالی، بررسی پیشینه و رعایت مقررات است. در نتیجه بهتر است برای اینکه موارد مذکور برای مهاجرت شما ایجاد مانع نکند، بهتر است با وکلا و مشاوران خبره ناولتی رد در این زمینه مشورت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یک انتخاب استراتژیک است که فرصتی برای یک زندگی رضایت بخش در کانادا به وجود می‌آورد .انتخاب‌هایی که دارید را به دقت ارزیابی کنید، تحقیق کنید و از متخصصان مشاوره بگیرید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو