اختصاص یک شب اقامت رایگان به اهداکنندگان خون در استان اصفهان

منبع: همگردی

2

1402/12/15

12:04


خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر شده، اختصاص یک شب اقامت رایگان به اهداکنندگان خون در استان اصفهان صورت می گیرد.

حمیدرضا محققیان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به کمبود ذخایر خونی استان اصفهان و نیاز شدید این استان به گروه های خونی O و B منفی گفت: گردشگرانی که در سفر به استان اصفهان با مراجعه به مراکز اهدای خون در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه مشارکت کنند، یک شب اقامت رایگان در هتل ها و مراکز اقامتی مهمان مردم مهمان نواز اصفهان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این کار به همت اداره کل میراث فرهنگی و نیز جامعه هتلداران استان اصفهان انجام می شود، اظهار کرد: گردشگرانی که در بازه زمانی 15 الی 18 اسفند جاری (سه شنبه تا پایان روز جمعه) خون اهدا کنند، می توانند در هتل ها و مراکز اقامتی اصفهان یک شب به صورت رایگان اقامت داشته باشند.

اختصاص یک شب اقامت رایگان به اهداکنندگان خون در استان اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان یادآور شد: این تصمیم به منظور ایجاد مشوق برای اهدای خون و تأمین ذخایر خونی استان اتخاذ شده و جامعه هتلداران استان در این امر خداپسندانه مشارکت دارد.

محققیان در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: گردشگران برای بهره مندی از مزایای این طرح می توانند با شماره تلفن 03132226364 تماس بگیرند و بعد از اهدای خون، از یک شب اقامت رایگان در هتل ها و مراکز اقامتی این استان بهره مند شوند.

چندی پیش مدیر کل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به کم بودن میزان ذخیره خون استان و نیاز شدید انتقال خون اصفهان به گروه های خونی O و B منفی اعلام کرد: با توجه به کاهش ذخایر خون به زیر پنج روز، نیاز به تمام گروه های خونی به ویژه O و B منفی احساس می شود تا در تأمین نیازهای بیماران مشکلی وجود نداشته باشد.

اختصاص یک شب اقامت رایگان به اهداکنندگان خون در استان اصفهان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو