فواید افزایش ممبر کانال ایتا

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/13

12:35


نرم‌افزار پیام‌رسان ایتا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی دارای تعداد زیادی عضو است. طبق آمارها بیشتر از 22 میلیون ایرانی از ایتا استفاده می‌کنند. همین آمارها خود دلیلی است تا بسیاری از کسب‌و‌کارها و افراد به فکر ایجاد کانال و گروه در ایتا بیفتند. در ادامه مزایای افزایش ممبر ایتا را بیان خواهیم کرد.

فواید افزایش ممبر ایتا

سؤال اساسی اینجا است که فواید افزایش ممبر ایتا چیست و چرا باید به دنبال افزایش ممبرهای کانال و گروه‌های خود در ایتا باشیم؟ در ادامه دلایل این موضوع را بیان خواهیم کرد.

· افزایش درآمد کسب‌وکار

فراموش نکنید اگر کسب‌وکار شما به بستر شبکه‌های مجازی انتقال پیدا نکند، متحمل شکست خواهید شد. با ایجاد یک کانال یا گروه در ایتا و افزایش ممبر ایتا، تعداد بیشتری از افراد را با کسب‌وکار خود آشنا خواهید کرد و احتمال خرید خدمات شما از سوی ممبرها افزایش پیدا خواهد کرد.

ضمن این که بر خلاف فروشگاه‌های فیزیکی می‌توانید در همین بستر سفارش‌ها را به‌صورت آنلاین دریافت و ارسال کنید. با مقایسه ایتا با روبیکا در میابیم که ایتا مورد بهتری برای ایجاد کانال خواهد بود.

· کسب درآمد از تبلیغات

با راه‌اندازی یک کانال یا گروه در ایتا و افزایش ممبر ایتا شما می‌توانید علاوه بر فروش محصولات و خدمات خود، تبلیغات را نیز انجام دهید. به این صورت شما هم‌زمان از دوراه کسب درآمد خواهید کرد و این موضوع می‌تواند صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد.

· معرفی برند

شاید یکی از مهم‌ترین مزایای افزایش ممبر ایتا معرفی بیشتر برند به مخاطبین در ایتا باشد. هر چه یک کسب‌وکار بتواند برند خود را بیشتر در فضای مجازی به مردم معرفی کند قطعاً برندی شناخت شده‌تر هم خواهد داشت. مردم نیز معمولاً به کسب‌وکاری بیشتر اعتماد خواهند کرد که دارای برند معتبرتری باشد.

· داشتن تعامل بیشتر با مشتریان

اگر صاحبان کسب‌وکارها موفق شوند بخش زیادی از مشتریان خود را به گروه، کانال و یا فروشگاه خود در بستر اینترنت و ایتا انتقال دهند قطعاً می‌توانند تعامل بیشتری با آن‌ها داشته باشند. داشتن تعامل با مشتریان در فروشگاه‌های فیزیکی کار سخت‌تری است. مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌راحتی می‌توانند نظرات مخاطبان را جویا شوند و در جهت رفع نیازها و اصلاح مشکلات کسب‌وکار خود بکوشند.

راه‌های افزایش ممبر ایتا

حال که با فواید افزایش ممبر ایتا آشنا شدید شاید مهم‌ترین سؤال این باشد که چه روش‌هایی برای افزایش ممبر ایتا وجود دارد؟ در ادامه راه‌های افزایش ممبر ایتا را هم بررسی خواهیم کرد.

· خرید ممبر ایتا

خرید ممبر ایتا از فروشندگان مختلف یکی از راه‌های سریع افزایش اعضای گروه و یا کانال شما است. شما برای این کار باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. در بسیاری از مواقع ممبرهای خریداری شده فعالیت خاصی در گروه ندارند. در صورت خرید ممبر باید از منابع معتبر اقدام کنید تا ممبرهای واقعی به گروه با کانال تلگرام شما اضافه شوند تا ارزش کانال شما بیشتر شود. درصورتی‌که می‌خواهید صرفاً یک آمار داشته باشید می‌توانید از ممبرهای فیک ایتا هم استفاده کنید.

در هنگام خرید فالوور ایتا حتماً به موارد زیر دقت کنید:

  • قبل از خرید، نظرات و دیدگاه‌های مخاطبین سایت فروشنده را مطالعه کنید تا از میزان رضایت مخاطبین آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

  • قیمت و خدمات فروشندگان مختلف را به هم مقایسه و بهترین فروشنده را انتخاب کنید.

  • سایت موردنظر باید دارای خدمات پس از فروش باشد و پس از فروش ممبرها، تا مدت‌زمان مشخصی در قبال آن‌ها مسئولیت‌پذیر باشد.

  • قبل از خرید ممبر ایتا باید با قوانین و محدودیت‌های این شبکه اجتماعی، دیلیت اکانت ایتا و ... آشنا باشید تا بتوانید بهترین استفاده را داشته باشید.

· تولید محتوای جذاب

شما باید با تولید محتواهای جذاب، مخاطبان تلگرام را به سمت کانال خود بکشانید. این نکته را فراموش نکنید که حتی اگر تعداد زیادی عضو به روش‌های مختلف جذب کنید؛ اما کانال و یا گروه شما دارای محتوای جذابی نباشد، به‌احتمال بسیار بالا بخش زیادی از ممبرهای شما کانال یا گروه را ترک خواهند کرد.

· انجام تبلیغات

به‌منظور افزایش سین پست ایتا نیاز است تا تبلیغ کنید. برای افزایش ممبر ضروری است تا شما به طور پیوسته و تا زمان افزایش ممبر ایتا، در کانال‌های معتبر، تبلیغ کنید. این کار کمک می‌کند تا بتوانید تعداد زیادی عضو جمع کنید. زمانی که قصد انجام تبلیغ در کانال خود را داشتید حتماً دقت کنید که پست‌های تبلیغاتی در حوزه کانال باشند تا ممبرهای شما از کانال دلسرد نشوند.

· انجام فعالیت‌های مستمر

برای رسیدن به موفقیت و کسب بیشترین ممبر ایتا باید به‌صورت مستمر و البته منطقی اقدام به انتشار پست و فعالیت کنید. فراموش نکنید که منظور ما انتشار تعداد زیادی پست در طول روز نیست! شما باید در ساعت خاص و به‌صورت منطقی پست‌های خود را منتشر کنید. به‌عنوان‌مثال انتشار پست در ساعات بامدادی و یا انتشار بسیار زیاد پست در طول روز می‌تواند کاربران را آزرده‌خاطر کند و احتمال ترک گروه افزایش پیدا خواهد کرد.

· برگزاری مسابقه و چالش

تجربه نشان داده است که کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی موفق هستند که اقدام به برگزاری مسابقه‌ها و چالش‌های مختلفی می‌کنند. درصورتی‌که می‌توانید، جوایزی هم برای مسابقات و چالش‌های خود انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند باعث شود تا مخاطبان نسبت به شرکت در مسابقه و فعالیت در گروه ترغیب شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو