توهین به امیر کبیر در تیزر جدید و مستهجن ساسی مانکن/ کفگیر خواننده قمارباز به ته دیگ خورد

منبع: ساعد نیوز

5

1402/12/16

12:39


ساعد نیوز: ساسی مانکن، خواننده خارج‌نشینی که برای جذب فالوور، دست به هر کاری می‌زند، تیزر آهنگ جدیدش را با گزاره‌های تصویری توهین به امیرکبیر منتشر کرد./ منبع: روزنامه فرهیختگان

توهین به امیر کبیر در تیزر جدید و مستهجن ساسی مانکن/ کفگیر خواننده قمارباز به ته دیگ خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، ساسی مانکن، خواننده خارج‌نشینی که برای جذب فالوور، دست به هر کاری می‌زند، تیزر آهنگ جدیدش را با گزاره‌های تصویری توهین به امیرکبیر منتشر کرد. ساسی در این کلیپ مثل آثار قبلی‌اش بی‌پروا اشارات واضحی به تکه کلام‌های جنسی و توهین‌آمیز دارد و نکته تامل برانگیز اینکه در کار جدیدش، آرش خواننده لس‌آنجلسی با او همخوانی می‌کند. واضح است که فضای موسیقی لس‌آنجلسی با از دست دادن طرفدارانش، تصمیم گرفته، مسیر ابتذال و فضیحت را برای شهرت انتخاب کند.

جریان ساسی مانکن و رادیو جوان چندسالی است در امتداد این مسیر، خیلی جدی وارد میدان شده است تا امکان وایرال ماندن در فضای مجازی را به هر قیمتی شده از دست ندهد. جریانی که سرشاخه‌های شبکه قمار در فضای مجازی هستند. رادیو جوان از شهرت خوانندگانی مثل آرش و ساسی مانکن در جهت پروار کردن سایت‌های قمار استفاده می‌کنند تا اعضا به اطمینان حضور آن خوانندگان، به این سایت‌ها ورود کرده و واریزی داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو