بیوگرافی مریم معصومی؛ درباره زندگی شخصی، کارهای هنری و ازدواج این بازیگر

بیوگرافی مریم معصومی؛ درباره زندگی شخصی، کارهای هنری و ازدواج این بازیگر


منبع: تاپ ناز

1

1402/12/11

18:01


در این بخش بیوگرافی مریم معصومی بازیگر ایرانی را گردآوری کرده ایم. در ادامه اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و هنری این بازیگر را بخوانید. مریم معصومی | بیوگرافی و عکس …

بیوگرافی مریم معصومی؛ درباره زندگی شخصی، کارهای هنری و ازدواج این بازیگر

در این بخش بیوگرافی مریم معصومی بازیگر ایرانی را گردآوری کرده ایم. در ادامه اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و هنری این بازیگر را بخوانید.

مریم معصومی | بیوگرافی و عکس های مریم معصومی بازیگر زن

مریم معصومی بازیگر زن ایرانی زاده 24 اسفند سال 1365 در شهر تهران است. مریم معصومی دوره های بازیگری و کارگردانی در موسسه حمید سمندریان گذرانده است و همچنین دوره های آموزش عکاسی و فیلم نامه نویسی را نیز گذرانده است. مریم معصومی سفیر سندروم داون است. پدر او بازنشسته است و مادرش خانه دار است. خانواده آنها 7 عضو دارد و او دو خواهر و دو برادر بزرگتر از خودش دارد.

مریم معصومی لیسانس علوم سیاسی دارد و فارغ التحصیل دوره عکاسی و بازیگری است.

مریم معصومی

شایعه نسبت او با مرجانه گلچین

در بعضی از سایت ها شایعه شده بود که او دختر مرجانه گلچین است که این خبر درست نیست و این دو نسبتی با هم ندارند.

مریم معصومی

اولین حضور مریم معصومی

مریم معصومی در هفته دفاع مقدس با ایفای نقش متفاوت خودش در سریال سی و نه هفته که از شبکه تهران پخش اعلام حضور کرد و شناخته شد. داستان سریال سی و نه هفته قصه ای عاشقانه با محوریت یک زن در سال های دهه شصت است که از دید زنی جوان به نام عاطقه روایت می شود که در دورانی بارداری اش همسرش به جبهه های جنگ رفته و او زندگی را بدون او سپری می کند و با مشکلات زیادی که در نبود همسرش وجود دارد به زندگی ادامه می دهد.

مریم معصومی

ازدواج مریم معصومی

مریم معصومی با 32 سال سن هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. البته او در روز ولنتاین عکسی از حلقه ازدواجش را منتشر کرد و از یک رابطه 2 ساله خبر داد.

او در مورد ازدواج گفته است که در درجه اول نحصیلات برای من اهمیت دارد به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق دارد. خانواده هم فاکتوری مهم برای من است.

بخوانید : بیوگرافی ماهور الوند

مریم معصومی

فیلم های مریم معصومی

ترانه – کارگردان مهدی صاحبی / خالتور کارگردان آراش معیریان / عروسک خانه / پیله و بی خوابی اسبها / دوستان یک رنگ / پس کوچه های شمرون

مریم معصومی

سریال های تلویزیونی مریم معصومی

فاصله ها در سال 1389 به کارگردانی حسین سهیلی زاده / خاموشی رویا در سال 1390 / قصه سیمین در سال 1390 / سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال 1390 / پیدا و پنهان به کارگردانی آرش معیریان در سال 1392 / سریال سی و نه هفته به کارگردانی مرتصی احمدی هرندی در سال 1393 / سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1393 / سریال ماجراهای پریشان به کارگردانی حسین قناعت در سال 1393 / سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند در سال 1395 / سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سحیلی زاده در سال 1395 / سریال تعطیلات رویایی به کارگردانی علی رضا امینی در سال 1397

مریم معصومی

بسته شدن اینستاگرام


در ۵ آذر ۱۴۰۲ صفحه اینستاگرام مریم معصومی به دلیل «استفاده از تصاویری با پوشش نامتعارف» از سوی قوه قضائیه بسته شد.

عکس های اینستاگرام مریم معصومی

در این بخش جدیدترین عکس های مریم معصومی را آماده کرده ایم.

مریم معصومی

عکس کودکی مریم معصومی

مریم معصومی

عکس های جدید مریم معصومی

مریم معصومی

تصاویر مریم معصومی بازیگر زن ایرانی

مریم معصومی

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام مریم معصومی Maryam Masoumi

مریم معصومی

عکس و بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی

زیباترین عکس های مریم معصومی

مریم معصومی

maryam Masoumi

مریم معصومی

عکس جذاب مریم معصومی

مریم معصومی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو