علی دایی و همسر ملکه اش زبانزد شدند | علی دایی با همسرش حسادت همه را برانگیختند

علی دایی و همسر ملکه اش زبانزد شدند | علی دایی با همسرش حسادت همه را برانگیختند


1

1402/12/14

18:45


علی دایی و همسر ملکه اش زبانزد شدند | علی دایی با همسرش حسادت همه را برانگیختند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم .اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.در ادامه به آخرین حواشی زندگی علی دایی می پردازیم.

علی دایی

بدترین خبری که علی دایی به ملت ایران داد!

سوابق قبلی و تجربه‌ای که در این زمینه وجود دارد نشان داده علی دایی به هر آنچه می‌گوید عمل می‌کند و معمولا در این جور وقت‌ها با کسی شوخی ندارد. دایی وقتی می‌گوید؛ «فوتبال بس است، می‌خواهم زندگی کنم» یعنی دیگر فوتبال برایش به هر دلیلی تمام شده و دیگر قصد بازگشت ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، به یاد می‌آوریم در سال‌هایی که علی دایی روی نیمکت تیم‌های مختلف لیگ برتری می‌نشست، با زمین و زمان دچار چالش می‌شد. خیلی وقت‌ها هم حق با او بود، اما اعتبار و شخصیت دایی در آن مناقشه‌ها زیر سوال می‌رفت. همان روز‌ها خیلی‌ها به دایی توصیه می‌کردند دست از مربیگری بردارد و در قامت یک مدیر فوتبالی ظاهر شود. ریاست در فدراسیون فوتبال، حتی فکر کردن به حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخشی از آرزو‌های هر کدام از ما بود. چرا که تصور می‌کردیم دایی می‌تواند از وجاهت بین المللی خود استفاده کند و در بالاترین پست‌ها مشغول به کار شود.

علی دایی، اما با تمام این تفاسیر سعی می‌کرد صراحتا بگوید هیچ علاقه‌ای به حضور در بخش‌های مدیریتی فوتبال ندارد و آنچه او را اقناع می‌کند، حضور در نیمکت مربیگری است. دایی تا آخرین روز‌هایی که در فوتبال حضور داشت، یک مربی بود و در تصمیمش نیز هیچ تغییری حاصل نشد./ شایانیوز

با این عکس به ثروت علی دایی ایمان می آورید!

جنجال بر سر تیپ و ظاهر علی دایی اولین باری نیست که در شبکه های اجتماعی طرح می شود. این بار هم کاربران به ساعت بند تمساح شهر ایران پرداخته اند و قیمت آن را چند میلیاردی اعلام کرده اند.

یک کاربر در این رابطه ادعا کرد که با پول این ساعت می توان یک خانه آپارتمانی در شمال کشور خریداری کرد.

اما اگر سری به سایت های خارجی بزنید می توانید این ساعت Royal Oak Offshore از برند Audemars Piguet را با قیمت 25 هزار معادل یک میلیارد و 250 میلیون تومان خریداری کرد.

علی دایی

بیوگرافی علی دایی

علی دایی (زادهٔ 14 بهمن 1348، شناسنامه: 1 فروردین 1348 در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن 109 گل در 149 بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد 14 بهمن 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه 1 فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

در کودکی او را شهریار صدا می زنند، این نام هم اکنون لقب وی است.

علی دایی

تحصیلات علی دایی

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.ولی در ادامه فارغ التحصیل لیسانس مهندسی متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه آزاد و دانشجوی دکترای واحد علوم تحقیقات رشته جامعه‌ شناسی ورزش شد.

ازدواج علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

علی دایی

علی دایی در اول بهمن ماه 1383 برای دومین بار ازدواج کرد و در سال 1384 در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

دومین فرزند علی دایی در سال 1388 به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد. 

نجات اعدامی با دستان علی دایی

علی دایی که همواره در کار‌های خیر پیشتاز بوده و جزو ورزشکاران فعال در این عرصه به شمار می‌رود و همچنین در خدمت‌رسانی به مردم در مواقع خاص مثل زلزله قصر شیرین و سرپل ذهاب فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده، اکنون برای نجات جان یک نفر میانجی‌گری کرد. علی دایی پس از تلاش‌های مستمری که انجام داد، روز گذشته از خانواده‌ای که ۱۶ سال برای آزادی یک نفر رضایت نداده و تصمیم به قصاص فرد زندانی داشتند، رضایت گرفت و جان یک نفر را نجات داد.

پیشکسوت فوتبال ایران همراه با دادستان و رئیس زندان‌های کرج نزد خانواده شاکی رفته و در دقیقه ۹۰ رضایت اولیای دم که تصمیم به قصاص داشتند را گرفت. علی دایی در شرایطی با کار انسان دوستانه‌اش جان این فرد را از پای چوبه دار نجات داد که خانواده اولیای دم طی سالیان و ماه‌های اخیر اعلام کرده بودند به هیچ عنوان رضایت نمی‌دهند، اما با میانجی‌گری اسطوره فوتبال ایران این داستان ختم به خیر شد.

علی دایی، فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد.او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد. 

علی دایی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد و متولد سال ۱۳۴۸ میباشد و سالهاست که در عرصه فوتبال فعالیت دارد و در زمان بازی در پست مهاجم بازی می کرده و در تیم‌های پرافتخاری همچون «پرسپولیس» و «بایرن‌مونیخ» سابقه بازی دارد.

علی دایی

پس از آن نیز در زمینه مربیگری فعالیت کرده و برای تیم‌های «پرسپولیس» و «صبای قم» «سایپا» «نفت تهران» مربیگری کرده است.

علی دایی متاهل میباشد و در سال ۱۳۸۳ با خانم ونا فرخ آزادی ازدواج کرده است حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا می‌باشد.

در یکی از برنامه های تلویزیونی مشخص شد که علی دایی صاحب یک فرزند دختر دیگر به نام دنیز می باشد که حاصل ازدواج قبلی او می باشد اطلاعاتی در رابطه با همسر سابق ایشان در دسترس نیست اما او به همراه دنیز ساکن لندن می باشد.

علی دایی فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی شریف می باشد و مدرک خود را در سال ۱۳۷۱ دریافت کرده است پیش از این نیز چندین بار در دانشگاه پذیرفته شد اما به علت اینکه بیشتر زمانش با فوتبال سپری می شد نتوانست در دانشگاه حضور پیدا کند.

افتخارات علی دایی

علی دایی در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال در بخش فردی و باشگاهی دارای افتخارات زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به بازیکن سال فوتبال آسیا در سال ۱۹۹۹ اشاره کرد.

او همچنین چندین بار عنوان آقای گل را از آن خود کرده است.

در جام ملت‌های آسیا سال ۱۹۹۶ با به ثمر رساندن هشت گل آقای گل شد و پس از آن نیز در سال ۱۹۹۸ در بازی‌های آسیایی دوباره این عنوان را کسب کرد و همچنین آقای گل لیگ برتر فوتبال در سال ۱۳۸۲ تا ۱۶ گل می باشد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو