چشم اندازهای زیبای ییلاق سیفی و بهترین زمان سفر به آن

چشم اندازهای زیبای ییلاق سیفی و بهترین زمان سفر به آن


منبع: آرگا

1

1402/12/8

10:05


اگر می خواهید خطه ای سرسبز و بکر را از نواحی گیلان مشاهده کنید در این بخش با زیبایی های ییلاق سیفی آشنا می شوید که جایی دنج و بکر است.

سکوت و آرامش مطلق، نگین انگشتر شاندرمن و منطقه ای پر جاذبه ‌که ییلاق سیفی است و در این بخش اطلاعات زیادی از جاذبه های گردشگری این نواحی کسب می کنید. در ادامه دیدنی های زیادی از این‌ نوای را می شناسید.

ییلاقات سیفی

ییلاق سیفی برای تفریح:

این ییلاقات را می توان گوشه دنج دانست که دارای جاذبه های فوق العاده ای است. شما رویای خود را در این منطقه پیدا خواهید کرد. این ییلاق را خطه ای سرسبز از مازندران می دانند که با جذابیت هایی آن آشنا می شوید.

زیبایی های منطقه سیفی

این ییلاق هر ساله مسافران و گردشگران زیادی داشته‌ و منطقه ای کوچک با جاذبه های بسیار وسیع هستند. این ییلاق ها در منطقه گیلان بوده و جذابیت های گردشگری زیادی دارند. شاندرمن یک خطه ای سرسبز با زیبایی های فوق العاده بوده که شما عزیزان از وجود آن لذت می برید. شما با نگاهی به روستای شاندرمن می توانید اطلاعات تفریحی مهمی از این روستا کسب کنید.

چشمه سیفی

امکانات ییلاق:

این ییلاق امکانات زیادی نداشته و باید به همراه داشته باشید. اگر به دنبال یک طبیعت بکر هستید در این بخش می توانید با این زیبایی ها آشنا شوید. شما می توانید از کلبه های روستایی این ناحیه با زیبایی های فوق العاده آن نیز دیدن کنید و یک روز با تجربه عالی داشته باشید. ییلاق سیفی یک منطقه بکر با جاذبه های منحصر به فرد برای شما علاقه مندان و عزیزان می باشد که از زیبایی های آن لذت می برید.

طعم طبیعت:

دشت و کوه های این‌ نواحی بسیار ویژه می باشند. جنگل های کوهستانی این منطقه مه گرفته و دارای گونه های مختلفی از اسب های وحشی بوده که به طور آزادانه در این نواحی گردش می کنند.

آبشارهای دیدنی سیفی

آرامش روحی که در این طبیعت تجربه می کنید به دلیل دور بودن از سر و صدای شهر است. طبیعت این نواحی دارای گونه هایی از پرندگان بوده و صدای دلنشینی از آن را تجربه می کنید. هوای خنک و معتدلی که در این نواحی می وزد، روح شما را جلا می دهد.

زمان مناسب برای سفر:

برای سفر به این منطقه گردشگری بهترین زمان فصل بهار و تابستان است که آب و هوایی خنک در این نواحی حاکم می باشد. همانطور که اشاره شد این نواحی چندان امکاناتی نداشته و دارای مکان های اسکانی نیست. شما باید در کلبه های خانگی این روستا اقامت داشته باشید.

دهکده سیفی

کمپ های طبیعت گردی با وجود گروهی از دوستان و خانواده در این نواحی نیز می تواند برای شما یک تجربه خاص به همراه داشته باشد. در این کمپ ها بهتر است تا کیسه خواب، چاقو، فندک، قطب نما و … به همراه داشته باشید.

این محدوده هیچ گونه اینترنت و تلفنی ندارد. شما می توانید وسایل گرمایشی هیزم را از دل کوه استفاده کنید. روستاییان این ناحیه مهمان نواز و خون گرم بوده و می توانید با ویژگی های فرهنگی زیادی از مردمان این منطقه آشنا شوید.

ییلاق سیفی

این نواحی دارای چشمه های آب گرم گوارا بوده که خواص زیادی داشته و طعم یک آب گوارا را نوش جان خواهید کرد. این نواحی از مکان های دیدنی گیلان هستند و شما را به سوی خود می کشاند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو