تلگرام درآمد حاصل از تبلیغات را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک می‌گذارد

منبع: ساعد نیوز

4

1402/12/10

21:48


ساعدنیوز: مدیرعامل تلگرام در خبری اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در کانال‌ها را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک بگذارد. طبق این برنامه، 50 درصد از درآمد مربوطه از ماه مارس به حساب صاحبان کانال‌ها واریز خواهد شد.

تلگرام درآمد حاصل از تبلیغات را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک می‌گذارد

به گزارش ساعدنیوز به نقل از دیجیاتو، «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، در پستی در کانال شخصی خود در این پیام‌رسان اعلام کرد که صاحبان کانال‌ها از ماه آینده میلادی بابت تولید محتوا، پاداش مالی دریافت خواهند کرد. به گفته او، کانال‌های تلگرام ماهانه یک تریلیون بازدید دارند و درحال‌حاضر تنها از 10 درصد از این بازدیدها درآمدزایی می‌شود.

اما دورف گفت از ماه مارس (که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود)، پلتفرم تبلیغاتی تلگرام رسماً برای حدود 100 کشور جدید باز می‌شود؛ بنابراین صاحبان کانال‌هایی که در این کشورها حضور دارند، 50 درصد از درآمد ناشی از نمایش تبلیغات در کانال‌های خود را دریافت خواهند کرد.

پاول دورف باور دارد که با این سازوکار جدید، چرخه‌ای مناسب به‌وجود می‌آید تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند درآمد Toncoin خود را برداشت کنند یا از همین سرمایه برای تبلیغ کانال خود در سایر کانال‌ها بهره بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو