معرفی سریال اتاق بعدی (Yan Oda) + زمان پخش و معرفی بازیگران

معرفی سریال اتاق بعدی (Yan Oda) + زمان پخش و معرفی بازیگران


منبع: پلازا

2

1402/12/9

10:25


معرفی سریال اتاق بعدی (Yan Oda) + زمان پخش و معرفی بازیگران

سریال اتاق بعدی یکی از پرادعاترین سریال‌های استار تی وی ترکیه محسوب می‌شود که به زودی روی آنتن این شبکه می‌رود و مخاطبان را هیجان زده کرده است. در ادامه با معرفی سریال ترکی اتاق بعدی همراه شما هستیم.

استار تی وی (Star TV) ترکیه یکی از شبکه‌های معروف این کشور است که تا کنون آثار پربیننده‌ای از آن پخش شده و نمونه‌های موفق این روزهای آن سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) و سریال مرا پنهان کن (Sakla Beni) هستند. این شبکه بیشتر آثار پربازیگر، با موضوعات چالش‌برانگیز و پرکشش را پخش می‌کند. در سال 2024 استار تی وی قرار است یک سریال جذاب به مخاطبان خود نشان دهد.

سریال Yan Oda که با نام Yandaki Oda نیز شناخته می‌شود، به کارگردانی چاعری ویلا لوستوالی (Çağrı Vila Lostuvalı) ساخته شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که مهمت باریش گونگر (Mehmet Barış Günger)، نویسنده چشم چران عمارت، نوشتن فیلمنامه این اثر را برعهده دارد. سریال از استار تی وی ترکیه پخش خواهد شد. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال Yan Oda 2024 همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال اتاق بعدی

ژانر سریال ترکی اتاق بعدی درام و عاشقانه است. اولین تریلر این اثر به تازگی پخش شده و به زودی شاهد پخش آن از Star TV ترکیه خواهیم بود. تعداد قسمت های سریال اتاق بعدی نیز بستگی به میزان استقبال مخاطبان از سریال خواهد داشت و هنوز مشخص نشده است.

داستان سریال اتاق بعدی

داستان سریال اتاق بعدی

در خلاصه سریال اتاق بعدی آمده است که سوگی ارسوی، یک مجری موفق تلویزیونی که آینده شغلی او در خطر است، با فکرت آلابی، یکی از تجار به نام و اصلی ترکیه، ازدواج می‌کند. این ازدواج پیش‌بینی‌‌نشده همه افراد را در شوک بزرگی فرو می‌برد. سوگی و فکرت هردو ازدواج‌های ناموفقی داشته‌اند و این یک طرف ماجرا قرار دارد. از طرف دیگر تفاوت فاحش خانواده‌های این زوج بسیار به چشم می‌آید. حال خانواده‌های آنان باید همگی زیر یک سقف جمع شوند و این زندگی مادرهای خانواده و همچنین فرزندان سوگی و فکرت که باید در اتاق کناری یکدیگر زندگی کنند را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

بازیگران سریال اتاق بعدی

در این بخش بازیگران سریال را به شما معرفی می‌کنیم. هنرپیشگان اصلی حتما در سریال خواهند بود اما فهرست سایر بازیگران به علت اینکه اطلاعات سریال کامل نشده، ممکن است دچار تغییرات شوند.

شوال سام در نقش سوگی ارسوی

هنرپیشه های سریال ترکی اتاق بعدی

شوال سام (Şevval Sam) بازیگر و موسیقی‌دان ترک در 11 نوامبر 1973 (20 آبان 1352) به دنیا آمد. این بازیگر دختر یک موسیقی‌دان و یک خواننده معروف ترکی است و فعالیت بازیگری خود را از سال 1993 با سریال Süper Baba شروع کرد. این بازیگر را بیشتر در ایران‌ به سبب ایفای نقش در سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) و نقش اندر می‌شناسند. از دیگر آثار مشهور شوال سام باید به حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl)، داستان بودروم (Bodrum Masalı)، دل (Gönül)، فیلم‌های لبه بهشت (Yaşamın Kıyısında)، از قلبت بپرس (Yüreğine Sor)، سیاه و سفید (Siyah Beyaz) و خاطرات اسب سیاه (Black Horse Memories) اشاره کنیم.

جانر جیندوروک در نقش فکرت آلابی

بازیگران سریال اتاق بعدی

جانر جیندوروک (Caner Cindoruk) بازیگر ترکیه‌ای در 17 آوریل 1980 (28 فروردین 1359) متولد شد. این هنرپیشه اهل خانواده‌ای هنرپرور بود و پدر و مادرش هردو نویسنده بودن. همچنین برادران آقای جیندوروک نیز در زمینه تئاتر فعالیت می‌کردند. به همین خاطر او از سنین پایین از بازیگری شناخت پیدا کدد و سپس در تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد تا اینکه در سال 2006 با فیلم بین‌المللی (Beynelmilel) اولین بار جلوی دوربین دیده شد. او سال بعد در اولین سریال خود یعنی خورشید سیاه (Kara Güneş) ایفای نقش داشت. از آثار مشهور دیگر جانر جیندوروک باید به برگ ریزان (Yaprak Dökümü)، سریال ماه پیکر (Muhteşem Yüzyıl Kösem)، سریال زن (Kadın)، بی‌صداقت (Sadakatsiz) و سریال تبعید آبی (Maviye Sürgün) اشاره کنیم.

اونور سعید یاران در نقش تایلان آلابی

زمان پخش سریال اتاق بعدی

اونور سعید یاران (Onur Seyit Yaran) مدل سابق و بازیگر ترکی متولد 13 ژانویه 1995 (23 دی 1373) است. او بازیگری را از سال 2017 با سریال Kalk Gidelim و نقشی فرعی در آن شروع کرد و با نقش دوروک در سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim) به شهرت زیادی رسید. این بازیگر یک سریال دیگر در سال 2024 به نام چهره عشق (Aşkın Yüzü) نیز در کارنامه هنری خود دارد.

دریا پینار آک در نقش شلاله دختر سوگی

معرفی سریال Yan Oda 2024

دریا پینار آک (Derya Pınar Ak) بازیگر اهل ترکیه متولد 3 اوت 2003 (12 مرداد 1382) است. او بازیگری را از سال 2019 با حضور در فیلم‌های کوتاه شروع کرد و در سال 2021 با سریال Hükümsüz جلوی دوربین رفت. سریال اسم‌‌ من فرح (Adım Farah) این هنرپیشه را به شهرت رساند و یک سریال دیگر به نام 3391 Kilometre نیز در سال 2024 برای پخش دارد.

نازان کسال در نقش نورجیهان آلاداع

خلاصه سریال اتاق بعدی

نازان کسال (Nazan Kesal) از جمله کارگردانان و بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور ترکیه محسوب می‌شود که در 28 مارس 1969 (8 فروردین 1348) متولد شد. خانم کسال فعالیت بازیگری را از سال 1992 با فیلمی به نام Biri Diğeri Zeliha آغاز کرد و بعد از آن فعالیت‌های مختلفی زیادی در تلویزیون و سپس تئاتر ترکیه داشت. در ایران این بازیگر را بیشتر با سریال‌هایی همچون عشق و جزا (Aşk ve Ceza) که در آن نقش سوگی و سپس سریال فضیلت خانم و دخترانش (Fazilet Hanım ve Kızları) که در آن نقش فضیلت را ایفا می‌کرد، می‌شناسند. نازان کسال کنون برنده چندین جایزه ملی و بین‌المللی شده و جز بازیگران فعال سینمای ترکیه است.

از آثار معروف دیگر این بازیگر باید به سریال‌های شهر گمشده (Kayıp Şehir)، حلقه (Halka)، کودک (Çocuk)، روزی روزگاری در چوکوروا (Bir Zamanlar Çukurova)، پسرم (Oğlum)، داستان یک پری (Bir Peri Masalı)، فیلم‌های سرنوشت (Yazgı)، اقلیم (İklimler)، مو (Saç) و دایره (Daire) اشاره کنیم.

سایر هنرپیشه های سریال ترکی اتاق بعدی عبارتند از:

  • الیف اولوسوی (Elif Uslusoy)
  • اوکتای چوبوی (Oktay Çubuk)
  • ملک بایکال (Melek Baykal)
  • یشیم جرن بوزواوعلو (Yeşim Ceren Bozoğlu)
  • نیلسو ییلماز (Nilsu Yılmaz)
  • صامت کان کویوجو (Samet Kaan Kuyucu)
  • تارهان کاراگوز (Tarhan Karagöz)
  • نزاکت اردن (Nezaket Erden)
  • آیدا آکسل (Ayda Aksel)
  • نازلی چتین (Nazlı Çetin)
  • اوزگه اوزدر (Özge Özder)
  • و…

نقد سریال ترکی اتاق بعدی

هنوز پخش این سریال شروع نشده و نمی‌توانیم نقدی از آن ارائه دهیم. اما تا بدین‌جا که مشخص است، سازندگان سریال به سراغ پروژه‌ای پر سر و صدا رفته‌اند. در قدم اول نویسنده‌ای مثل گونگر را به عنوان سناریست داستان می‌بینیم. فردی که پیش از این چشم چران عمارت را نوشته و به موفقیت رسیده است. از سوی دیگر چاعری ویلا لوستوالی کارگردانی سریال را به دست گرفته که پویراز کارایل (Poyraz Karayel)، آپارتمان بی‌گناهان (Masumlar Apartmanı) و آدمک (Çöp Adam) تجربه‌های موفق پیشین او هستند.

تیم بازیگران سریال نیز همگی از هنرپیشگان دیده شده و ممتاز این کشور هستند. شوال سام، جانر جیندوروک، اونور سعید یاران و نازان کسال همگی بازیگرانی هستند که خوش درخشیده‌اند. همچنین چهره نویی مثل دریا پینار آک نیز نشانگر انتخاب درست سازندگان در اوردن چهره‌های جدید است. با این تفاسیر باید دید که نمرات سریال Yan Oda چگونه خواهد بود.

سخن نهایی

نقد سریال ترکی اتاق بعدی

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال ترکی اتاق بعدی که به زودی قرار است از استار تی وی پخش شود همراه شما هستیم. این شبکه به ساخت آثار جنجالی و پرمخاطب معروف است. نظر شما درباره این اثر چیست؟ به نظر شما اتاق بعدی به موفقیت خواهد رسید؟ از همراهی شما تا پایان این مطلب سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو