کی باورش میشد این پسر خوشتیپ بچه پانته آ بهرام باشه | خانم بازیگر بلاخره شازده پسرش رو نشون داد!

1

1402/12/11

19:50


کی باورش میشد این پسر خوشتیپ بچه پانته آ بهرام باشه | خانم بازیگر بلاخره شازده پسرش رو نشون داد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عکس جدید از پانته ا بهرام به همراه پسرش منتشر شده است. این عکس مادر و فرزندی پانته ا بهرام به شدت در فضای مجازی وایرال شده است و مورد توجه قرار گرفته است. پانته ا بهرام با سریال مسافر شناخته شدـ پانته ا بهرام سال‌هاست که ازدواج کرده است و یک فرزند پسر دارد در ادامه عکسی عاشقانه از فرزند از پانته ا بهرام و فرزندش را مشاهده می‌کنید.

پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام 

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برندهٔ چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای بازی در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. جدا از سینما و تلویزیون، او در بیش از ۲۰ تئاتر، مانند مرگ یزدگرد، بازی کرده‌است.

رکسانا بهرام، خواهر این بازیگر درباره آخرین وضعیت سلامتی او گفت: خوشبختانه حال پانته‌آ بهتر شده و از بیمارستان مرخص شده است.

او ادامه داد: ۳۰ درصد ریه خواهرم درگیر کرونا شده بود و به تشخیص پزشکان چند روز در بیمارستان بستری شد تا از گسترش بیماری پیشگیری شود چراکه نوع دلتای کرونا بسیار خطرناک است و جای ریسک ندارد ولی خوشبختانه پانته‌آ زود به بیمارستان مراجعه کرده بود. در حال‌حاضر خواهرم در منزل به سر می‌برد و ادامه مراحل درمان و قرنطینه را در خانه می‌گذارند.

پانته آ بهرام

منبع: گسترش‌نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو