تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها مشخص شد [+هر آنچه که باید بدانید]

منبع: فیگار

1

1402/12/10

12:07


شبکه‌ آمازون پرایم، سریال ارباب حلقه‌ها را برای فصل دوم نیز تمدید کرد. اگر مشتاق اطلاع از جزئیات مربوط به تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها هستید با…

تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها مشخص شد [+هر آنچه که باید بدانید]

شبکه‌ آمازون پرایم، سریال ارباب حلقه‌ها را برای فصل دوم نیز تمدید کرد. اگر مشتاق اطلاع از جزئیات مربوط به تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها هستید با ما باشید.

فصل اول سریال پُر هزینه‌ ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت اندک زمانی پس از انتشار مورد توجه قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا در نتیجه موفقیت این مجموعه، شبکه آمازون پرایم این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده است. در این مطلب به تاریخ انتشار فصل دوم سریال ارباب حلقه ها خواهیم پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها

طبق اعلام رسمی شبکه آمازون، فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power ، اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. آمازون پرایم ویدئو، چندی پیش از اقتباس کلان خود رونمایی کرد. اقتباس محبوب ارباب حلقه‌ها، که داستان آن در عصر دومِ سرزمین میانه جی آر آر تالکین در جریان است، توانست رکورد‌های زیادی را جابجا کند و در نتیجه، سریال ارباب حلقه ها برای فصل دوم تمدید شد.

تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها

تاریخ پخش فصل 2 سریال ارباب حلقه ها

به دنبال اعتصاب نویسندگان، حالا انجمن بازیگران نیز به اعتصابات پیوسته و همین نیز سبب شده تا تولید بسیاری از آثار از جمله سریال دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again) و همچنین فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) متوقف شود. با این حال، برخی از آثار موفق شدند تا قبل از این اعتصابات فیلمبرداری خود را به پایان برسانند که شامل سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) نیز می‌شود.

فیلمبرداری فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت مدتی است که در جریان بوده و سرویس آنلاین آمازون موفق شده تا قبل از شروع اعتصاب بازیگران، فیلمبرداری آن را به پایان برساند و با مشکل مواجه نشود. در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فصل دوم سریال در دست نیست اما به نظر می‌رسد که قرار است بیشتر روی معرفی سائورون متمرکز شود.

فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» قرار است ادامه اتفاقات فصل اول و ماجراجویی‌های کاراکترهای مختلفی همچون گالادریل را برای مخاطبان و طرفداران به نمایش بگذارد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای زمان پخش فصل دوم سریال تعیین نشده است.

با این حال نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به نظر زمان مناسبی برای شروع دوباره سریال است. جالب است بدانید که تنها ۳۷ درصد از تماشاگران سریال، فصل اول آن را تا انتها تماشا کرده‌اند که آمار بسیار ضعیفی برای مجموعه‌ای به بزرگی ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود.

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت جدیدی به‌نام Círdan باشیم که از آن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و داناترین الف‌ها یاد شده است. فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power مانند فصل اول متشکل از ۸ قسمت است و از آمازون پخش خواهد شد.

بازیگران فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها

 

در حال حاضر فهرست کامل بازیگران فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها مشخص شده است که در آن نام‌های جدیدی به چشم می‌خورد. البته نقش برخی از آن‌ها هنوز مشخص نیست. سم هزلدین نقش یکی از شخصیت‌های مهم این فصل یعنی آدار را بر عهده دارد که یکی از مهم‌ترین اورک‌هاست.

کیران هایندز یکی دیگر از بازیگرهای جدید سریال حلقه‌های قدرت است. او بیشتر برای بازی در نقش منس ریدیر در سریال بازی تاج و تخت شناخته می‌شود. از دیگر بازیگران جدید این سریال می‌توان به روری کینیار، کوین الدون و بن دنیلز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل 1 سریال ارباب حلقه ها چه بود؟ آیا از فصل ایتدایی این مجموعه راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو