عکس جدید از هوتن شکیبا در سکانس فیلمش | هوتن شکیبا با این عکسش همه رو نا امید کرد!

1

1402/12/16

13:09


عکس جدید از هوتن شکیبا در سکانس فیلمش | هوتن شکیبا با این عکسش همه رو نا امید کرد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

هوتن شکیبا در سال 1363 در شهر زیبای سنندج متولد شده و 39 ساله است. هوتن شکیبا از تئاتر شروع کرد و موفق شد.  پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت بسیاری داشت اما با دیدن استعداد و علاقه اش به این حرفه، دست از مخالفت کشید و به هوتن شکیبا توصیه کرد که به دنبال علاقه خود برود. هوتن شکیبا از خاطراتی که در نوجوانی با پدرش داشته می گوید که در ادامه در فیلم زیر می توانید ببینید.

هوتن شکیبا

زندگی شخصی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا صداپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج متولد شد.

کودکی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در دوران کودکی

هوتن شکیبا در یک خانواده ای کرد تبار به دنیا آمده و تنها یک برادر به نام هومن دارد که در عرصه تقاشی متبحر است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود.

پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت بسیاری داشت اما با دیدن استعداد و علاقه اش به این حرفه، دست از مخالفت کشید و به او توصیه کرد که به دنبال علاقه خود برود.

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا پس از دریافت دیپلم خود در رشته علوم تجربی، در رشته کارگردانی تئاتر وارد دانشگاه سوره شد و کارشناسی ارشد بازیگری اش را از دانشگاه هنر دریافت کرد.

ازدواج هوتن شکیبا

هوتن شکیبا تاکنون ازدواج نکرده و از بازیگران مجرد کشورمان می باشد.

ورود هوتن شکیبا به عرصه هنر

هوتن شکیبا از دوران مدرسه و بازی در نمایش های دانش آموزی به بازیگری علاقه مند شد و با ورود به دانشگاه و ایفای نقش در تئاترهای دانشجویی، مسیر بازیگری را به طور حرفه ای آغاز کرد.

اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر مربوط به بازی او در نمایش ویولن هایتان را کوک کنید در سال 87 است که موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول شد.

او پس از بازی در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی، در اولین فیلم بلند سینمایی خود به نام شب بیرون به کارگردانی کاوه سجاد حسینی در سال 1392 نقش آفرینی کرد.

درخشش هوتن شکیبا در بازیگری

سریال تلویزیونی لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت، اولین تجربه کمدی هوتن شکیبا بود. بازی در نقش حبیب پسر عاشق‌پیشه قصه که اندکی هم سادگی چاشنی نقشش شده است از هوتن شکیبا چهره ای محبوب و مردمی ساخت و نقش حبیب با او در این سریال ماندگار شد و جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی را برایش به ارمغان آورد.

هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها/عکس از سمیرا بختیاری

او در سینما نیز با فیلم شبی که ماه کامل شد استعداد درخشان خود در عرصه بازیگری را بار دیگر نشان داده و منتقدان و مخاطبان را به تحسین واداشت. او برای حضور در این فیلم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول از جشنواره فجر شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو