خبری خوش برای حق‌التدریسی‌ها

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/12

11:43


ساعد نیوز: وزیر آموزش و پرورش از آغاز فرآیند صدور احکام نومعلمان و زمان پرداخت حقوق و معوقات حق‌التدریسی‌ها خبر داد.

خبری خوش برای حق‌التدریسی‌ها

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از نمناک، با اعلام آغاز فرآیند صدور احکام و اینکه این احکام به زودی صادر می‌شود، رضا مراد صحرایی در خصوص پرداخت حقوق و معوقات حق‌التدریسی‌ها که مقرر شده بود تا پایان سال پرداخت شود، بیان داشت:ما همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی در ادامه افزود:پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها باید سر ماه پرداخت شود. پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها حق آنهاست و حق را باید سر ماه پرداخت کرد، هرچند شرمنده شده‌ایم اما همه ما در آموزش و پرورش برای این امر تلاش می‌کنیم.

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از گشایش سامانه رتبه‌بندی نومعلمان از اواخر بهمن ماه 1402 خبر داده بود و اعلام کرده بود که معلمان جدید الاستخدامی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه‌بندی، احکام آن‌ها صادر می‌شود. همچنین نو معلمانی که به هرجهت اخیرا حکم کارگزینی دریافت کرده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی در خصوص پرداخت معوقات حق التدریس‌ها نیز عنوان کرده بود:قرار بر این بود معلم‌هایی که اضافه تدریس یا حق‌التدریس دارند هر دو ماه یکبار اضافه تدریس آنها واریز شود؛ ناظر به یک سری مشکلات که اصلیت آن تامین اعتبار بود، این پرداخت به تاخیر افتاد اما قبل از پایان سال نیز دو تا سه ماه حق‌التدریس معلمان واریز و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد ماه واریز می‌شود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو