جزئیات جدید از بازی Assassin’s Creed Red به بیرون درز کرد

منبع: پلازا

1

1402/12/12

21:29


جزئیات جدید از بازی Assassin’s Creed Red به بیرون درز کرد

جزئیات جدیدی از گیم‌پلی Assassin’s Creed Red منتشر شده که نشان می‌دهد بازی شاهد بازطراحی کامل سیستم‌های اصلی خود خواهد بود.

جزئیات تازه‌ای از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Red به تازگی آنلاین منتشر شده است که حاکی از آن است که این بازی قرار است بسیاری از سیستم‌های اصلی سری بازی‌های Assassin’s Creed را از نو بازطراحی کند. بر اساس اطلاعاتی که از منابع نزدیک به پروژه به دست آمده، به نظر می‌رسد که بازی قرار است از نسخه به‌روزرسانی شده موتور داخلی Ubisoft به نام Anvil Pipeline استفاده کند که از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پشتیبانی از رهگیری پرتو (Ray Tracing) برخوردار است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در Assassin’s Creed Red شاهد آن خواهیم بود، بازطراحی کامل سیستم پارکور، انیمیشن‌ها و هوای پویا می‌باشد. این تغییرات از تصمیم Ubisoft برای ارتقا به نسخه جدید موتور بازی خود نشأت می‌گیرد. همچنین گفته شده است که جنگ‌ها در این بازی شباهت زیادی به Valhalla خواهد داشت و شامل صحنه‌های خشن مانند قطع عضو دشمنان خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید، توانایی خاموش کردن مشعل‌ها، پنهان شدن در بوته‌ها و دراز کشیدن به دلخواه است که به بازیکنان امکان می‌دهد تاکتیک‌های مخفی‌کاری خود را تقویت کنند. علاوه بر این، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که سیستم سکونتگاه‌ها در Valhalla به نام Hideouts در Assassin’s Creed Red پیشرفته‌تر خواهد بود و بازیکنان می‌توانند هم در داخل و هم در بیرون ساختمان‌های خود را تزئین کنند. انتظار می‌رود که Assassin’s Creed Red در ماه نوامبر سال 2024 منتشر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو