معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نانت

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نانت


منبع: همگردی

1

1402/12/11

21:01


ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نانت برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

باغ گیاه شناسی نانت

باغ گیاه شناسی نانت

یکی از مهمترین جاذبه هایی که در این شهر وجود دارد، باغ گیاه شناسی می باشد. این باغ در قرن 18 میلادی ساخته و تاسیس شده و برای مردم این شهر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. مساحت باغ گیاه شناسی حدود 7000 هکتار است و بیش از 100 گونه گل مختلف در آن وجود دارد. اگر قصد سفر به کشور فرانسه و بازدید از دیدنی های نانت را دارید، این مکان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر باشد. در این طبیعت زیبا یک درخت بسیار قدیمی وجود دارد که اخیرا جشن 300 سالگی آن برگزار شد و نشان از قدمت این باغ دارد.

کاخ دوک های بریتنی نانت

کاخ دوک های بریتنی نانت

اگر قصد بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر را دارید، کاخ دوک های بریتنی می تواند شما را حیرت زده نماید. این کاخ در سال 1207 ساخته شده و تا سال 1941 مورد استفاده پادشاهان بریتنی قرار گرفته است. این کاخ بزرگ و دیدنی سالیان زیادی است که به عنوان یک ساختمان مهم ملی در فهرست آثار ملی کشور فرانسه به ثبت رسید. این ساختمان دارای معماری خاص و منحصر بفردی می باشد که سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. اگر می خواهید در طول سفر خود با یک مکان هیجان انگیز روبرو شوید پیشنهاد می کنیم، بازدید از این کاخ را فراموش نکنید.

باغ ژاپنی نانت

باغ ژاپنی نانت

یکی دیگر از دیدنی های نانت باغ ژاپنی می باشد، که می تواند هر مسافری را مجذوب زیبایی خود نماید. این باغ در خیابان آنری باربوس واقع شده و همه روزه به جز روزهای تعطیل برای بازدید عموم باز می باشد و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه اندک از این جاذبه فوق العاده دیدن نمایند. این باغ دارای مساحت بسیار کمی می باشد، ولی در این حال یک زیبایی وصف ناپذیری را به منطقه بخشیده و برای مردم این شهر به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. روزانه تورهای زیادی به همراه راهنما به باغ ژاپنی سفر می کنند تا بتوانند از زیبایی و آرامش آن استفاده نمایند.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نانت

سالن تئاتر گرالن نانت

معماری این ساختمان بزرگ توسط متورن کروسی انجام شده و قدمت آن به حدود 250 سال پیش باز می گردد. در این سالن سالانه رویدادهای مهم سینمایی انجام می شود و بازیگران اروپایی زیادی از آن بازدید می کنند. این سالن گنجایش 822 نفری دارد و طراحی معماری آن ارزشمند است. یکی از بخشهای جذاب در معماری این بنا 8 ستونی است که متعلق به امپراطوری رومی ها و یونانی ها می باشد.

موزه ژول ورن نانت

موزه ژول ورن نانت

این موزه نیز یکی دیگر از دیدنی های جذاب هنری در شهر است. شما با بازدید از این موزه می توانید با جذابیت های فرهنگی زیادی از این منطقه آشنا شوید. این موزه در طول روز از ساعتهای 10 تا 7 عصر آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است. این موزه در سال 1978 بنا شده و در سال 2005 نیز بازسازی شد. در این موزه مجموعه ارزشمندی از کتابهای جذاب، اسناد، اشیای عتیقه و … وجود دارند.

لو لیو اونیک

یکی دیگر از دیدنی های فرهنگی و هنری نانت مرکز هنرهای معاصر شهر می باشد. در این بنا می توانید بخشهای مختلفی از هنر یک شهر را مشاهده کنید. با بازدید از این مرکز تجربیات جدیدتری کسب می کنید و می توانید با تئاتر، معماری، ادبیات و حتی رقص مردمان این شهر از نزدیک آشنا شوید. هدف از احداث این مرکز فعالیت های هنری و نمایشی بوده است.

موزه چاپ نانت

موزه چاپ نانت

در این شهر موزه های مختلف با هدف های متعدد احداث شده اند. هر یک از این موزه ها می تواند به بخش های فرهنگی مهمی در این شهر اشاره نمایند. در این موزه نیز هدف چاپ و به تصویر کشیدن روش های مختلفی است که برای چاپ به کار می رود. در این موزه می توانید با شیوه های مکانیکی، دستی و الکترونیکی از نزدیک آشنا شوید. این میراث غنی به حفظ کتاب های ارزشمندی کمک کرده است، و برای علاقه مندان به کتاب و فرهنگ با اهمیت است. در این موزه نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود، تا اطلاعات و آگاهی بیشتری به علاقمندان در این زمینه داده شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو